مقایسه یخچال فریزر دوو با بوش

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 6 دقیقه

مقایسه یخچال فریزر دوو با بوش

سال‌هاست که یخچال فریزر به یکی از اجزای جدانشدنی خانه‌ها تبدیل شده است و دیگر نمی‌توانید هیچ خانه‌ای را پیدا کنید که این وسیله در آن وجود نداشته باشد زیرا دیگر مانند قدیم شرایط نگهداری موادغذایی خارج از یخچال وجود ندارد. به همین دلیل هم همه شرکت‌های لوازم خانگی دست به تولید این وسیله زده‌اند و هرچقدر هم که زمان به جلو می‌رود، این یخچال فریزرها پیشرفته‌تر می‌شوند و امکانات و خدمات بیشتری را به استفاده کننده ارائه می‌دهند. اما از میان برندها و مدل‌های متنوع یخچال فریزر که در بازار وجود دارد، کدام یک بهتر است؟ در این مطلب قصد داریم درباره دو برند تولیدکننده یخچال فریزر که در بازار ایران طرفداران زیادی دارند، یعنی برندهای دوو و بوش حرف بزنیم و این دو را با هم مقایسه کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت مه سنتر همراه باشید.

 

آشنایی با یخچال فریزر بوش

شرکت بوش، در کشور آلمان آغاز به کار کرد، اما اکنون در سطح جهانی توسعه یافته و تمامی محصولات آن به صورت بین‌المللی تولید و عرضه می‌شود. این شرکت، که اکنون یکی از سه برند برجسته در زمینه تولید لوازم برقی در جهان محسوب می‌شود، قطعات خود را به برخی کشورهای دیگر دنیا نظیر ترکیه و کره صادر می‌کند تا محصولاتش در این کشورها مونتاژ گردند. یعنی قطعات در خود آلمان ساخته می‌شود و مونتاژ آنها در کشور دیگر انجام خواهد شد.

یخچال‌ها وفریزرهای بوش، از سابقه‌ دیرینه‌ای در داشتن کیفیت برتر برخوردار بوده و با گذشت زمان، هر نسل جدید از تولیدات این کارخانه نسبت به محصولات قبلی، بهبود و تکامل پیدا کرده است. به عبارت ساده‌تر یخچال فریزرهای بوش به مرور زمان حرفه‌ای‌تر شده‌اند و علاوه‌بر حفظ قابلیت‌های قبلی، ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه گشته است. به دلیل همین امکانات فراوان است که خرید ساید بوش و سایر یخچال‌های این برند، طرفداران زیادی دارد.

در حال حاضر، یخچال‌های جدید بوش دارای برچسب رده انرژی A++ هستند. این رده انرژی به این معناست که مصرف انرژی آنها به طرز چشمگیری کاهش یافته است و در دنیای مدرن این یک مزیت بسیار مهم محسوب می‌شود. برخی از ویژگی‌های دیگر یخچال و فریزرهای بوش به شرح زیر هستند:

  • قابلیت کنترل و تنظیم دما به صورت الکترونیکی
  • طبقات شیشه‌ای با کیفیت، باکس و کشوهای مقاوم در برابر ضربه
  • نمایشگر LED برای نمایش درجه دما و انجام برخی دیگر از تنظیمات جزئی
  • صدای بسیار کم
  • مجهز به سیستم گردش هوا
  • توزیع و پخش یکنواخت سرما

 

تشخیص یخچال فریزر اصلی و تقلبی بوش از هم

همانطور که اشاره شد، برند بوش نه تنها در میان ایرانیان، بلکه در سرتاسر جهان محبوبیت فراوانی دارد و این محبوبیت باعث می‌شود که نسخه‌های تقلبی از یخچال‌های تولید شده توسط این برند نیز وارد بازار شوند. اما چگونه می‌توان یخچال بوش اصل را از تقلبی تشخیص داد؟ بهترین روش برای تشخیص یخچال اصلی این است که به وبسایت رسمی بوش مراجعه کنید و مدل مورد نظر را جستجو کنید. در این وبسایت، امکان مشاهده تصاویر دقیق محصول و همچنین بررسی بارکد وجود دارد و اینطوری می‌توانید به سادگی محصول تقلبی را از اصل تشخیص دهید.

 

بهترین مدل یخچال فریزر بوش

برند بوش انواع یخچال فریزرهای ساید بای ساید، دوقلو، در بالا و در پایین را تولید و روانه بازار می‌کند. نمی‌توان از میان مدل‌های متنوع این برند بهترین را انتخاب کرد زیرا هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و ممکن است برای هر خانه یک مدل از آنها مناسب باشد. اما از میان محبوب‌ترین برندهای یخچال فریزر بوش از نظر خریداران می‌توان به ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404، یخچال فریزر (فریزر پایین) توکار مدل KIS87AFEON، یخچال بالا و پایین (فریزر پایین) مدل KGD86AI304، یخچال فریزر دوقلو توکار مدل KIR81AF30-GIN81AE30  و... اشاره کرد.

