انتخاب شوینده مناسب برای ظرفشویی

انتخاب شوینده مناسب برای ظرفشویی

آیا شما هم دغدغه‌ی این را دارید که چه مواد شوینده‌ای را برای شستشوی مناسب ماشین ظرفشویی خود انتخاب کنید که ضمن کارایی فوق العاده و مطلوب، سلامت ماشین ظرفشویی شما را نیز در بر داشته باشد؟!؟ با توجه به افزایش موارد استفاده از ماشین ظرفشویی، شاهد انواع مواد شوینده مانند: قرص ظرفشویی، پودر ظرفشویی، جلا دهنده و بسیاری از موارد دیگر، خواهیم بود. اما کدام یک از موارد ذکر شده، نقش پررنگ و چشمگیری در تمیزی و نظافت ظرفها و همچنین در سلامت ماشین شما، دارند؟ همراه ما باشید تا از بایدها و نبایدهای یک انتخاب هوشمندانه و دقیق برای شوینده مناسب، مطلع گردید.

انتخاب قرص ظرفشویی:

یکی از اولین گزینه‎‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شود، استفاده از قرص ظرفشویی است. این محصولات مجموعه‌ای از پودر ماشین ظرفشویی غلیظ شده هستند که به صورت قرص مورد استفاده قرار می‌گیرند. این قرص‌ها در انواع بسیار زیادی به بازار عرضه شده‌اند که هر کدام کیفیت و مزایای مختلفی را در بر دارند. از جمله مزایای استفاده از آنها، می‌توان به: در بر داشتن مایع جلا دهنده، برخورداری از قدرت بسیار بالا در چربی و لکه زدایی مطلوب، قابلیت از بین بردن جرم و رسوب ماشین ظرفشویی، برخورداری از رایحه ملایم و دلپذیر و غیره اشاره نمود. از انواع محبوب و پرطرفدار این نوع از مواد شوینده کاربردی می‌توان به:

  • قرص ماشین فینیش
  • کوانتوم مکس
  • فیری

و غیره اشاره نمود که حاوی بسیاری از ترکیبات خاص مانند: جلا دهنده، بوگیر، براق کننده و... هستند.

 

 

 

انتخاب جرمگیر ظرفشویی:

 این محصول به سبب برخورداری از ساختار ایده‌آل، تمامی چربی‌ها، رسوبات آهکی و غیره که در قسمت‌های مختلف ماشین ظرفشویی قرار گرفته‌اند را به راحتی از بین می‌برد. جرمگیر ظرفشویی نیز به صورت مایع و پودری موجود است که با توجه به انتظارات و شرایط خود، می‌توانید اقدام به انتخاب و خرید آنها نمایید.

 

 

 

انتخاب ژل ظرفشویی:

از جدیدترین محصولات عرضه شده به بازار، ژل‌های ظرفشویی هستند که از تنوع کمی برخوردار بوده و برای خرید آنها باید حتما به سازگاری آنها با ماشین ظرفشویی خود، توجه کنید. این محصولات به آهستگی در فرآیند شستشو مورد استفاده قرار می‌گیرند که همین موضوع سبب محبوبیت آنها شده است.

انتخاب نمک ظرفشویی:

املاح موجود در آب، لکه‌ها را پس از شستشو بر روی ظروف باقی می‌گذارند. برای جلوگیری از این اتفاق، استفاده از نمک ظرفشویی بسیار مهم است. انتخاب این محصول با توجه به سختی آب منطقه، صورت می‌پذیرد.

 

 

پیشنهاد می شود: بوی بد ماشین ظرفشویی | علت و روش رفع آن

 

 

 

انتخاب بوگیر ظرفشویی:

بوگیرها در ماشین ظرفشویی نقش قابل توجهی را در بر دارند. این محصولات علاوه بر خوشبو کردن هوای داخل ماشین ظرفشویی، خاصیت ضد باکتریایی را نیز در بر داشته و به از بین رفتن میکروب‌ها و باکتری‌ها نیز کمک می‌کنند. از جمله محبوب‌ترین انواع آنها نیز می‌توان به بوگیر فینیش، اشاره کرد.

انتخاب مایع براق کننده:

وظیفه مایع براق کننده و جلا دهنده در این محصولات، رسوب زدایی و همچنین براق کردن ظروف است. از مزایای استفاده از این محصول می‌توان به درخشندگی، عدم لکه، سهولت در فرآیند خشک کردن و غیره اشاره نمود.  

کلام آخر

در فروشگاه مه سنتر برای دسترسی شما عزیزان بهترین و به روز ترین کالاها از باکیفیت ترین و مطرح ترین برند ها گردآوری کرده ایم.در لینک زیر می توانید تمام شوینده های موجود را مشاهده فرمایید.

https://mahcenter.com/categories/%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-

 

 

 

 
هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.