بهترین یخچال فریزر‌های ارزان قیمت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 6 دقیقه

بهترین یخچال فریزر‌های ارزان قیمت

درنسل جدید یخچال‌ فریزرها، فناوری‌های جذاب و به روز زیادی به کار رفته و یخچال فریزر دیگر تنها یک محصول برای نگهداری موادغذایی نیست. در این مقاله قصد داریم تا بهترین یخچال فریزر‌های ارزان قیمت بازار را معرفی کنیم. در یخچال فریزر‌های جدید دیگر وجود آب سردکن و یخ ساز آپشن نیست و جزء امکانات اولیه کالاست. به عنوان مثال یخچال‌هایی تحت عنوان Door in Door به بازار عرضه شده است که سبب کاهش مصرف انرژی می‌شود زیرا شما می‌توانید بدون باز کردن درب یخچال از محتویات آن آگاه شوید. از طرفی بعضی از یخچال فریزر‌ها امکان اتصال به گوشی همراه را دارند و می‌توان از طریق گوشی به بخشی از تنظیمات آن یخچال فریزر دسترسی داشت و در مواقع نیاز تغییرات در آن انجام داد. مجهز بودن برخی از یخچال فریزر‌ها به دوربین داخلی، امکان تنظیم دما از طریق گوشی، مشاهده‌ی محتویات یخچال فریزر از دور، پخش موسیقی، حتی مشاهده فیلم و وبگردی و انتقال تصاویر از گوشی به نمایشگر یخچال از ویژگی‌های جذاب یخچال فریزر‌های نسل جدید است.

امروزه در اکثر یخچال فریزر‌های جدید حتی نمونه‌های یخچال ارزان بازار، موتور اینورتر به کار رفته که از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به صدای کم، دوام بالا و مصرف انرژی کم اشاره کرد.

قبل از معرفی یخچال فریزر ارزان قیمت با کیفیت ابتدا بیایید با انواع یخچال فریزر آشنا شویم:

 انواع یخچال فریزر

  • یخچال تک درب: از قدیمی‌ترین شکل یخچال فریزر‌هاست که بیشتر در هتل‌ها و مراکز این چنینی به کار می‌رود و جز نمونه‌های یخچال فریزر اقتصادی به شمار می‌رود.

 

یخچال فریزر تک درب

  • یخچال فریزر بالا: قسمت یخچال به نسبت جادار است ولی در قسمت فریزر خبری از کشو نیست و جزء یخچال فریزر ارزان قیمت با کیفیت به شمار می‌رود.

 

یخچال فریزر بالا

 

  • یخچال فریزر پایین: فریزر بزرگتر نسبت به مدل فریزر پایین، قد بلندتر، ودر مجموع جادارتر هستند.

یخچال فریزر پایین

  • یخچال ساید بای ساید: به مدل پیشرفته‌تر‌ و مدرن‌تر یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر ساید بای ساید می‌گویند ولی برخلاف یخچال فریزر دوقلو، فضای کمتری برای نگهداری موادغذایی دارد.

ساید بای ساید ارزان

 

 

  • یخچال فریزر دوقلو: این مدل انتخابی عالی برای افرادی که اولویت‌شان فضای بیشتر است و خانواده‌های پرجمعیت دارند.

یخچال فریزر دوقلو ارزان

  • یخچال فریزر درب فرانسوی: این مدل در واقع ترکیب ساید بای ساید و یخجال فریزر پایین است. فضای بیشتر نسبت به ساید بای ساید از ویژگی‌های بارز این مدل است. علاوه بر آن طراحی و جلوه بسیار زیادی نیز دارد.

یخچال فریزر درب فرانسوی

  • یخچال فریزر 4 درب: به مدل جدیدتر یخچال فریزر درب فرانسوی، یخچال فریزر 4 درب می‌گویند که برای تفکیک بهتر یک درب اضافه دارد.

یخچال فریزر چهار درب

 

در این بخش سعی داریم به شما لیستی از یخچال فریزر‌های ارزان قیمت با کیفیت را معرفی کنیم با ما همراه باشید.

