تشخیص ظرفشویی اصل و تقلبی بوش

تشخیص ظرفشویی اصل و تقلبی بوش

بسیاری از مردم بدنبال خرید لوازم خانگی باکیفیت و معتبر ظرفشویی بوش آلمان هستند. حال چگونه ظرفشویی اصل و تقلبی بوش را تشخیص دهیم؟

نکته:موارد ذکر شده راجع به تمام ظرفشویی های بوش صدق میکند و ممکن است در هرمدل متفاوت باشد.(برای مثال ممکن است مدل در سری 6 مدل هک نشده باشد اما در مورد سری 8 این مورد صدق کند.)

بارکد و برچسب روی ماشین ظرفشویی

مهمترین راه تشخیص داشتن بارکد و شماره ی سریال بر روی دستگاه است.در بسیاری از موارد شماره ی سریال در قسمت داخلی ماشین ظرفشویی هک میشود .

قیمت

یکی دیگر از معیار‌های تشخیص اصل و تقلبی بودن قیمت کالای مورد نظر است .با توجه به کیفیت بالای قطعات استفاده شده در لوازم خانگی بوش، با مقایسه سایر برند ها قیمت ظرفشویی بوش نسبت به کیفیت بالا کاملا مناسب بوده و قیمت های رنج پایین قطعا کالای غیر اصل می باشد.

طراحی، بهترین راه تشخیص ظرفشویی اصل بوش

یکی از راه های بسیار ساده برای تشخیص اصل بودن ماشین ظرفشویی بوش رنگ محصول است .در مدل اصل مات و در مدل های غیر اصل بسیار شفاف میباشد. یکی از نکات مهمی که به هنگام خرید باید به آن توجه کرد این است که : قسمت های داخلی ظرفشویی اصل یکدست است .درصورتیکه در مدل تقلبی دیواره ها دارای دوخت و حتی جداگانه نصب شده اند.

نکته ی قابل ذکر در این مورد این است که شکل ظاهری مدل ها اصلی و تقلبی کامل متفاوت است.

 

پیشنهاد می شود: بوی بد ماشین ظرفشویی | علت و روش رفع آن

 

مقایسه با سایت اصلی

میتوانید با مراجعه به سایت اصلی یا سرچ مدل (به زبان انگلیسی) در گوگل از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید .درصورتیکه مدل ظرفشویی مورد نظر، با همان شکل در سایت شرکت بوش موجود بود با خیالی آسوده خرید موردنظر خود را انجام دهید.

سایت اصلی بوش : http://www.bosch-home.com

نکات مهم، زئولیت و نصف شوی

ماشین ظرف شویی بوش در بازار ایران در 3 سری موجود می باشد: ظرفشویی سری 4، ظرفشویی سری 6 و ظرفشویی سری 8 که هر سه قابلیت زئولیت(خشک کردن ظرف ها با ذرات زئولیتی که قدرت جذب رطوبت بالایی دارند و رطوبت را به حرارت تبدیل میکند و به محفظه ی شستشو بازمیگردانند) و نصف شوی که دراستفاده روزمره بسیار پرکاربرد است وکلی امکانات متنوع دیگر را دارا میباشند.

تفاوت میان ظرفشویی بوش ترکیه و ظرفشویی بوش آلمان

در کشور ترکیه نیز ماشین ظرفشویی و لباسشویی بوش  تولید میشود. بوش ترکیه به علت پایین بودن هزینه ی کارگر، حمل و نقل و مونتاژ قطعات، نسبت به نمونه آلمانی قیمت کمتری دارد .ولی در نهایت هر دو تولید باید توسط مهندسان آلمانی تایید شوند و هر دو کیفیت ساخت برابری دارند.

 
هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.