بهترین یخچال فریزر برای خانواده‌های پرجمعیت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه

بهترین یخچال فریزر برای خانواده‌های پرجمعیت

انتخاب یخچال مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت، با توجه به نیازهای بیشتر و تنوع مواد غذایی که باید نگهداری شوند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. معمولا خانواده‌های پرجمعیت به‌دنبال یخچالی می‌گردند که بتوانند حجم زیادی مواد غذایی را در آن جای دهند و آنها را برای مدت طولانی تازه و با طراوت بماند. در این راهنما، به شما کمک می‌کنیم تا با در نظر گرفتن عوامل و فاکتورهای مختلف، بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر قصد خرید یخچال فریزر دارید و یا نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید؛ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. 

فاکتورهای مهم برای انتخاب یخچال مناسب خانواده های پرجمعیت 

اگر در یک خانواده پرجمعیت زندگی می‌کنید و قصد خرید یک یخچال فریزر مناسب برای خانه خود را دارید، باید هنگام انتخاب به فاکتورهای زیر توجه داشته باشید و پس از بررسی این شاخصه‌ها یک یخچال مناسب برای خود انتخاب کنید.

ظرفیت یخچال

خانواده‌های پر جمعیت باید یک یخچال با ظرفیت بالا برای خود تهیه کنند. معمولاً ظرفیت یخچال‌ها بر حسب فوت بیان می‌شود. هر فوت تقریباً برابر با 28.3 لیتر است. برای خانواده‌های پرجمعیت، یخچال‌هایی با ظرفیت 20 فوت به بالا مناسب هستند. به طور کلی، برای هر نفر حدود 4 فوت فضا در نظر گرفته می‌شود. اما این مقدار می‌تواند بسته به عادات غذایی خانواده و میزان خرید موادغذایی متفاوت باشد. براساس این فرمول، فوت مناسب یخچال فریزر خود را پیدا کنید. معمولا میان ساید بای ساید دوو، سامسونگ، ال جی و همه برندهای دیگر می‌توان ظرفیت‌های 20 فوت به بالا را به راحتی پیدا کرد. 

نوع یخچال

نوع یخچال نیز در اندازه و ظرفیت آن اهمیت دارد. معمولا یخچال فریزرهای ساید بای ساید و دوقلو ظرفیت بیشتری نسبت به یخچال فریزرهای بالا و پایین دارند و به همین دلیل خانواده‌های پرجمعیت بیشتر به سراغ این دو مدل می‌روند. همه برندهای تولیدکننده لوازم خانگی که محصولاتشان به بازار ایران وارد می‌شود انواع و اقسام یخچال‌ها را دارند که دوقلوی دوو از محبوب‌ترین آنها در میان خانواده‌های پرجمعیت ایرانی است. 

ویژگی‌ های اضافی

هنگام خرید یخچال فریزر به جز ظرفیت باید به آپشن‌‌های دیگر نیز توجه کنید. یکی از این فاکتورها یخ‌ساز و آبسردکن است. برای خانواده‌های پرجمعیت، داشتن یخ‌ساز و آبسردکن بسیار کاربردی است. مورد مهم دیگر قابلیت تنظیم طبقات است. با توجه به نوع مواد غذایی، می‌توانید طبقات یخچال را تنظیم کنید. همچنین بهتر است یخچالی را انتخاب کنید که کشوهای مخصوص سبزیجات، میوه و گوشت داشته باشد.

مصرف انرژی

در انتخاب هر یخچال چه برای خانواده‌های پرجمعیت و چه خانواده‌های کم جمعیت حتما باید میزان مصرف انرژی را در نظر بگیرید. حتما به برچسب انرژی یخچال توجه کنید و مدل‌هایی با مصرف انرژی پایین را انتخاب نمایید تا در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی شود. 

معرفی بهترین یخچال ها برای خانواده های پرجمعیت

 

اکثر برندهای تولیدکننده یخچال، گزینه‌های مناسب خانواده‌های پرجمعیت تولید می‌کنند اما همه آنها در ایران طرفدار ندارند. برخی به دلیل قیمت بالایشان و اینکه به راحتی وارد ایران نمی‌شوند و برخی دیگر به دلیل اینکه برندهای ناشناخته‌ای در میان ایرانیان هستند؛ طرفداران کمتری دارند. در ادامه برخی از محبوب‌ترین یخچال فریزرهای مناسب خانواده های پر جمعیت در بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد. 

