جامع ترین راهنمای خرید یخچال - بهترین برند یخچال کدام است؟

جامع ترین راهنمای خرید یخچال - بهترین برند یخچال کدام است؟

یخچال فریزر یکی از اصلی ترین و مهم ترین لوازم خانگی منزل شما می باشد که در صورت انتخاب و استفاده درست می توانید بیش از 10 سال از آن استفاده نمایید. از همین رو می بایست هنگام خرید یخچال در انتخاب آن بسیار دقت کنید و با وجود وضع اقتصادی و گرانی اجناس مجبور به خرید و پرداخت هزینه مجدد نباشید. از همین رو نیاز به مطالعه راهنمای خرید یخچال دارید. این مقاله کامل ترین راهنمای خرید یخچال می باشد که با استناد به آن می توانید با انواع مختلف یخچال آشنا شده و بهترین را انتخاب کنید.



انواع یخچال

 

انواع یخچال را می توان از نظر ابعاد و حجم، شکل ظاهری، برند سازنده و ... بررسی کرد. در این بخش می خواهیم به بررسی انواع یخچال از نظر شکل ظاهری بپردازیم. انتخاب نوع یخچال بر اساس تعداد اعضای خانواده شما انجام می شود. به صورت کلی یخچال های کوچک پیشنهاد نمی شوند چون ممکن است اعضای خانواده شما تغییر کند. از سوی دیگر در صورت خرابی و نیاز به تعمیر هزینه های بالایی را به همراه خواهند داشت.

 

یخچال فریزر بالا:

 

یخچال فریزر بالا برای افرادی مناسب است که علاوه بر آن که کمبود فضا دارند، نگران قیمت و کارایی مناسب یخچال نیز می باشند. این نوع یخچال ها در دسته ارزان ترین نوع یخچال فریزر ها می باشند و توسط طیف وسیعی از برند ها ارائه می شوند. اما این یخچال برای افرادی که مرتبا به سراغ یخچال می روند مناسب نیست چون باید خم شوند و ممکن است کمرشان آسیب ببیند.

 

 یخچال فریزر پایین:

 

در بررسی راهنمای خرید یخچال بی شک متوجه خواهیم شد که این نوع یخچال مناسب ترین یخچال برای افرادی است که مرتبا به سراغ یخچال می روند. شما به دلیل استفاده مرتب از یخچال لازم نیست که مرتبا به داخل یخچال خم شوید و بخواهید مواد غذایی را خارج کنید. از سوی دیگر طراحی این نوه یخچال نیز بسیار مدرن است به خصوص اگر طبقات فریزر کشو بندی شده باشند. ولی قیمت آن ها نسبت به یخچال های فریزر بالاتر است.

 

انواع یخچال فریزر مناسب خانواده های پرجمعیت

 

انواع یخچال فریزر مناسب خانواده های پرجمعیت

 

یخچال ساید بای ساید:

 

جادار بودن یخچال ساید بای ساید موجب می شود بسیاری از خانواده ها ترجیح دهند که این نوع از یخچال ها را تهیه کنند. از مزیت های یخچال های ساید می توان به آپشن های زیاد آن اشاره کرد، آپشن هایی همچون یخ ساز و آب سرد کن، ظرفیت ذخیره کردن مناسب، نمای شیک در آشپزخانه و ... می باشد. ولیکن یخچال ساید بای ساید به دلیل آن که فضای باریکی دارد برای قرار دادن خوراکی های با اندازه و حجم بزرگ مناسب نمی باشد. همچنین اندازه بزرگ آن فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال می کند. برای خرید یخچال ساید می توانید از فروشگاه ما اقدام نمایید.

 

یخچال درب فرانسوی:

 

یخچال های درب فرانسوی توانسته اند که ترکیبی از زیبایی و راحتی را برای شما به ارمغان می آورند.. از سوی دیگر ظرفیت ذخیره سازی این نوع یخچال بسیار بالاست و می توانید انواع خوراکی ها را با هر ابعادی درون یخچال جای دهید. از معایب این نوع یخچال می توان به اندازه بزرگ و قیمت بالای آن اشاره کرد.

 

یخچال دوقلو:

 

یخچال های دوقلو به دلیل آن که می توانند در فضا های مجزا قرار گیرند، برای آشپزخانه های کوچک مناسب می باشند. ظرفیت ذخیره سازی این یخچال ها برای خانواده های پرجمعیت مناسب است. برای اطلاع از قیمت یخچال فریزر دوقلو به بخش فروشگاه وب سایت ما مراجعه کنید. 



