میزان رضایت مردم از تلویزیون دوو

میزان رضایت مردم از تلویزیون دوو

دوو یک شرکت لوازم خانگی کره‌ای است که در سال‌های اخیر محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه‌اش در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. درواقع کسانی که به دنبال خرید کالاهای خارجی هستند اما نمی‌توانند برای برندهای گران قیمتی همچون سامسونگ، بوش، ال جی و... هزینه کنند، محصولات دوو را به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای این برندها پیدا کردند. محصولات این شرکت همگی به بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا مجهز شده‌اند. تلویزیون‌های تولید شده توسط این شرکت هم در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این مطلب قصد داریم، نظر کسانی که تجربه استفاده از تلویزیون دوو را داشته‌اند بررسی کنیم و ببینیم میزان رضایت مردم از این وسیله چقدر بوده است. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید و یا قصد خرید تلویزیون را دارید و می‌خواهید به نظرات مردم استناد کنید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت مه سنتر همراه باشید.

نظرات مردم در مورد تلویزیون دوو

نظرات مردم در مورد تلویزیون دوو

برخی از نظرات مثبت و منفی مردم درباره تلویزیون‌های دوو به شرح زیر است:

محمد هاشم پور اعتقاد دارد تلویزیون‌های دوو از نظر هوشمندی بسیار عالی هستند و کسانی که به دنبال یک تلویزیون هوشمند با کیفیت هستند که در مدت زیادی بتوانید از آن استفاده کنید؛ دوو بهترین گزینه است.

شهاب سماوات معتقد است اینکه دوو تلویزیون‌های با قیمت مقرون به صرفه محصولات بسیار بروز و پیشرفته‌ای را تولید می‌کند که حتی در میان این مدل‌ها تلویزیون‌های چند بعدی هم وجود دارد قابل تقدیر است.

از نظر حسین نوریان، قیمت تلویزیون دوو و کم مصرف بودنش، اصلی‌ترین مزایای آن هستند. او البته نسبت به هوشمند بودن و طراحی زیبای تلویزیون‌های دوو هم نظر مثبتی دارد.

ثنا شاهی می‌گوید این که سیستم عامل  تلویزیون دوو هر روز آپدیت می‌شود و این مساله زیاد نکته مثبتی نیست. او از بلندگوهای این وسیله نیز راضی نیست و معتقد است که بم بودنش گوش را اذیت می‌کند.

برنا کثیری اعتقاد دارد که می‌توان از این تلویزیون با وصل کردن یک موس و کیبورد مثل یک کامپیوتر استفاده کرد. حتی اگر با انی دسک این تلویزیون را به کامپیوتر وصل کنید می‌توانید تمام کارهایی که با کامپیوتر خود انجام می‌دهید (حتی فتوشاپ) با تلویزیون در ابعاد بزرگ‌تر به انجام برسانید.

سیروس دادخواه تلویزیون دوو را برای بازی کردن تهیه کرده است و اعتقاد دارد اتصال پی اس فایو به این تلویزیون و بازی کردن با آن، یک تجربه بسیار عالی است و هیچگونه لگ و وقفه‌ای هنگام بازی ایجاد نمی‌شود.

معصومه مهدوی از گارانتی و خدمات پس از فروش این وسیله احساس خرسندی می‌کند. او می‌گوید پشتیبانی این تلویزیون بسیار عالی‌ست و در صورتی که مشکلی برای این وسیله پیش بیاید استفاده از خدمات پس از فروش به صورت رایگان آسان و در دسترس خواهد بود.

شمیم احمدی معتقد است این تلویزیون به اندازه ال جی امکانات ندارد و بهترین مدل آن در حد تلویزیون‌های چند سال پیش ال جی هستند. اما با این وجود نسبت به قیمتش امکاتات خوبی را ارائه می‌دهد و به همین دلیل نه به آن می‌توان خوب و نه بد گفت.

