راهنمای خرید تلویزیون دوو

راهنمای خرید تلویزیون دوو

آیا قصد خرید یک تلویزیون با کیفیت را دارید که قیمت مناسبی هم داشته باشد؟ دوو می‌توانید همان چیزی باشد که دنبالش هستید. این تلویزیون‌ها جای خود را در بازار تکنولوژی محکم کرده‌ و توانسته‌اند محبوبیت زیادی در بازار لوازم خانگی ایران پیدا کنند. اگرچه شاید محصولات دوو به اندازه برندهای قدیمی و مشهوری همچون ال جی و سامسونگ امکانات نداشته باشد اما نسبت به قیمتشان، امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. همچنین از آنجایی که نوسانات ارز در کشورمان خرید محصولات خارجی را سخت کرده است، همه خریداران از یک محصولات باکیفیت خارجی با قیمت مناسب استقبال می‌کنند. این مقاله به بررسی انواع تلویزیون‌های دوو و کیفیت تصویرشان، همراه با معایب و مزایای آنها می‌پردازد تا اطلاعاتی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری قبل از خرید تلویزیون دوو ارائه دهد. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید تا انتهای این مطلب از وبسایت مه سنتر با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع تلویزیون دوو سایز و کیفیت تصویر

تلویزیون‌های دوو را می‌توان از نظر ابعاد، سایز و مشخصات به انواع مختلفی تقسیم کرد. تمام مدل‌های این تلویزیون در سایزهای مختلفی همچون 32، 43 ، 49 ، 55 ، 65 و 75 اینچ در بازار پیدا می‌شود. در یک تقسیم‌بندی دیگر، تلویزیون‌های برند دوو را می‌توانید به گروه‌هایی همچون HD TV، FULL HD TV، UHD TV، SMART TV، SMART – UHD TV تقسیم کرد. آن دسته از مدل‌هایی که در گروه HD قرار می‌گیرند، کیفیت تصویرشان هم به صورت اچ دی است و سری UHD TV کیفیت تصویر الترا اچ دی یا همان 4K دارند.

آشنایی با انواع تلویزیون های دوو از نظر سیستم عامل

تلویزیون‌های دوو هوشمند یا اسمارت هستند و همه مدل‌هایشان سیستم عامل اندروید دارند اما ورژن‌های اندروید می‌تواند متفاوت و یکی از انواع 4، 6، 8 و  باشد. هوشمند بودن تلویزیون این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید تلفن همراه خود را به تلویزیون متصل کرده و همچنین از اپلیکشن‌های مختلف و مرورگرها استفاده کنید. به‌طورکلی سیستم عامل اندروید دسترسی شما به اینترنت و برنامه‌های مختلف را راحت‌تر می‌کند و بنابراین این را باید یک مزیت برای تلویزیون‌های دوو دانست.

هنگام خرید تلویزیون های دوو به نکات زیر توجه کنید

Daewoo TV buying guide

هنکام خرید تلویزیون های دوو باید به نکات زیر توجه نمایید و این نکات را در مدل‌هایی که انتخاب کرده‌اید بررسی کنید تا بتوانید بهترین گزینه را بخرید.

کیفیت تصویر

تلویزیون‌های دوو ایچ دی، فول اچ دی و فور4 هستند که همه آنها را باید باکیفیت دانست اما طبیعتا کیفیت تصویر 4k بالاتر است.

اتصال بلوتوثی

مطمئن شوید مدلی که انتخاب کرده‌اید امکان اتصال بلوتوثی داشته باشد تا بتوانید به راحتی تلویزیون را به وسایل دیگر متصل نمایید.

کیفیت صدا

کیفیت صدا یکی از نقاط ضعف برخی از مدل‌های تلویزیون دوو است. بنابراین شاید بهتر باشد به سراغ مدل‌هایی بروید که این ضعف را ندارند.

LCD  یا  LED

LED را باید نسل جدید LCD   دانست. بنابراین اگر می‌خواهید تلویزیون جدیدتری داشته باشید باید به سراغ LED بروید.

مزایا و معایب تلویزیون ‌های دوو چیست؟

طبیعتا هر محصولی مزایا و معایب خود را دارد. کسانی که قصد خرید تلویزیون را دارند باید ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرند و بعد برندهای مختلفی که می‌توانند با آن بودجه تهیه کنند را با هم مقایسه نمایند و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنند. در ادامه برخی از مزایا و معایب تلویزیون‌های هوشمند دوو را می‌توانید ببینید. لازم به ذکر است که این نقاط مثبت و منفی با توجه به نظرات خریداران جمع‌آوری شده است و به همین دلیل کامل باید ان را قابل اتکا دانست.