معرفی بهترین یخچال فریزرهای ارزان قیمت "بخش یخچال فریزر"

یخچال فریزر بالا ایستکول مدل TM-679-200

یخچال فریزر بالا ایستکول TM-679-200

یخچال فریزر بالا ایستکول مدل TM-679-200 یک یخچال فریزر اقتصادی می‌باشد و ظرفیت کل آن معادل 45 لیتر یا 12 فوت است. وزن این یخچال فریزر 40 کیلوگرم است و نمودار مصرف انرژی آن C است. این یخچال ارزان جزء یخچال فریزر‌های کم صداست و بسیار مناسب برای محیط‌هایی مثل خوابگاه،شرکت‌ها و... است. این مدل به دلیل قیمت بسیار مناسب و در عین حال کیفیت مطلوب، پر فروش‌ترین یخچال فریزر 12 فوت بازار است.

یخچال فریزر پایین دوو BM-10s

یخچال فریزر پایین دوو BM-10s

 

یخچال فریزر پایین دوو BM-10s از تولیدات جدید محصولات دوو است که تازه به بازار عرضه شده. این یخچال دارای ظرفیت 24 فوت است و نمودار مصرف انرژی این یخچال فریزر هم A+ است و دارای فناوری کاهش مصرف انرژی نیز هست. از ویژگی‌های جالب ای یخچال ارزان قیمت می‌توان به سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر اشاره کرد. این یخچال‌ فریزر دارای کمپرسور پربازده (HE) می‌باشد و 4 کشو در قسمت فریزر دارد. این مدل یخچال فریزر دوو یکی از پر فروش‌ترین های این برند است و در مدت زمان کم عرضه اش به بازار به نسبت قیمت، کیفیت بالایی دارد. قیمت این یخچال فریزر دوو را می‌توانید در بخش یخچال فریزر از سایت مه‌سنتر ملاحظه کنید.

یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-2024TI

 

یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-2024TI

 

از سری یخچال فریزر اقتصادی اسنوا می‌باشد که فریزر پایین نیز می‌باشد. کمپرسور این یخچال فریزر کمپرسور پربازده (High Efficiency) می‌باشد. این یخچال ارزان نسبت به سایر رقیبانش کیفیت و کارایی بهتری دارد. ظرفیت این یخچال 24 فوت است و جزء یخچال فریزر‌های کم مصرف بوده و نمودار مصرف انرژی آن A+ است. یکی از ویژگی‌های خوب این یخچال فریزر مجهز بودن آن به سیستم نوفراست است و دیگر نیازی نیست نگران برفک فریزر باشید.

یخچال فریزر پایین دوو BMi-10GW

یخچال فریزر پایین دوو BMi-10GW

یکی از بهترین یخچال فریزرهای ارزان قیمت از تولیدات جدید شرکت دوو است. تمامی قطعات این برند کره هستند ولی این یخچال، با یخچال‌های هم رده خود از نظر قیمت تفاوت خاصی دارد. این یخچال فریزر دوو هوشمند است به این معنی که شما با گوشی موبایل می‌توانید دما و عملکرد یخچال فریزرتان را به کمک یکسری اپلیکیشن خاص تنظیم نمایید. همچنین این یخچال ارزان دوو قابلیت وارد کردن تاریخ مصرف موادغذایی را دارد تا قبل از تاریخ انقضای موادغذایی به شما هشدار دهد. جذاب نیست؟ برای داشتن این یخچال فریزر اقتصادی دوو می‌توانید به بخش یخچال فریزر در سایت مه سنتر بروید و خرید خود را نهایی کنید.

یخچال فریزر دیپوینت T7.D 

یخچال فریزر دیپوینت T7.D 

یکی دیگر از انواع یخچال فریزر ارزان قیمت با کیفیت موجود در بازار است که فروش خوبی هم دارد. این یخچال فریزر اقتصادی دارای سیستم نوفراست (ضدبرفک) است و ظرفیت آن حدودا 28 فوت است. این یخچال ارزان جزء یخچال فریزرهای فریزر بالاست که مجهز به فیلتر هوای تازه نگهداشتن موادغذایی است. این یخچال فریزر اقتصادی دیپوینت جز بهترین یخچال فریزرهای ارزان قیمت موجود در بازار است که سیستم گردش هوای چندگانه نیز دارد.

