معرفی برند دوو - قبل از خرید حتما بخوانید!

معرفی برند دوو - قبل از خرید حتما بخوانید!

برند های متفاوتی در بازار وجود دارند که در حوزه لوازم خانگی مشغول به فعالیت هستند. و لوازم خانگی را با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می کنند. یکی از برند های موفق در بازار ایران و حتی بازار جهانی برند پر طرفدار دوو می باشد. برای معرفی برند دوو نیاز به توضیح بسیار نداریم چرا که این برند در طی سال های فعالیتش امتحانش را پس داده و خودش را ثابت کرده است. ولی لازم است که برای معرفی برند دوو در خصوص تاریخچه آن و برخی از محصولاتی که ارائه می دهد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا پیش از خرید به صورت کامل با محصول مورد نظر به صورت کامل آشنا شوید.

 


تاریخچه برند دوو


برای معرفی برند دوو به طور کامل در این بخش به بررسی تاریخچه این برند می پردازیم. برند دوو در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در سئول آغاز به فعالیت کرد. پیش از سال 1997 و بروز بحران مالی بزرگ آسیا شرکت دوو پس از شرکت هیوندای دومین شرکت بزرگ کره به حساب می آمد و پس از آن شرکت های سامسونگ و ال جی در جایگاه های سوم و چهارم قرار داشتند.
برای معرفی برند دوو به صورت کامل تر باید بگوییم که دوو در آن سال ها 20 شرکت زیر مجموعه داشت. که با نام هایی همچون دوو الکترونیکس، کشتی سازی دوو، تاتا دوو و ... مشغول به فعالیت بودند. برخی از شرکت های زیر مجموعه دوو همچون کارخانه خودرو سازی، کشتی سازی و ... به شرکت های دیگری واگذار شدند. هم اکنون به عنوان زیر مجموعه آن ها در حال فعالیت می باشند. دوو امروزه به عنوان یکی از معتبر ترین برند های لوازم خانگی می باشد که در سراسر دنیا شناخته شده است. و مردم از لوازم تولیدی این برند با رضایت استفاده می کنند.


دوو چه محصولاتی دارد؟

دوو چه محصولاتی دارد؟


دوو توانسته است که در حوزه لوازم خانگی خوش بدرخشد و محصولات متنوعی را روانه بازار سازد. امروزه در خانه تمام ایرانی‌ها حداقل یک محصول دوو وجود دارد. در ادامه به بررسی محصولاتی خواهیم پرداخت که توسط این کمپانی به بازار عرضه می شوند:


تلویزیون دوو:


تلویزیون‌های ال ای دی دوو دارای تمام تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشند و با بهترین طراحی و زیبایی چشم‌نواز روانه بازار شده‌اند. بی‌شک کیفیت تلویزیون‌های دوو با هر ابعادی که باشند شما را متحیر خواهد کرد. برای خرید تلویزیون در برندهای مختلف مثل تلویزیون دوو می‌توانید از فروشگاه لوازم خانگی مه سنتر اقدام کنید.


یخچال ساید بای ساید دوو:


یخچال‌های دوو اغلب به به خاطر صدای کمی که دارند معروف هستند. بخش بندی داخلی این یخچال‌ها به نحوی است که برای سبزیجات، میوه‌جات، گوشت و ... بخش‌های متفاوتی تعبیه شده است. همچنین بخش‌های داخلی یخچال تماما از شیشه با کیفیت و قابل جابجایی ساخته شده‌اند. قابلیت کنترل دما از دیگر ویژگی‌های این یخچال ساید بای ساید دوو می‌باشد.


لباسشویی دوو:


صفحه نمایش لمسی بزرگ این دستگاه اولین ویژگی مثبتی است که با آن روبرو می‌شویم. موتور دایرکت درایو هوشمند دیگر ویژگی لباسشویی دوو می باشد. شستشوی سریع این دستگاه 15 دقیقه طول می‌کشد. بدنه ضد زنگ، ورودی آب و گرم و ... از دیگر مزایای لباسشویی‌های دوو می‌باشد که برای معرفی برند دوو می‌بایست به آن‌ها اشاره می‌شد. برای خرید لباسشویی دوو می‌توانید از طریق سایت مه سنتر اقدام کنید.


ظرفشویی دوو:


ماشین‌های ظرفشویی دوو در 2 طبقه طراحی شده است و به دلیل وجود اینورتر کمترین میزان صدا در حین کار را دارد. ماشین ظرفشویی دوو دارای 8 برنامه شستشوی مجزا می‌باشد که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند و برای ظروف متفاوتی مناسب می‌باشند.
این‌ها تمام محصولات ارائه شده توسط دوو نمی‌باشند، جاروبرقی، ساندبار، اجاق گاز، مایکروویو و ... از دیگر محصولاتی می‌باشند که توسط دوو به بازار ارائه شده‌اند.


