بهترین برند اسپرسوساز خانگی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه

بهترین برند اسپرسوساز خانگی

اسپرسو یکی از نوشیدنی‌های محبوب در میان ایرانیان است که می‌توان برپایه آن آن قهوه‌ها و نوشیدنی‌های بسیار جذاب دیگری هم  مانند لته، کاپوچینو و... درست کرد. حالا که مصرف این نوشیدنی گرم در میان ایرانیان جا افتاده، طبیعی است که بسیاری از مردم تصمیم بگیرند به جای مراجعه هر روزه به کافی شاپ یک اسپرسوساز در خانه داشته باشند.

برندهای مختلفی از اسپرسوساز در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. به همین دلیل نمی‌توان به راحتی به این سوال پاسخ داد که بهترین برند اسپرسوساز خانگی کدام است اما می‌توان با بررسی برندها و مدل‌های مختلف به یک انتخاب درست رسید.

 در این مطلب قصد داریم کمی درباره اسپرسوساز و بهترین و پرفروش‌ترین برندهای آن در بازار حرف بزنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید و یا قصد خرید این وسیله را برای آشپرخانه خود دارید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت مه سنتر همراه باشید.

بهترین اسپرسوسازهای دلونگی

دلونگی به‌عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده اسپرسوساز، دستگاه‌های متنوعی را وارد بازار کرده که اگرچه تقریبا همه این مدل‌ها تمام اتوماتیک هستند اما هر کدامشان ویژگی‌ها و مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. اگر قصد خرید اسپرسوساز دلونگی را دارید باید درباره همه این مدل‌ها اطلاعات کسب کنید. اما در ادامه می‌خواهیم چند مورد از بهترین‌های این اسپرسوساز ایتالیایی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

اسپرسوساز دلونگی EC685

در میان بهترین مدل‌های اسپرسوساز دلونگی باید از اسپرسوساز دلونگی EC685 نام ببریم. این مدل کیفیت و قیمت بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل هم پرفروش است. از ویژگی‌های این اسپرسوساز باید به قدرت 1350 وات، فشار بخاری معادل 15 بار و گنجایش مخزن 1.2 لیتری اشاره کرد. این دستگاه برای تهیه روزانه چند فنجان اسپرسو بسیار مناسب است.

اسپرسو ساز دلونگی EC850M

مدل پرفروش دیگر اسپرسوساز دولنگی که می‌توانید آن را از فروشگاه لوازم خانگی تهیه کنید، اسپرسو ساز دلونگی  ECM850M است. این مدل نسبت به مدل قبلی امکانات بیشتری دارد و توان مصرفیش هم 1450 وات است. این دستگاه یک مخزن شیر هم دارد که با استفاده از آن می‌توانید نوشیدنی‌های دیگری همچون کاپوچینو و لته هم درست کنید.

ECM850M نزدیک به 7 کیلوگرم وزن دارد و دارای 6 دکمه شامل روشن \ خاموش، تهیه اسپرسو سینگل، اسپرسو دوبل، آبجوش، کاپوچینو و کافه لاته است. مخزن این دستگاه اسپرسوساز 1 لیتری است.

اسپرسو ساز دلونگی BCO420

اسپرسوساز بعدی که می‌توانید از خانواده دلونگی تهیه کنید، مدل EC850 است که یک قوری قهوه فرانسوی هم دارد. این دستگاه را باید یکی از قدرتمندترین ساخته‌های برند دلونگی دانست که توان مصرفی آن 1750 وات است. از دیگر ویژگی‌های EC850 باید به مخزن 1.2 لیتری، یک قوری با ظرفیت 1و4 لیتری، بدنه‌ای با ترکیب استیل و پلاستیک و وزنی حدود 7 کیلوگرم اشاره کرد.