میثم حسینی اعتقاد دارد این تلویزیون دارای کیفیت تصویر خوبی است و برای استفاده رومزه باید آن را مناسب دانست. او می‌گوید اینترنت آن گه گاهی قطع می‌شود و باید آن را مشکل اصلی این تلویزیون دانست. آقای حسینی به‌طورکلی از کیفیت و هوشمندی تلویزیون‌های برند دوو راضی است.

مزایا و معایب تلویزیون دوو چیست؟

مزایا و معایب تلویزیون دوو چیست؟

هر وسیله مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. تلویزیون‌های دوو هم از این قاعده مستثنی نیستند. حالا که نظرات مردم و میزان رضایت و عدم رضایت آنها از این وسیله را خواندید بیایید مزایا و معایب تلویزیون‌های دوو را کمی تخصصی‌تر بررسی کنیم. برخی از این مزایا و معایب به شرح زیر هستند:

مزایای تلویزیون برند دوو

برخی از مزایای تلویزیون دوو به شرح زیر است:

  • اکثر مدل‌های تلویزیون دوو هوشمند هستند.
  • برخی از مدل‌های تلویزیون دوو قابلیت سه بعدی و چهار بعدی تولید می‌شود. از آنجایی که چنین تلویزیون‌هایی معمولا فقط توسط برندهای گران قیمت تولید می‌شوند اینکه این شرکت با محصولاتی که زیاد گران نیستند، چنین چیزی را وارد بازار می‌کند، یک مزیت محسوب می‌شود.
  • وجود پردازنده قوی که اجازه می‌دهد کنسول‌ها را به راحتی به این تلویزیون وصل کنید و انواع و اقسام بازی را انجام دهید، مزیت بعدی این تلویزیون‌ها هستند.
  • این تلویزیون امکاناتی همچون پنل ضربه‌ای دارد که راحت شکسته شدن مانیتور جلوگیری می‌کند.
  • قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی را باید مزیت بعدی تلویزیون‌های دوو دانست. شما می‌توانید برنامه‌های موردعلاقه خود را ضبط نمایید و بعدا تماشا کنید.
  • با توجه به گیرنده‌ این تلویزیون‌ها می‌توانید بدون نیاز به دستگاه گیرنده به شبکه‌های داخلی متصل شوید. برخی از این تلویزیون‌ها به شبکه‌های ماهواره‌ای هم متصل می‌شوند.
  • تلویزیون‌های دوو قابلیت اتصال با بلوتوث هم دارد که یعنی هر وسیله هوشمند بلوتوث داری را به راحتی می‌توانید به آن وصل کنید.
  • این تلویزیون‌ها بسیار کم مصرف هستند و این را باید مزیت دیگر آن دانست.
  • از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول گارانتی و خدمات پس از فروش آن است.

معایب تلویزیون دوو

برخی از معایب تلویزیون‌های دوو به شرح زیر است(لازم به ذکر است این موارد در تمام تلویزیون‌ها وجود ندارد):

  • این تلویزیون‌ها بلندگوهای خوبی ندارند.
  • همه مدل‌های تلویزیون دوو فول اچ دی نیستند.
  • ممکن است بیش از اندازه خراب شوند.
  • برخی از مدل‌ها ممکن است دچار سوختگی پیکسل شوند.

آیا تلویزیون های دوو را خریداری کنیم؟

در این مقاله درباره تلویزیون‌های دوو و دیدگاه مردم درباره آنها صحبت کردیم. تلویزیون‌های دوو برای کسانی مناسب است که به دنبال یک محصول با کیفیت و با قیمت مقرون به صرفه می‌گردند و علاقه‌ای هم به خرید تلویزیون‌های ایرانی ندارند. این برند مدل‌های متنوعی از تلویزیون را تولید و روانه بازار کرده است و بنابراین دستتان کاملا برای انتخاب باز خواهد بود. شما می‌توانید تمامی این مدل‌ها را در فروشگاه آنلاین لوازم خانگی مه سنتر به‌عنوان نماینده رسمی این برند در ایران مشاهده و مقایسه کرده و پس از گرفتن تصمیم نهایی هر کدام را که بخواهید خریداری کنید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر قبلا تجربه استفاده از این وسیله را دارید؛ اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.