تاریخچه برند فیلیپس؛ از پیدایش تا امروز

تاریخچه برند فیلیپس؛ از پیدایش تا امروز


تاریخچه برند فیلیپس - شرکت فیلیپس از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در جهان است. این شرکت با بنیانگذاری جرارد فیلیپس با هدف ساخت و تولید لامپ های الکتریکی در سال 1891 شروع به کار کرد. این شرکت لامپ خلا خود را در سال 1925 وارد بازار کرد. در ادامه این شرکت با تولید رادیو، تلویزیون، ریش تراش و سپس با تولید نوار کاست در بین مردم بسیار شناخته شد. در این مقاله به بررسی تاریخچه برند فیلیپس میپردازیم و در ادامه با معرفی چندی از محصولات فیلیپس نظیر اتو، سرخ کن، جاروبرقی و بخارگر فیلیپس همراه شما هستیم.

 

برند فیلیپس


فیلیپس یک کمپانی هلندی است که توسط جرارد فیلیپس در سال 1891 تاسیس شد. دفتر مرکزی این کمپانی در شهر آمستردام قرار دارد. برای بررسی تاریخچه برند فیلیپس بهتر است بدانیم که تعداد کارکنان آن بیشتر از 120 هزار نفر می باشند و این کمپانی توانسته در بیش از 100 کشور جهان محصولاتش را ارائه کند. همین مسئله باعث شده است که فیلیپس به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات روشنایی و نورپردازی در سال 2012 در دنیا شناخته شود.


فیلیپس از کجا شروع شد؟

 


تاریخچه برند فیلیپس بیان می کند که این شرکت در ابتدا با هدف ساخت لامپ های الکتریکی ساخته شده است. این شرکت با گذر زمان شروع به تولید دیگر وسایل برقی نموده است. فیلیپس در سال 1925 توانست لامپ خلا را تولید کند و پس از آن در سال 1927 اولین رادیو های فیلیپس ساخته شدند.
پس از طی 4 سال یعنی در سال 1931 فیلیپس توانست اولین تلویزیون های فیلیپس را بسازد و روانه بازار سازد. نخستین دستگاه ریش تراش فیلیپس نیز 9 سال بعد یعنی درست در زمانی که تعداد کارکنان آن شرکت به 45 هزار نفر رسیده بود ساخته و به بازار معرفی شد. فروش ست‌های تلویزیون در سال 1949 آغاز شد و در سال 1950 فیلیپس توانست رکوردز را راه اندازی کند.
نوار کاست های صوتی که در زمان خود موفقیت بسیار بزرگی محسوب می شدند برای نخستین در سال 1963 توسط فیلیپس عرضه شدند و پس از آن دستگاه رادیو ضبط برند فیلیپس به بازار وارد شد. پس از آن دستگاه ضبط نوار کاست برای استفاده عموم جهت پیغام گیر با تلفن ترکیب کرد و به بازار عرضه نمود.
در دهه 1970 محصولات فیلیپس به صورت گسترده فروش داشت و در آن زمان به موفقیت بزرگی رسید. چندی بعد شرکت فیلیپس دست به ساخت نوار کاست‌هایی با نام مینی کاست زد که در مقایسه با میکرو کاست‌های المپوس با شکست مواجه شد.
تاریخچه برند فیلیپس - این شرکت در سال 1972 دستگاه ویدئو خانگی به نام VHS را در بازار انگلیس عرضه کرد . بخاطر مورد قبول نبودن استانداردهایی که از طرف شرکت سونی اعلام شده بود به فروش خوبی نرسید. در سال 1978 ابزار صوتی فیلیپس به بازار عرضه شد. دهه 1990 برای شرکت فیلیپس به دوران تجدید ساختار و بازسازی فعالیت تجاری مشهور شد.

 

پیشنهاد می‌شود: تاریخچه برند تفال، از ظهور تا امروز

 


محصولات برند فیلیپس

 

 

بخارگر فیلیپس:

این محصول بسیار پر کاربرد در اتو کردن انواع پارچه به کار می رود. بخارگر فیلیپس با قابلیت تنظیم ارتفاع و صفحه بخار با سایز مناسب است. تکنولوژی موجود در این بخارگر ترکیبی از بخار و حرارت را مناسب با جنس پارچه و لباس های شما ارائه می کند. پس دیگر نیازی به تنظیم دستی این اتو نیست.