پیشنهاد میشود: دمای مناسب یخچال | بهترین دمای یخچال در هر فصل

 

قبل از خرید یخچال به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

قبل از خرید یخچال به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

خرید یخچال بر اساس رنگ و جنس بدنه یخچال:

 

  • یخچال‌های استیل: این نوع یخچال ظاهری بسیار زیبا به آشپزخانه شما می دهند ولی اثر انگشت و دیگر لک ها را نیز به وضوح نشان میدهند. 
  • سفید متالیک: یخچال های سفید علاوه بر آن که قیمت پایین تری نسبت به دیگر یخچال‌ها دارند، تمیزتر می‌مانند و لک‌هارا نشان نمی دهند. 
  • یخچال‌هایی با رنگ‌های متفاوت: امروزه یخچال‌هایی که دارای رنگ‌های متفاوت و فانتزی می‌باشند نیز بسیار ترند شده‌اند. 
  • یخچال سیاه: استفاده از یخچال‌های سیاه نیز به تازگی دوباره مرسوم شده است. البته استفاده از آن ممکن است آشپزخانه شما را کوچک نشان دهد.

 

انتخاب یخچال بر اساس مصرف انرژی:

 

گزینه دیگری که هنگام خرید یخچال باید به آن دقت کنید، میزان مصرف انرژی و گرید بندی آن می‌باشد. هرچه یخچال رتبه بندی بهتر و بالاتری داشته باشد میزان مصرف انرژی آن کمتر می‌شود.

 

وجود یخ ساز و آب سرد کن و آب تصفیه کن:

 

یخ ساز و آب سرد کن و آب تصفیه کن از آپشن‌هایی هستند که تمامی یخچال‌ها یافت نمی‌شوند. برای استفاده از دو ویژگی یخساز و آب تصفیه کن، یخچال شما باید به آب لوله کشی وصل شود.

 

خرید یخچال بر اساس خاصیت کنترل دما:

 

خاصیت کنترل دما نیز از دیگر ویژگی‌های یخچال‌های پیشرفته می باشد، با این ویژگی شما می توانید بر اساس مواد غذایی که داخل یخچال نگهداری می‌کنید، دمای یخچال را کم یا زیاد کنید.

 

خرید یخچال بر اساس ظرفیت یخچال:

 

اندازه یخچال یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب یخچال است که براساس تعداد اعضای خانوار تعیین می شود. طبیعتا خانواده هایی که جمعیت بیشتری دارند نیاز به یخچال جادار تری نسبت به خانواده‌های کم جمعیت دارند. میزان فوت یخچال بیانگر ظرفیت و اندازه یخچال می‌باشد. 

 



بهترین یخچال با توجه به کاربرد شما

 

بهترین یخچال با توجه به کاربرد شما

 

با توجه به تمام ویژگی هایی برای خرید یخچال بررسی کردیم این شما هستید که می بایست بهترین یخچال را بر اساس کارایی و نیاز تان انتخاب کنید. همچنین مکانی که یخچال را در آن قرار می دهید و هزینه ای که صرف خواهید کرد نیز فاکتور های تعیین کننده دیگری برای انتخاب یخچال می باشند. برای انتخاب بهترین یخچال بر اساس کاربرد می توانید به فاکتور های زیر نیز دقت کنید:

  • وجود جا میوه ای در یخچال
  • تعداد طبقات یخچال
  • وجود محفظه نگهداری لبنیات
  • وجود محفظه نگهداری گوشت
  • وجود محفظه خنک کننده سریع 

و ... . 

 

بهترین برند یخچال کدام است؟

 

راهنمای خرید یخچال به شما می گوید که برند های متفاوتی ارائه دهنده انواع یخچال فریزر با مدل ها و رنگ بندی های متفاوت می باشند. اما در کنار اسم، شرکت گارانتی کننده آن نیز بسیار موثر است و باید به آن دقت کرد. 

یخچال هایی با کیفیتی که در بازار ایران موجودند:

  • یخچال جنرال الکتریک
  • یخچال ال جی
  • یخچال سامسونگ
  • یخچال ویرپول
  • یخچال بوش
  • یخچال هیتاچی
  • یخچال دوو
  • یخچال اسنوا
  • یخچال هیمالیا
  • یخچال امرسان
  • یخچال الکترواستیل

برای خرید لوازم خانگی از بهترین و معتبر ترین برند های موجود در ایران همراه با گارانتی معتبر می توانید با خیالی آسوده از وب سایت ما اقدام نمایید. 

 

پیشنهاد میشود: معرفی برند دوو - قبل از خرید حتما بخوانید!

 

نتیجه گیری

 

یخچال فریزر یکی از مهم ترین لوازم خانگی می باشد که دارای قیمت بالایی نیز می باشد از این رو خرید مجدد آن در فواصل زمانی کوتاه مدت برای بسیاری از خانواده ها دشوار می باشد. بسیاری از خانواده ها هنگام خرید یخچال توقع دارند که یخچال جدید حداقل به مدت ده سال برای آن ها کار کند از همین رو باید در انتخاب یخچال دقت و هوشیاری کافی را داشته باشند. اما دقت در خرید به تنهایی کافی نیست. پس از خرید نیز می بایست در حفظ و نگهداری از یخچال کوشا باشید و آن را در جای مناسبی قرار دهید تا طول عمر یخچال بالا رود و آسیبی به آن وارد نشود. 

 

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.