برند دوو بخریم یا نه؟

برند دوو بخریم یا نه؟

 


برای معرفی برند دوو به صورت کامل و برای آن که بخواهید از خرید لوازم خانگی برند دوو مطمئن شوید ما در این بخش مزیت ها و معایب هر یک از محصولات کمپانی دوو را به صورت جداگانه بررسی کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد:


معرفی برند دوو- بررسی نظرات متفاوت در خصوص لباسشویی دوو:
• دارای طراحی زیبا
• دارای صدای کم
• برنامه های شستشو بالا و کاربردی
• کیفیت ساخت بالا
• کار کردن راحت با دستگاه
• مصرف پایین


البته در برخی از مدل های اولیه و قدیمی دوو مشکلاتی همچون صدای زیاد دستگاه دیده می شد که امروزه در دستگاه های جدید به صورت کامل رفع شده و کیفیت دستگاه پیشرفت چشمگیری داشته است.


معرفی برند دوو- بررسی نظرات متفاوت در خصوص یخچال های دوو:


• طراحی زیبا
• کارکرد مناسب و عالی
• دارای کیفیت ساخت بالا
• یخچال جادار
• کیفیت قطعات داخلی عالی است
• فن کم صدا
• فریزر بزرگ و جادار است و قابلیت تبدیل شدن به یخچال را دارد.(در مدل 0028)
• دارای یخساز خودکار
• پشتیبانی عالی
• گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب و راضی کننده می باشد.


در برخی از مدل های قدیمی یخچال های دوو صدای دستگاه بلند بوده و همچنین صدای یخساز در شب به گوش می رسیده که امروزه در مدل های جدید دستگاه این عیب برطرف شده است.


معرفی برند دوو- بررسی نظرات متفاوت در خصوص تلویزیون های هوشمند دوو:


• پشتیبانی از کیفیت های تصویری متفاوتی همچون HD, FULL HD, 4K و ... . در این تلویزیون ها هر چه کیفیت تصویر بالاتر رود، تصاویر شارپ تر دیده می شود و جزئیات بیشتری نشان داده خواهند شد.
• دارای پردازنده 4 هسته ای
• دارای سیستم عامل اندروید
• دارای پورت های USB , HDMI
• دارای صفحه با ضخامت کم
• دارای پنل مقاوم در برابر ضربه
• دارای قابلیت خاموش شدن خودکار

 


ویژگی های برند دوو

ویژگی های برند دوو


بنیان گذار اولیه دوو سعی بر آن داشته که تمام محصولاتش را با بهترین کیفیت روانه بازار سازد. همچنین محصولاتی که توسط وی به بازار عرضه شده اند همگی دارای نوآوری ها خاص و طراحی های زیبا بوده اند. از همین رو محصولات برند دوو همان طور که گفتیم به لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون و یخچال ختم نمی شود. جارو برقی، مایکروویو، ساندبار و اجاق گاز از دیگر محصولات ارائه شده توسط دوو می باشند که در این بخش از مقاله معرفی برند دوو به معرفی این محصولات و ویژگی های این محصولات برند دوو خواهیم پرداخت.
معرفی برند دوو- ساندبار عرضه شده توسط دوو یکی از حرفه ای ترین ساندبار ها و ساب ووفر های موجود در بازار می باشد که از طریق بلوتوث می تواند به دستگاه شما وصل شود. صدایی که از طریق این ساندبار به گوش شما می رسد یکی از شفاف ترین صدا هایی است که در طول عمرتان می شنوید.
جاروبرقی های دوو بی شک یکی از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار است که با کابل 8 متری می تواند کل خانه را پیمایش کند. قدرت مکش بالای این جاروبرقی و توان بالای آن اجازه نمی دهد که کوچک ترین زباله ای بر روی زمین باقی بماند.
معرفی برند دوو- سیستم فرهای چند کاره اجاق‌های دوو باعث تحیر شما خواهد شد، این سیستم به همراه شعله های قدرتمند اجاق توانسته تا بهترین کیفیت اجاق گاز را برای شما محیا کند.
مایکروویو های دوو جدای از آن که دارای طراحی های خاص و زیبایی می باشند دارای سیستم گرمایش اتومات و پخت اتومات غذا می باشد.

 

پیشنهاد می شود: تاریخچه برند فیلیپس؛ از پیدایش تا امروز


نتیجه گیری


در این مقاله سعی بر این بوده است که به صورت کامل به معرفی برند دوو بپردازیم و در خصوص مزایا و ویژگی های هر کدام از محصولات این برند به تفکیک صحبت کردیم. تمامی محصولات دوو که نام برده شد در سایت مه سنتر(نماینده رسمی برند دوو) همراه با گارانتی اصلی شرکت انتخاب سرویس حامی و خدمات پس از فروش عرضه می شوند. در ضمن شما می توانید در خصوص تمامی محصولات دوو به صورت تخصصی در صفحه مخصوص به هر محصول اطلاعات مفیدی را کسب نمایید که راهنمای خرید شما باشد. همچنین پشتیبانان وب سایت ما آماده اند تا سوالات شما را در خصوص محصولات دوو و ویژگی هایشان به صورت تخصصی پاسخ دهند.

 
هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.