مقایسه بخارشوی های کارچر

مقایسه بخارشوی های کارچر

نظافت با بخار داغ!

زندگی های امروزی با گذشته خیلی فرق کرده است. برخی از وسایلی که در گذشته لوکس به شمار می آمد امروزه جز کارآمدترین و مهمترین وسایل روزمره محسوب می شوند. یکی از این وسایل که بسیار کاربرد و محبوبیت پیدا کرده است بخارشوی می باشد. این دستگاه با استفاده از بخار داغ پرفشار علاوه بر نظافت و پاکسازی سطوح می تواند عمل ضدعفونی محل مورد نظر را به خوبی انجام دهد. با استفاده از این دستگاه بدون نیاز به مواد شوینده شیمیایی عمل ضدعفونی انجام می گیرد. پس یکی از دلایل محبوبیت آن سازگاری با محیط زیست می باشد. همچنین نیاز به خرید مواد شوینده نیست و فقط با مقدار کمی آب نظافت و ضدعفونی سطوح انجام می شود پس استفاده از این دستگاه بسیار مقرون به صرفه است.

با توجه به موارد فوق به سادگی می توان به کاربردهای بی شمار استفاده از بخارشوی جهت نظافت پی برد. البته باید در بین برندهای مختلف موجود در بازار، بهترین کیفیت را انتخاب کرد. کارچر یکی از برندهای مطرح در حوزه لوازم خانگی می باشد. در میان بخارشوی‌های موجود در بازار، بخارشوی کارچر علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت و کارکرد بالایی می باشد. بخارشوی های کارچر انواع متفاوتی دارند که بسته به نیاز، کاربرد و سلیقه افراد طراحی شده است. در ادامه با مدل های کارچر بیشتر آشنا می شویم.

 

پیشنهاد می شود: راهنمای خرید جاروبرقی

 

 

بخارشوی مدرن و زیبای کارچر

 

بخارشوی کارچر SC2، بخارشوی کارچر SC3، بخارشوی کارچر SC4

این سه نوع بخارشوی از برند کارچر جز بهترین دستگاه های موجود در بازار با قابلیت های بالا می باشند. هر سه نوع تقریبا ویژگی های مشابهی دارند. قابلیت شستشو و نظافت بالا همراه با ضد عفونی کردن سطوح بدون نیاز به مواد شیمیایی از جمله ویژگی های هر سه نوع دستگاه می باشد. دارا بودن نازل های متفاوت کاربرد دستگاه را برای سطوح مختلف میسر می سازد به گونه ای که حتی نظافت درز و شیارهای کاشی و سرامیک به سادگی قابل انجام می باشد. بخارشوی SC2 توان و فشار بخار کمتری نسبت به بخارشوی SC3 و بخارشوی SC4 دارد. مدل SC4 ظرفیت مخزن پایین تری دارد ولی در عین حال وزن بیشتری داشته و برای منازل با متراژ بالاتر بکار می رود. در این میان مدل SC3 با توان مصرفی کمتر در مدت زمان کمتری آماده بکار می شود.  

 

 

 

 
هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.