یخچال ‌های ساید بای ساید دوو

یخچال‌های ساید بای ساید دوو علاوه بر اینکه ظرفیتشان برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است، طراحی زیبا، ظرفیت بالا، یخ‌ساز و آبسردکن، سیستم سرمایش نوین نیز دارند و همیشه به خاطر تنوع مدل‌هایشان مورد توجه قرار می‌گیرند. همچنین قیمت یخچال فریزر دوو مقرون به صرفه است و این مساله هم به طرفداران آن می‌افزاید. از میان محبوب‌ترین مدل‌های ساید دوو که در بازار ایران وجود دارد می‌توان به DNF-S855، DNF-S800، DNF-S750 اشاره کرد. این مدل‌ها دارای فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند سیستم سرمایش چندگانه، کنترل دما دقیق و فیلتر تصفیه آب هستند.

یخچال‌های دوقلوی دوو

یخچال‌های دوقلو دوو به دلیل طراحی زیبا، ظرفیت بالا و امکانات متنوع، از محبوبیت زیادی در بازار ایران برخوردار هستند. این یخچال‌ها با داشتن دو درب مجزا برای یخچال و فریزر، دسترسی آسان به مواد غذایی را فراهم می‌کنند و فضای سازماندهی شده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند. کسانی که قصد خرید یخچال دوقلوی دوو را دارند باید بدانند که این محسوب از مزایایی همچون ظرفیت بالا، طراحی زیبا، سیستم سرمایش پیشرفته، امکانات متنوع و... برخوردار هستند. از میان محبوب‌ترین مدل‌های یخچال دوقلوی دوو در ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • D4LR-0020SS/D4LF-0020SS
  • D4LR-0020MW/D4LF-0020MW
  • D2LRF-0020SS
  • DLR-2030 / DLF-2030

یخچال فریزر های امرسان

اگر علاقه‌مند به خرید یخچال فریزرهای ایرانی هستید، باید به سراغ برند امرسان بروید. همانطورکه گفته شد. خانواده‌های پرجمعیت باید به سراغ یخچال‌های 20 فوت به بالا بروند. اما برخی از این خانواده‌ها به دلیل اینکه فضای زیادی در آشپزخانه خود ندارند نمی‌تواند ساید بای ساید یا دوقلو تهیه کنند. خبر خوش اینکه امرسان یخچال فریزرهای 20 فوت به بالای درب بالا و پایین نیز دارد که از محبوب‌ترین مدل‌هایش می‌توان به BFN22D-MTP و BFN20D321-CLA اشاره کرد. همچنین اگر فضای لازم برای قرار دادن یخچال ساید و دوقلوی امرسان را دارید بهتر است به سراغ مدل‌هایی همچون FN15D-RH15D و RH20D-FN20 بروید. از میان ویژگی‌های مثبت یخچال‌های امرسان می‌توان به قیمت مقرون به صرفه، تنوع بالا و امکانات مدرن اشاره کرد. 

یخچال فریزرهای سامسونگ

سامسونگ نیز به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی دنیا، یهچال فریزرهای مناسب خانواده‌های پرجمعیت تولید و روانه بازار کرده است. معمولا تولیدات این برند به بهترین و مدرن‌ترین امکانات مجهز هستند و سال‌های سال برایتان کار خواهند کرد. از میان بهترین مدل‌های یهچال فریزر سامسونگ که برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یخچال ساید سامسونگ RS50
  • یخچال دوقلو سامسونگ RZ32 – RR39
  • یخچال دوقلو سامسونگ RB34
  • یخچال دوقلو سامسونگ RB34

کلام آخر

انتخاب یخچال مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت، نیازمند بررسی دقیق عوامل مختلف است. اگرچه ظرفیت مهم‌ترین فاکتوری است که هنگام انتخاب چنین یخچالی باید به آن توجه کنید اما همه ماجرا نیست. شاخصه‌های دیگری مانند امکانات، قیمت، مصرف انرژی و نوع یخچال نیز حائز اهمیت هستند که در بالا همه آنها بررسی شد. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مقاله برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.