راهنمای خرید جاروبرقی

راهنمای خرید جاروبرقی

این روزها جاروبرقی به یکی از ضروریات هر خانه ای تبدیل شده و یکی از کارآمدترین لوازم خانگی الکترونیکی است که مورد استفاده قرار می گیرد. جاروبرقی ها با طراحی ساده اما موثری که دارند ؛ به راحتی خاک ، گرد و غبار و سایر ذرات ریز سطوح ، فرش ها و مبل ها را تمیز می کنند. این امر باعث می شود نظافت منزل به طور موثرتر و کاملا سریع انجام شود. شایان ذکر است جاروبرقی بوش و جاروبرقی فیلیپس از پرفروش ترین مارک های موجود در بازار هستند که توانسته اند رضایت خریداران را جلب کنند.

جارو برقی با کیفیت ؛ بایستی عملکردهای زیادی را به کاربر ارائه دهد، مانند داشتن سرهای مختلف که عملکردهای متنوعی را ارائه می دهند و قدرت مکش بالایی دارند.

برای انتخاب و خرید بهترین جاروبرقی، باید ویژگی های مورد انتظارتان از محصول را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، جاروبرقی های کیسه دار خانگی برای استفاده روزمره ایده آل هستند. اما در صورتی که خانه بزرگتر از حد متوسط ​​باشد یا پله هایی مانند دوبلکس یا تریبلکس داشته باشد، باید به دنبال کیفیت در وزن و کارایی محصول باشید.

 

جارو برقی بوش

 

 

انواع جارو برقی

در حالی که انواع مختلفی از جاروبرقی ها با عملکردهای مختلفی در بازار موجود است، امروزه اکثر آنها به عنوان مدلهای استاندارد در نظر گرفته می شوند. این به این دلیل است که تقریبا همه این جاروبرقی ها برای استفاده روزانه مناسب هستند. هر نوع جارو ویژگی های منحصر به خود را دارد. در روند انتخاب و خرید، لازم است به اولویت ها و نیازهای خود رجوع کنید. گفتنی است که جاروبرقی بوش، جاروبرقی فیلیپس، جاروبرقی AEG و جاروبرقی دوو در مدل های مختلفی اعم از کیسه دار و بدون کیسه در بازار وجود دارند و متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان به فروش می رسند. حال ببینیم جاروبرقی کیسه دار و بدون کیسه یا مخزن دار چه تفاوت هایی با هم دارند و کدام یک بهتر از دیگری است!  

 

تفاوت جاروبرقی مخزن دار و کیسه دار

جاروبرقی های کیسه دار که تقریبا همه جاروبرقی های کلاسیک را پوشش می دهند کیسه ی مخصوصی برای جمع شدن گرد و خاک و زباله دارند که در صورت پر شدن بایستی آن را خالی کنید. این کیسه ها به دو صورت دائمی و یکبار مصرف وجود دارند که مزیت کیسه های یکبار مصرف این است که در صورت پر شدن تعویض می شوند و از لحاظ بهداشتی مناسبتر هستند. اما در مدل های مخزن دار، زباله های جمع آوری شده توسط جارو در مخزنی که عمدتا محتویات آن قابل مشاهده است، نگهداری می گردد. ببینید هر دو نوع کیسه دار و مخزن دار قدرت مکش و امکانات تقریبا یکسانی دارند اما در شیوه جمع آوری، محل ذخیره و تخلیه متفاوت از هم هستند.

نکته اینجاست که در جاروبرقی های کیسه دار، لازم نیست به طور منظم مخزن را خالی کرده و بشویید. در حالی که در جاروهای مخزن دار این کار ضروری است! بنابراین از لحاظ بهداشتی نیز جاروبرقی های کیسه دار خیلی بهتر و مناسب تر از نوع مخزن دار هستند.

 

پیشنهاد می شود: مقایسه بخارشوی های کارچر

 

 

جارو برقی کیسه دار و مخزن دار

 

جاروبرقی بوش و جاروبرقی فیلیپس از بهترین مارک های جاروبرقی موجود در بازار

مارک های جاروبرقی موجود در بازار، مارک هایی هستند که انواع لوازم خانگی از جمله جاروبرقی و سایر وسایل الکترونیکی را تولید می کنند. اما برخی از برندها هستند که بیشتر با مدل های جاروبرقی خود و کیفیت و کارایی مطلوب آنها مطرح می شوند. جاروبرقی بوش و جاروبرقی فیلیپس از جمله این برندها هستند که اکنون یکی از پرفروش ترین مارک های جاروبرقی حال حاضر بازار هستند.

 

 

 

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.