 

اتو فیلیپس:

 

اتو فیلیپس:


اتو فیلیپس را شاید بتوان از بهترین اتو های دنیای لوازم خانگی دانست. این شرکت اروپایی با بهره گیری از فناوری های جدید به بهترین نحو از ساخت اتو های خود برآمده است. استفاده از کفه تیتانیوم اکسید ضد خش بودن و سر خوردن بسیار ساده را به اتو های شرکت فیلیپس بخشیده. همچنین زود داغ شدن و به جوش آمدن آب در اتو های فیلیپس و بخار دهی بالا و عالی آن ها نشان از تجربه این شرکت دارد. نوع طراحی در اتو های فیلیپس و دقت در جایگذاری سوراخ های روی کفی اتو باعث پخش شدن بخار اتو به طور متعادل و متوازن روی لباس می شود که به بهتر اتو کشی شدن لباس شما کمک بسزایی می کند.


سرخ کن فیلیپس:

 

غذاهای فست فودی طرفداران زیادی در بین کودکان و هم در بین بزرگسالان دارند. اما بخاطر روغن بالایی در هنگام پخت این غذاها استفاده می شود مصرف زیاد آن ها توصیه نمی شود. در سرخ کن های بدون روغن فیلیپس می توانید با استفاده از مقدار بسیار اندکی روغن، کیفیت و مزه ای کاملا مشابه سرخ های قدیمی را تجربه کنید. این سرخ کن ها در برخی مدل های شرکت فیلیپس تا 80 درصد و بیشتر باعث کاهش مصرف روغن می شوند. سرخ کن های فیلیپس قابلیت پخت اسنک، جوجه،گوشت،کیک،سبزیجات و ... را دارد. با محدود کردن مصرف روغن در سرخ کن های بدون روغن فیلیپس محدودیتی در پخت انواع غذا نخواهید داشت. برای خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس می توانید به فروشگاه مه سنتر با بهترین قیمت ها مراجعه کنید.

 

 

جاروبرقی فیلیپس:

 

جاروبرقی های قدرتمند فیلیپس از توان مکشی بسیار بالایی برخوردارند. جاروبرقی های فیلیپس در انواع کیسه دار، آب و خاک، هوشمند و ... عرضه میشود. استفاده از مواد با کیفیت بالا در ساخت این جارو برقی ها را به بهترین انتخاب در انواع برند ها تبدیل کرده است. استفاده از فیلتر و کیسه بسیار با کیفیت فضای داخلی جارو برقی را عاری از گرد و غبار می سازد و باعث افزایش عمر جاروبرقی شما می شود.

 

غذاساز فیلیپس:

 

غذاساز فیلیپس:

 

غذاساز در دنیای مدرن امروزی کاربرد بالایی دارد.غذاساز ها به سرعت مواد اولیه برای تهیه غذا را آماده می کنند. غذاساز های که محور اصلی کار آنها خرد کردن معمولا دارای ظرفی بزرگ برای خرد کردن، مخلوط کردن و پوست کندن دارند. به طور کلی غذاساز ها مجموعه از چند دستگاه هستند پس در واقع خرید یک غذاساز با هزینه کمتر به صرفه و بهتر از خرید چندین دستگاه مختلف است. غذاساز فیلیپس را می توانید از فروشگاه لوازم خانگی مه سنتر با بهترین قیمت و ضمانت دریافت کنید.

 

اتو مو:


با خرید اتو موهای شرکت فیلیپس زیبایی در کنار کارایی در اختیار شماست. استفاده از صفحه سرامیکی و سبکی اتوی مو باعث جذب هر مشتری به محصولات فیلیپس می شود. زمان داغ شدن اتو موهای فیلیپس کمتر از یک دقیقه می باشد همچنین به کار گیری سیم های بلند باعث سهولت کار با موهای بلند می شود.

 

پیشنهاد می شود: معرفی برند دوو - قبل از خرید حتما بخوانید!

 

 

نتیجه گیری


در این مقاله با تاریخچه شرکت فیلیپس و محصولات آن آشنا شدیم. شرکت فیلیپس از ابتدا با هدف ساخت لامپ های الکتریکی وارد دنیای لوازم خانگی شد. سپس با تولید و ساخت انواع رادیو، تلویزیون، ماشین ریش تراش و ... جای پای خود را در این عرصه محکم تر کرد. امروزه شرکت فیلیپس با دیگر لوازم خانگی نظیر اتوی مو، جارو برقی، اتو و بخارگر شناخته می شود .همچنین سرخ کن های بدون روغن این شرکت در سطح جهانی بسیار معروف است. کیفیتی که شرکت فیلیپس همیشه آن را در لوازم خانگی خود حفظ کرده باعث اعتبار و بزرگی این شرکت آنطور که اکنون شاهد آن هستیم شده است. نکته دیگری که باعث شهرت محصولات فیلیپس نوآوری و بروز بودن این شرکت است.
برای خرید محصولات شرکت فیلیپس با بهترین قیمت ها و ضمانت می توانید از طریق فروشگاه لوازم خانگی مه سنتر اقدام کنید.

 

 

 
هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.