 

آشنایی با یخچال فریزر دوو

دوو، نامی گوش آشنا در صنعت لوازم خانگی است. این شرکت کره‌ای، با محصولات با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه توانسته در مدت زمان کوتاهی به جایگاهی قابل توجه در بازار لوازم خانگی دست یابد. در ایران، گروه انتخاب وظیفه نمایندگی این برند را بر عهده دارد.

شرکت دوو، پس از سامسونگ و ال‌جی، بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی در کره جنوبی محسوب می‌شود. برای کسانی که بودجه خرید محصولات دو برند دیگر را ندارند، دوو انتخاب اول است. این برند نه تنها کیفیت بالایی دارد، بلکه دارای قیمت مناسبی نیز هستند و قطعات یدکی آن به راحتی پیدا می‌شود.

یخچال فریزر یکی از محصولات جذابی است که این برند تولید و به بازار عرضه می‌کند. این یخچال فریزر در انواع سایدبای‌ساید، در بالا و در پایین و همچنین دوقلو تولید می‌شود. سای بای سایدها فضای بزرگ و ظاهری زیبا دارند، بنابراین برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط مناسب هستند. اما یخچال‌های دوقلو به‌خاطر فضای بیشتر برای خانواده‌های پرجمعیت بهترین گزینه هستند. همچنین، یخچال فریزرهای در بالا و پایین برای خانواده‌های کم جمعیت، زوج‌ها و مستاجرها مناسب هستند.

در کل، شرکت دوو بیشتر تمرکز خود را بر روی ساخت یخچال‌های سایدبای‌ساید و فرنچ دور گذاشته است، اما سایر محصولات آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. یخچال فریزرهای این برند معمولاً ویژگی‌های منحصر به فردی مانند قابلیت نگهداری جداگانه گوشت و میوه‌، تصفیه هوای داخلی، اتصال به آب شهری و ... دارند. حضور این محصولات در خانه، تجربه‌ای مدرن و به روز را به شما هدیه می‌دهند.

 

بهترین مدل یخچال فریزر دوو

این برند هم انواع ساید بای ساید، یخچال‌های دوقلو و در بالا و پایین را تولید و روانه بازار می‌کند. معمولا یخچال‌های در پایین طرفداران بیشتری نسبت به ساید دوو دارند اما باز هم انتخاب بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد و نمی‌توان گفت بهترین یخچال فریزر دوو کدام است. مدل‌های D5BF-1077TI، D2BF-0291SS ،  D2BF-0291SS و... از نظر خریداران بهترین مدل‌های یخچال فریزرهای تولید شده توسط برند دوو است.

 

مقایسه یخچال‌های فریزر دوو و بوش

یخچال فریزرهای دوو و بوش از چند نظر زیر با هم تفاوت دارند.

قیمت: از نظر قیمت یخچال فریزرهای بوش مانند دیگر محصولات این برند در ایران با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. درحالی که قیمت محصولات برند دوو مقرون به صرفه است.

سابقه: بوش برند قدیمی‌تری نسبت به دوو است و در طول‌ سال‌های فعالیتش همیشه درخشان بوده و به دلیل کیفیت بالا جایگاه خوبی هم در بازار جهانی پیدا کرده است. برند دوو، بسیار جوان‌تر از بوش است اما به خاطر اینکه محصولات با کیفیتی را با قیمت مقرون به صرفه وارد بازار می‌کند، توانسته به یک جایگاه خوب در بازار برسد.

عمر و دوام بالا: هر دوی این محصولات مدت زیادی برای شما کار خواهند کرد اما قطعات استفاده شده در یخچال‌های آلمانی بوش بسیار با کیفیت هستند و تا سال‌های سال برایتان کار می‌کنند.

به‌طور کلی اگر یک یخچال با کیفیت که امکانات بسیار زیادی دارد، مصرف انرژی در آن فوق‌العاده کم است و از یک ضمانت معتبر بهره می‌برد می‌خواهید باید به سراغ برند بوش و اگر یک یخچال فریزر با کیفت خوب، امکانات متوسط، مصرف انرژی کم و قیمت مقرون به صرفه می‌خواهید به سراغ برند دوو بروید.

 

کلام آخر

در این مطلب یخچال فریزرهای دوو و بوش را با هم مقایسه کردیم تا در صورتی که تصمیم به خرید یخچال فريزر دوو یا بوش را دارید و برای انتخاب یکی از این دو برند محبوب دو دل هستید، خواندن این مقاله بتواند در تصمیم‌گیری به شما کمک کند. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه استفاده از هر یک از این وسایل را دارید؛ اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.