تشخیص ظرفشویی دوو اصلی از تقلبی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه

تشخیص ظرفشویی دوو اصلی از تقلبی

برند دوو در سال‌های اخیر به دلیل مدل‌های با کیفیتی از ماشین‌های ظرفشویی که با قیمت مقرون به صرفه و ارزان‌تری نسبت به دیگر برندهای خارجی ارائه می‌دهد، در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است تا جایی که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای هزینه کردن برای ماشین‌های ظرفشویی برندهای گران قیمتی همچون بوش، ال جی و سامسونگ و... به سراغ دوو بروند. اما همین محبوبیت باعث شده است که ظرفشویی‌های فیک دوو هم وارد بازار شود. اگر کمی بی دقتی کنید و از جای نامعتبری خرید نمایید، ممکن است یک محصول تقلبی را به جای اصل به شما بفروشند و فقط بعد از چندین بار استفاده متوجه این موضوع شوید. در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم که چگونه باید ماشین ظرفشویی اصلی دوو را از نوع تقلبی آن تشخیص دارد. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید و یا می‌خواهید ماشین ظرفشویی دوو بخرید، تا انتهای این مطلب از وبسایت مه سنتر با ما همراه باشید.

 

راه های تشخیص ظرفشویی دوو اصل از تقلبی

در ادامه این مطلب چندین راه برای تشخیص ماشین ظرفشویی اصلی دوو از نوع تقلبی آن به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تصویر ماشین ظرفشویی با تصویر آن در سایت اصلی مطابقت دهید

برندهای معتبر و مشهور سازنده‌ ماشین ظرفشویی اطلاعات و تصویر محصول را به صورت مستقیم در وبسایت شرکت خود به اشتراک می‌گذارند. برند دوو هم از این قاعده مستثنی نیست. مقایسه‌ تصویر کل اجزای دستگاه اصل با ماشین ظرفشویی‌ای که قصد خرید آن را دارید، اگر چه ممکن است زمان بر باشد و حوصله بخواهد اما می‌تواند به شما نشان دهد که آیا وسیله‌ مورد نظر اصلی است یا جعلی. نوع در و اندازه آن، رنگ ماشین، تمام برچسب‌ها و... را بررسی و بررسی کنید. حتی کوچکترین تفاوت را نیز به عنوان نشانه‌  جعلی بودن محصول در نظر بگیرید.

دقت کنید ماشین ظرفشویی شماره سریال داشته باشد

شماره سریال و شناسه ترکیبی از اعداد و حروف و نمادهایی است که پس از تولید و دریافت تأییدیه استاندارد، روی دستگاه و هر کالای دیگری نوشته می‌شود. شماره سریال هر دستگاه ظرفشویی منحصر به فرد است و هرگز یک شماره سریال برای چندین دستگاه تکرار نمی‌شود. بنابراین، هنگام خرید ظرفشویی، شماره سریال از جمله اطلاعات تشخیصی مهم است. شما می‌توانید به راحتی بارکد و شماره سریال دستگاه را مشاهده کرده و از طریق نرم‌افزارهای مخصوص برای استعلام، اطلاعات مربوط به کشور سازنده و نوع محصول را دریافت کنید. عدم وجود یا عدم تطابق شماره سریال ماشین ظرفشویی یک نشانه آسان برای شناسایی احتمال تقلب است. بنابراین، همواره به چک کردن شماره سریال توجه کنید و آن را در نظر داشته باشید.

از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید

در بازارهای مرزی و برخی شهرها، لوازم برقی وارداتی به فروش می‌رسند. اگرچه ممکن است محصولات اصل دوو را با قیمت کمتر در این بازارها پیدا کنید اما به همان اندازه، محصولات جعلی نیز در میان محصولات اصلی به طور فراوان یافت می‌شوند و به فروش می‌رسند. بنابراین برای خرید ماشین ظرفشویی دوو، حتماً به سراغ نمایندگی‌های معتبر محصولات دوو و فروشگاه لوازم خانگی معتبر برای مثال وبسایت مه سنتر، بروید. زیرا فروشندگان در نمایندگی‌ها دارای تسلط و دانش بسیار بیشتری هستند و به راحتی می‌توانند ماشین ظرفشویی تقلبی را به شما شناسایی و معرفی کنند. در خریدهای آنلاین، حتماً به نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه و وبسایت توجه کنید.

در موتورهای جستجوگر سرچ کنید

با استفاده از یک جستجوی ساده در وبسایت اصلی دوو و یا دیگر وبسایت‌های معتبری که درباره محصولات دوو اطلاعات می‌دهند، می‌توانید به‌طور کامل با مشخصات ظرفشویی‌های دوو  آشنا شوید و تشخیص دهید که آیا ماشین ظرفشویی که در حال خرید آن هستید اصلی است یا تقلبی.کافی است مدل ماشین ظرفشویی دوو را به صورت کامل و با استفاده از حروف لاتین در گوگل سرچ کنید. به این صورت، نام و اطلاعات و تصویر کامل دستگاه برای شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید این اطلاعات را با محصولی که در حال خرید آن هستید، تطبیق دهید.

برخی دیگر از نشانه‌های تقلبی بودن ماشین ظرفشویی دوو به شرح زیر است:

  •     تصویر کارتون با خود ماشین ظرفشویی مطابقت ندارد.
  •     در اسم برند غلط املایی دیده می‌شود.
  •     برچسب‌ها و لیبل‌های اضافه روی محصول وجود دارد که با رنگ لوگوی برند مطابقت ندارد.
  •     برچسب انرژی ماشین ظرفشویی با آنچه در توضیحات وبسایت اصلی آمده یکی نیست.

 

چرا ماشین ظرفشویی تقلبی نخریم؟

چرا ماشین ظرفشویی تقلبی نخریم؟

ماشین ظرفشویی تقلبی  دوو کیفیت و کارایی نوع اصلی آن را ندارد و پس از مدتی استفاده خراب می‌شود. از آنجایی که برای خرید همین محصول فیک هم باید هزینه زیادی بپردازید، از نظر مالی ضرر بزرگی خواهید کرد. ممکن است در این وسیله قطعات خراب و معیوب نیز باشد که چون اطلاعاتی از تولید آن در دست نیست، پیدا کردن جایی برای تعمیرش هم بسیار سخت خواهد شد. این دلایل به اندازه‌ای هست که هنگام خرید سیر تا پیاز را بررسی کنید و اجازه ندهید یک محصول تقلبی را به جای ماشین ظرفشویی اصل دوو به شما بفروشند.

خرید ماشین ظرفشویی دوو از مه سنتر

وبسایت مه سنتر نمایندگی رسمی دوو در ایران است و به همین دلیل آن را باید بهترین مرجع برای خرید محصولات اصل این برند دانست. برای اینکه یک ماشین ظرفشویی اصل دوو همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش بخرید، لازم نیست زمانی را برای رفتن به بازار صرف کنید. می‌توانید ابتدا در وبسایت که سنتر از طریق مقالاتی که درباره محصولات دوو وجود دارد، اطلاعات کافی درباره مدل‌های مختلف ماشین ظرفشویی را به دست آورید و سپس به صورت آنلاین مدل انتخابی خود را خریداری کنید. البته باید بدانید که در این وبسایت به جز محصولات دوو می‌توانید از کالاهای برندهای دیگر را نیز خریداری کنید. برای مثال امکان خرید ظرفشویی بوش، محصولات برند اسمگ و... نیز در این وبسایت وجود دارد. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه خرید ماشین ظرفشویی تقلبی دوو را داشته‌اید؛ اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.