یخچال فریزر بالا دوو مدل DT-2722

 

یخچال فریزر بالا دوو مدل DT-2722

یکی دیگر از انواع یخچال فریزر اقتصادی موجود در بازار است. این یخچال فریزر پرفروش، دارای ظرفیت 28 فوت است و مجهز به موتور اینورتر دیجیتال است. این موتور به طول عمر مناسب، صدای کم و مصرف کم معروف است. این یخچال فریزر ارزان قیمت با کیفیت دوو دارای سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر می‌باشد که کمک بزرگی به کاهش مصرف انرژی می‌کند. نوار درزگیر آنتی باکتریال، سیستم کنترل هوشمند، فیلتر Fresh Max و سامانه سرمایش دوگانه از دیگر ویژگی‌های این یخچال فریزر است. یخچال فریزر این یخچال ارزان دوو قابلیت‌های زیادی دارد و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی این یخچال فریزر دوو در سایت مه‌سنتر سر بزنید.

یخچال فریزر پایین دیپوینت مدل BOSS

 

یخچال فریزر پایین دیپوینت مدل BOSS

 

این یخچال فریزر اقتصادی 28 فوت ظرفیت دارد و گرید انرژی آن A می‌باشد. این یخچال فریزر دارای یخساز اتوماتیک است و سیستم نوفراست دیگر ویژگی جذاب آن است. این یخچال ارزان گزینه بسیار مناسبی برای آشپزخانه‌های کوچک است و در عین حال از بیشترین فضای داخلی دستگاه استفاده شده است و این باعث شده مناسب افراد با جمعیت متوسط و زیاد هم باشد. علاوه بر همه‌ی ویژگی‌های این یخچال فریزر ارزان قیمت با کیفیت، زیبایی و جلوه بالایش را نباید نادیده گرفت.

بهترین یخچال فریزر‌های ارزان قیمت "بخش دوقلوها"

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل MAX یکی از یخچال فریزر‌های دوقلوی قیمت مناسب موجود در بازار است. ظرفیت این یخچال فریزر 36 فوت است و بسیار مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است. موتور این یخچال فریزر اینورتر است پس می‌دانیم که هم کم صداست و هم کم مصرف و پر قدرت. برای خرید یخچال فریزر دوقلو دوو کلیک کنید.

بهترین یخچال فریزر دوقلو ارزان قیمت

بهترین یخچال فریزر‌های ارزان قیمت "بخش ساید بای ساید"

در حال حاضر قیمت ساید بای سایدهای برند‌هایی مثل بوش و ال جی بین 120 تا 160 میلیون تومان است اما اگر بخواهیم به شما بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید ارزان قیمت را معرفی کنیم پیشنهاد ما محصولات دوو هستند. قطعات این یخچال ها تماما کره بوده و شما از حدود 47 میلیون تومان مثل ساید بای ساید دوو مدل DS-3020 می‌توانید ساید بای ساید تهیه کنید به بالا. نکته‌ای که باید بدانید این است که در یخچال فریزر‌های ساید بای ساید دوو از قطعات اصل کره استفاده می‌شود و از نظر کیفیت مشابه هستند و تفاوت قیمت آنها به دلیل آپشن‌هایی ست که با کدهای جدید به بازار عرضه می‌شود. به عنوان مثال ساید بای ساید دوو سری پرایم مدل DS-3330 به نسبت قیمت بین ساید بای ساید‌های دوو قیمتی متوسط دارد ولی جز یکی از بهترین و پر فروش‌ترین ساید بای ساید‌های موجود در بازار است.

بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید ارزان

سخن پایانی

یخچال فریزر مهم‌ترین و بزرگترین لوازم برقی منزل است. به هنگام خرید اولویت‌هایتان را بررسی کنید در مورد یخچال فریزر مدنظرتان تحقیق کنید و بعد خریداری کنید. یکی از آپشن‌های محصولات دوو، قطعات اصل کره آن است که همین کیفیت کالا را تضمین می‌کند.

 

سوالات متداول

در بخش ساید بای ساید مدل 3320- در بخش دوقلو، یخچال فریزر دوقلو دوو مدل 2032

موتور، نمودار مصرف انرژی، ظرفیت و البته قطعات.