نکات مثبت تلویزیون‌ های دوو

  •     دارا بودن سیستم عامل اندروید که به راحتی به تلفن‌های همراه هوشمند متصل می‌شود
  •     پنلی که در برابر ضربه IPS مقاوم است
  •     مجهز به صدای دالبی هوشمند
  •     راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (ماشین زمان)
  •     دارای ریموت کنترل‌های هوشمند
  •     دارای گیرنده دیجیتال نسل سوم DVBT2
  •     مجهز به ویژگی HDR با قابلیت تفکیک رنگ بالا
  •     امکان ضبط برنامه‌های تلویزیونی PVR
  •     دارای قابلیت اتصال بی سیم با سیستم SCREEN MIRRORING
  •     امکان اتصال با بلوتوث
  •     قیمت مقرون به صرفه
  •     خدمات پس از فروش عالی و در دسترس

نکات منفی تلویزیون های دوو

  •     صدای بم و ضعیف در تعدادی از مدل‌های تلویزیون دوو
  •     نبود مدل‌های نسل QLED در برند دوو
  •     کم بودن تعداد خروجی های USB و HDMI در بعضی مدل‌های این برند

آشنایی با محبوب ترین تلویزیون های دوو در بازار

همانطورکه تا اینجای مقاله متوجه شدید، برند کره‌ای دوو تاکنون مدل‌های متنوعی از تلویزیون را تولید و روانه بازار کرده است که برخی از این مدل‌ها بیشتر از بقیه در میان مردم محبوب شده‌اند. در ادامه شماری از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های تلویزیون هوشمند دوو را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-55K5700U

تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-55K5700U

  •     سایز: 55 اینچ
  •     کیفیت تصویر: 4K

مدل DSL-55K5700U را باید یکی از محبوب‌ترین تلویزیون‌های تولید شده توسط برند دوو دانست که 55 اینچی است، کیفیت تصویر ULTRA HD دارد و از نظر تفکیک رنگ هم باید آن را فوق‌العاده دانست. یکی از مهم‌ترین مزایای این وسیله داشتن قابلیت SCREEN MIRRORING است.

تلویزیون هوشمند دوو مدل DOLED-65K7000U

  •     سایز: 65 اینچ
  •     کیفیت تصویر: 4K

این تلویزیون صفحه تخت، طراحی بسیار زیبایی دارد و بدنه آن فوق باریک است. وجود یک پنل OLED را باید مهم‌ترین دلیل محبوبیت این وسیله دانست. اگرچه این مدل یکی دو سال بیشتر نیست که وارد بازار شده اما به خاطر ویژگی‌های مثبت و کیفیت بالای صدا و تصویرش توانسته به سرعت جایگاه خوبی در دل خریداران پیدا کند.

تلویزیون هوشمند دوو مدل DLS-32H1810

  •     سایز: 32 اینچ
  •     کیفیت تصویر: HD

برای کسانی که به دنبال تلویزیون زیاد بزرگ نیستند این مدل می‌تواند بهترین انتخاب باشد زیرا سایز نسبتا کوچکی دارد و کیفیت و رزولوشنش هم نسبتا بالاست. این وسیله را برای خانه‌های کوچک، فروشگاه‌ها، اتاق خواب‌ها و هتل‌ها می‌توان مناسب دانست. یکی از مزایای تلویزیون دوو مدل DLS-32H1810 این است که از انواع فرمت‌های صورتی و تصویری پشتیبانی می‌کند و برای پخش اکثر آنها در این وسیله هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. این تلویزیون همچنین قابل اتصال با USB و HDMI نیز هست.

تلویزیون هوشمند دوو مدل DLS-43K4310

تلویزیون هوشمند دوو مدل DLS-43K4310

  •     سایز: 43
  •     کیفیت تصویر: full HD

در نهایت باید تلویزیون مدل DLS-43K4310 را به عنوان یکی از مدل‌های محبوب تلویزیون دوو در بازار به شما معرفی کنیم. این مدل به خاطر صفحه تختش بسیار زیباست و کیفیت تصویر بالایی هم دارد. اما از آنجایی که به سیستم عامل مجهز نیست، ممکن است خرید آن مورد استقبال همه قرار نگیرد و این مساله را باید بزرگ‌ترین عیب آن دانست.

چرا باید تلویزیون دوو بخریم؟

دلایل زیادی برای خرید تلویزیون دوو وجود دارد که برخی از مهم‌ترینشان به شرح زیر هستند:

  •     تلویزیون های دوو همگی هوشمند هستند، به راحتی به اینترنت متصل می‌شوند و می‌توانید انواع بازی‌ها و برنامه‌ها را در آنها دانلوئد و استفاده کنید.
  •     تعدادی از مدل‌های تلویزیون دوو به تکنولوژی‌های سه بعدی و چهار بعدی مجهز شده‌اند و این می‌تواند هیجان استفاده از این وسیله را بالا ببرد.
  •     اکثر تلویزیون‌های دوو مجهز به سیستم عامل اندروید هستند که یعنی پردازنده‌ای قدرتمند با استفاده آسان دارند.
  •     قیمت تلویزیون‌های دوو نسبت به بسیاری دیگر از برندهای خارجی کمتر است و کیفیت این محصولات را باید قابل قبول دانست.

آیا تلویزیون دوو بخریم؟

در این مطلب درباره تلویزیون های دوو، نکاتی که باید هنگام خرید این برند مورد توجه قرار گیرد، مزایا و معایب و بهترین مدل‌هایشان صحبت کردیم و در نهایت به این سؤال پاسخ دادیم که چرا باید تلویزیون دوو بخریم. در بازار لوازم خانگی امروز ایران که قیمت تلویزیون‌ بسیار بالا رفته است، پیدا کردن یک برند که هم کیفیت قابل قبولی دارد و هم از قیمت مناسبی برخوردار است، ارزش بالایی دارد. بنابراین اگر نمی‌توانید برای برندهایی همچون سامسونگ، سونی، ال جی و... هزینه کنید اما می‌خواهید یک تلویزیون خارجی با کیفیت قابل قبول در خانه خود داشته باشید، دوو بهترین انتخاب است. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا در صورتی که تجربه استفاده از تلویزیون دوو را داشته‌اید، اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.