فرق بین قهوه ساز و اسپرسوساز

فرق بین قهوه ساز و اسپرسوساز

فرق بین قهوه ساز و اسپرسوساز

اگر عاشق قهوه هستید و از خوردن آن لذت می برید، احتمالا دستگاهی در خانه می خواهید که بتواند یک فنجان قهوه خوشمزه برای شما بسازد. سوال این است که آیا باید دستگاه اسپرسوساز را انتخاب کنید یا قهوه ساز و تفاوت این دو در چیست؟ انتخاب دستگاه مناسب به شما اطمینان می دهد که هر بار نوشیدنی عالی و دلخواه خود را دریافت می کنید.

دستگاه اسپرسوساز دلونگی همان چیزی است که اگر می‌خواهید یک شات اسپرسو درست کنید و یا در نوشیدنی‌های خاص استفاده کنید، نیاز دارید، در حالی که قهوه‌سازها همچون یک قهوه جوش، فنجان‌های قهوه معمولی آماده می‌کنند که می‌توانید تلخ بنوشید یا خامه و شکر به آن اضافه کنید.

 

 

فرق قهوه ساز و اسپرسوساز

 

 

دستگاه اسپرسوساز چیست؟

دستگاه اسپرسوساز خانگی نسخه کوچکتری از دستگاه های موجود در کافی شاپ ها است، بنابراین می توانید هر زمان که خواستید قهوه با کیفیت باریستا برای خود درست کنید. این دستگاه‌، آبِ تقریبا در حال جوش را از بین قهوه آسیاب شده با فشار پرتاب می‌کند، و این فشار است که به اسپرسو طعم غلیظ و نابی می‌دهد. برخی از افراد طرفدار دستگاه های بسیار قوی هستند، اما اگر در تهیه اسپرسو تجربه کافی را نداشته باشید، ممکن است متوجه شوید که کیفیت قهوه شما پایین تر است.

شما می توانید بین دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک که بیشتر یا همه کارها را با فشار دادن یک دکمه برای شما انجام می دهند، یا دستگاه های دستی که کنترل را بر عهده کاربر می گذارند، انتخاب کنید. در حالی که یک کاربر با تجربه می تواند قهوه استثنایی را با دستگاه دستی درست کند، هر فرد بی تجربه با مدل اتوماتیک بهتر عمل می کند، مگر اینکه بخواهد برای یادگیری تلاش کند.

 

قیمت اسپرسوساز

 

 

دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز از برندهای مختلفی از قبیل دلونگی، بوش،مباشی هر دو نوشیدنی های خوشمزه اما متفاوتی تولید می کنند. اگر فقط یک فنجان قهوه معمولی می خواهید، قهوه ساز بوش بهترین گزینه برای شماست. اگر به نوشیدنی‌های اسپرسو یا نوشیدنی‌های خاص مانند کاپوچینو علاقه دارید، یک دستگاه اسپرسوساز دلونگی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. به این ترتیب، هیچ یک از محصولات لزوما بهتر از دیگری نیستند، فقط به ترجیحات شما بستگی دارد.

در فروشگاه مه سنتر جدیدترین و به روز ترین نوشیدنی سازها از بهترین برندهای بازار لوازم خانگی را با بهترین قیمت برای شما همراهان عزیز فراهم کرده ایم:

https://mahcenter.com/category/decs/%D8%AA%D9%87%D9%8A%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%B4%D9%8A%D8%AF%D9%86%DB%8C

 

 

 

 

 

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.