بررسی کارشناسانه یخچال فریزرهای دوو

بررسی کارشناسانه یخچال فریزرهای دوو
  • نقد و بررسی یخچال فریزر دوو

در بازار لوازم خانگی کشورمان، برند‌های متعددی وجود دارد که هر کدام در تلاش برای جلب توجه و رضایت مردم هستند. یکی از برند‌هایی که در سال های اخیر در این بازار به خوبی درخشیده است برند دوو است. این برند در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی باکیفیت، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. آپشن‌های لوازم خانگی این برند از جمله تلویزیون، ماشین لباسشویی و یخچال فریزر دوو تنها کیفیت بالایشان نیست، بلکه طراحی فوق العاده جذاب و شیکی هم دارند که توانسته اند هر نوع سلیقه‌ ای را ساپورت کنند. از مزایای مهم برند دوو نیز می‌توان به قیمت مقرون به صرفه آن در مقایسه با برندهای مشهور و قدیمی اشاره کرد.

بی تردید یخچال شما یکی از اصلی‌ترین و با ارزش ترین لوازم خانگی منزلتان به شمار می‌آید که قرار است بیش از ده سال از آن استفاده کنید. لذا بایستی برای خرید یک یخچال با کیفیت وقت بگذارید و در مورد بهترین برند یخچال فریزر تحقیق نمایید.

یخچال فریزر دوو به تکنولوژی Digital Cooling مجهز است که با تشخیص دمای بیرون و درون یخچال، سرمایش مورد نیاز را ایجاد میکند. این قابلیت باعث میشود سبزیجات، میوه ها و مواد پروتئینی، به صورت طولانی مدت تازه و با طراوت بمانند. یخساز این یخچال تمام اتوماتیک بوده(به جزمدل1077) و پس از تولید، یخ ها را در محفظه مخصوص یخ قرار میدهد. آبریز دستگاه نیز امکان اتصال به آب شهری را داشته و شما میتوانید هر وقت خواستید، آب خنک میل کنید.

 

  • نقاط قوت یخچال فریزر دوو

این یخچال فریزر با طراحی لاکچری و جذابی که دارد در دسته یخچال فریزر های مجهز به نسل نوین کمپرسورهای بهینه با امکان تنظیم رطوبت و انجماد سریع قرار می گیرد. همچنین به سیستم پرقدرت چرخش هوای سه بعدی و سیستم مدیریت مصرف موقع سفر نیز مجهز می باشد.

جدیدترین یخچال فریزر دوو سامانه سرمایشی دوگانه دارد که این سیستم موجب جداسازی جریان سرمایش بخش یخچال از بخش فریزر می شود، در نتیجه مواد غذایی نگهداری شده در هر محفظه در بهترین کیفیت و تازگی باقی می مانند. همچنین این سیستم از پخش بوی نامطبوع از فریزر به یخچال و بالعکس ممانعت میکند.

سیستم تنظیم سرمایش خودکار، افزایش فضای داخلی یخچال،یخساز اتوماتیک(به جزمدل1077)، طراحی شیک و مدرن، طبقه های شیشه ای ، بویر پر قدرت از دیگر نقاط قوت یخچال فریزر دوو هستند.

 

 

 

  • در صورت خراب شدن یخچال فریزر دوو به کجا مراجعه کنیم؟

هر لوازم خانگی جدا از این که چه کیفیتی دارد و یا از کدام برند است، پس از استفاده طولانی مدت، ممکن است نیاز به تعمیر پیدا ‌کند. لوازم خانگی دوو نیز از این قاعده مستثنی نیستند و گاهی اوقات نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. این موضوع صاحبان این لوازم را با نگرانی‌هایی مواجه کرده است از جمله این که؛ برای تعمیر لوازم خانگی دوو به کجا مراجعه کنیم؟آیا تعمیرکاران مجرب و کاربلدی برای تعمیر آن‌ها در دسترس هستند؟

در نهایت باید بگوییم که شرکت دوو یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا به شمار می رود. این برند توانسته است نام خود را در کنار برندهای قدیمی و شناخته شده قرار دهد و به یکی از شناخته‌شده‌ترین و پر مصرف‌ترین برندهای لوازم خانگی در سطح جهانی تبدیل شود.

محصولات کمپانی دوو در ایران نیز بسیار پرفروش و محبوب است که اکثر خانواده‌های ایرانی حداقل یک دستگاه از لوازم خانگی برند دوو را در خانه خود دارند. حتی در سال های اخیر درصد فروش لوازم خانگی این برند برای جهیزیه نوعروسان بسیار بالاتر رفته است و با توجه به آمار به دست آمده، مصرف‌کنندگان نهایت رضایت را از محصولات این برند و نحوه عملکرد آن‌ها داشته اند. لذا گزینه بسیار مناسبی برای خرید لوازم خانگی است، چرا که افزون بر کیفیت قابل توجهی که دارد، قیمت پایین و مقرون به صرفه ای هم دارد که به سود مصرف کننده می باشد.

 

 

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.