 

اسپرسو ساز دلونگی

بهترین اسپرسوسازهای مباشی

اسپرسوساز مباشی یکی از مارک‌های بسیار محبوب و پرفروش اسپرسوساز است که کیفیت و تنوع محصول بسیار بالایی دارد و به خاطر این ویژگی‌ها به علاوه خوش قیمت بودن، توانسته اعتبار زیادی در بازار به دست آورد. این برند ژاپنی محصولاتی با طراحی بسیار زیبا وارد بازار می‌کند و با وجود اینکه قیمتش نسبت به دیگر برندهای مطرح کم‌تر است اما توانسته اعتماد مردم را به دست آورد. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید و به‌دنبال انتخاب بهترین مدل‌ آن هستید، در ادامه چند تا از بهترین مدل‌های این دستگاه اسپرسوساز را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

اسپرسو ساز مباشی ECM 2016

این مدل را باید پرفروش‌ترین اسپرسوساز مباشی دانست که توان مصرفی آن 1350 وات است و مخزن آبی با گنجایش 1.1 لیتری دارد.  فشار بخاری در ECM 2016 معادل با 20 است. این دستگاه طراحی جمع و جور و بسیار شیکی دارد و در ساخت بدنه آن از استیل استفاده شده است. ECM 2016 نسبتا سبک است و حدود 3 کیلوگرک وزن دارد.

اسپرسو ساز مباشی ECM 2031

این مدل را باید یکی از ارزان‌قیمت‌ترین ساخته‌های برند مباشی دانست که از نظر عملکردی هم بسیار محبوب است. ECM 2031 از نظر طراحی هم به‌عنوان یکی از زیباترین مدل‌های برند مباشی شناخته می‌شود. در ساخت این دستگاه از پلاستیک فشرده استفاده شده است و حدود 4 کیلوگرم هم وزن دارد.

بهترین اسپرسوسازهای اسمگ

اسمگ به‌عنوان یک تولیدکننده لوازم خانگی لوکس هم دست به تولید اسپرسوساز زده است. تولیدات این برند طراحی‌های منحصر به فردی دارند به‌طوری که به محض دیدنشان می‌توانید بفهمید که از خانواده اسمگ هستند. اگر قصد خرید اسپرسوساز اسمگ را دارید، در ادامه یکی از بهترین مدل‌های آن را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

اسپرسوساز اسمگ مدل ECF01

این دستگاه دارای امکانات بسیار زیادی است. آنقدر زیاد که با کمک آن بتوانید یک فنجان قهوه خوش طعم برای خودتان تهیه کنید. درواقع این مدل‌ را باید یکی از مرغوب‌ترین دستگاه‌های اسپرسوساز موجود در بازار دانست که اگرچه به‌خاطر لوکس بودنش قیمت بالایی دارد اما اگر به دنبال یک دستگاه خوب هستید، پرداخت این قیمت ارزشش را خواهد داشت.

ECF01 یک پمپ داخلی دارد که فشار آن 15 بار است. این دستگاه دارای یک بویلر داخلی هم هست که به کمک آن آب جوشیده و به بخار تبدیل می‌شود. قهوه‌ ساز اسمگ مانند اکثر تولیدات این برند بدنه‌ای از جنس پلاستیک مرغوب دارد که از نوع فشرده و مقاوم است. دکمه‌های تعبیه شده در این دستگاه هم از جنس استیل است.

اسپرسوساز اسمگ فیلتر آب هم دارد که این فیلتر باعث کاهش سنگ آهک موجود در آب و بهبود کیفیت قهوه می‌شود. البته باید بدانید که این فیلتر را باید هر چند وقت یک بار تعویض کرد و یا رسوبات آن را پاک نمود. این دستگاه ساختار ارگونومیک دارد و این باعث می‌شود که بتوانید از قسمت جلویی به همه تنظیمات، دکمه‌ها و قطعات دسترسی داشته باشید.

 

اسپرسوساز اسمگ

کلام آخر

در این مطلب درباره بهترین برندهای اسپرسوساز موجود در بازار حرف زدیم و چند مورد را به شما معرفی کردیم. اما اگر قصد خرید اسپرسوساز را دارید این مقاله تنها یک ایده اولیه به شما خواهد داد و به هیچ عنوان برای انتخاب کافی نیست.

هنگام خرید دستگاه قهوه ساز، اسپرسوساز و یا هر دستگاه دیگری باید ابتدا بدانید که هدفتان از خرید آن دستگاه چیست و چه انتظاراتی دارید. سپس باید همه جزئیات را بررسی و چند مدل را با هم مقایسه کنید و در نهایت تصمیم به خرید بگیرید.

اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر دستگاه اسپرسوسازی را می‌شناسید که جایش در لیست بهترین‌ها خالی است، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگرام هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.