بهترین برند ماشین ظرفشویی کدام است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه

بهترین برند ماشین ظرفشویی کدام است؟

ماشین ظرفشویی را باید یکی از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه در خانه‌های مدرن دانست. این وسیله سال‌هاست که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در ایران هم استفاده از آن برای همه خانواده‌ها، نه فقط آنهایی که  وضع مالی خوبی دارند، رایج شده است. این وسیله کمک می‌کند تا زمان کمتری را برای شستن ظروف کثیف خرج کنید و همچنین باعث صرفه‌جویی در مصرف برق، آب و انرژی نیز می‌شود.

اما باید بدانید انتخاب ماشین ظرفشویی هم برای افزایش یا کاهش کاربرد این وسیله اهمیت دارد و اصلا به همین خاطر است که برای همه کسانی که می‌خواهند ماشین ظرفشویی بخرند این سؤال مطرح می‌شود که بهترین ماشین ظرفشویی کدام است.

با وجود تنوع بالای ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار، تحقیق درباره برندهای مختلف قبل از خرید منطقی به نظر می‌رسد. در این مطلب قصد داریم با معرفی چند تا از بهترین ماشین‌های ظرفشویی به این سؤال پاسخ دهیم. اگر شما هم قصد خرید ماشین ظرفشویی دارید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آورید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

همه چیز درباره ماشین ظرفشویی

قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین برندهای تولیدکننده ماشین ظرفشویی برویم، بیایید کمی درباره خود ماشین ظرفشویی و انواع آن حرف بزنیم. ماشین ظرفشویی را به‌طورکلی باید به انواع توکار، رومیزی و مبله تقسیم کرد که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

ماشین ظرفشویی توکار درون کابینت قرار می‌گیرد و پس از نصب دیگر نمی‌توان آن را جابه‌جا کرد. ظرفشویی رومیزی را می‌توان روی میز و سرویس آشپزخانه قرار دارد و به برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. ماشین ظرفشویی مبله هم به‌صورت ایستاده است و برای خانواده‌هایی که جمعیت بیشتری دارند استفاده می‌شود.البته این ماشین ظرفشویی را می‌توان براساس ظرفیت و برند هم به انواع مختلفی تقسیم کرد.

 

بهترین ماشین ظرفشویی کدام است؟

بهترین ماشین ظرفشویی کدام است؟

قبل از هر چیز باید بدانید که ماشین ظرفشویی را باید براساس نیاز، بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید. هر چقدر که تکنولوژی پیشرفت می‌کند و مدل‌های جدیدی از ماشین ظرفشویی وارد بازار می‌شود، انتخاب سخت‌تر می‌شود. در میان اکثر برندهای خوب لوازم خانگی، رقابت هم بر سر قیمت و هم بر سر امکانات وجود دارد و بنابراین انتخاب کمی سخت می‌شود. در ادامه چند مورد از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

ماشین ظرفشویی بوش

بوش یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است. این برند اگر چه برای کشور آلمان است اما تقریبا همه ایرانیان آن را می‌شناسند.شرکت لوازم خانگی بوش دست به تولید ماشین ظرفشویی با آپشن‌های فراوان نیز زده است. قیمت مدل‌های مختلف ماشین ظرفشویی بوش را همین آپشن‌ها تعیین می‌کند. منظور از این امکانات تعداد برنامه‌های شستشو، سنسورهای مختلف و... است.

معمولا ماشین‌های ظرفشویی بوش صداس کمی دارند و هر زمان از شبانه روز که بخواهید روشنشان کنید، با مشکل سر و صدا رو به رو نخواهید شد. رده مصرف انرژی در همه مدل‌های این برند +++A یا ++Aهستند و بنابراین هنگام خرید ظرفشویی بوش باید خیالتان بابت مصرف آب و برق نیز راحت باشد.

 

ماشین ظرفشویی دوو

ماشین ظرفشویی کره‌ای دوو نیز در ایران بسیار پرطرفدار است. اگرچه این برند باکیفیت ماشین‌های ظرفشویی متنوعی ندارد اما همین چند مدل توانسته جایگاه این برند را دل خریداران باز کند زیرا قیمت ظرفشویی دوو نسبت به دیگر برندهای خارجی مقرون به صرفه‌تر است.

ماشین‌های ظرفشویی دوو قابلیت‌های مختلفی دارند که از میان آنها می‌توان به قابلیت شستشوی سریع، شستشوی ظروفی که بسیار کثیف هستند و یا موادغذایی رویشان خشک شده و چسبیده است، ایجاد تاخیر در عملیان شستشو، استفاده از ماشین با نصف ظرفیت و... اشاره کرد. گرید مصرف انرژی ماشین‌های ظرفشویی دوو بین +++A و ++A است و بنابراین مصرف اب و برق کمی دارند.

 

ماشین ظرفشویی ال جی

برند مشهور بعدی که باید به شما معرفی کنیم ال جی است. معمولا ظرفیت این ماشین‌ها 14 نفر است و برنامه‌های شستشوی متنوعی دارند. سر وصدایی که این دستگاه‌ها تولید می‌کنند کم است و می‌توان آنها را بدون صدا دانست.

ماشین‌های ظرفشویی ال جی دارای اپلیکشن اختصاصی هستند که از طریق آن می‌توانید دستگاه را از راه دور با تلفن همراهتان کنترل کنید. حتی این اپلیکشن توانایی تشخیص هوشمند مشکلات دستگاه نیز هست. ماشین‌های ظرفشویی ال جی طراحی مینیمالی دارند و باید آنها را یکی از پیشرفته‌ترین ظرفشویی‌های موجود در بازار دانست.

 

ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی جی پلاس

جی پلاس را باید یک برند خوب و نسبتا جدید لوازم خانگی دانست که دست به تولید ماشین ظرفشویی نیز زده است. محصولات این برند معمولا مقرون به صرفه هستند و به همین دلیل هم طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس برنامه‌های شستشوی متنوع از جمله شستشوی سریع، شستشوی اقتصادی، برنامه شستشو برای انواع ظرف‌های بلوری و چینی و حتی دیگ و قابلمه و شستشوی پرقدرت دارند، مصرف انرژی‌شان پایین است و صدای کمی هم تولید می‌کنند.

 

ماشین ظرفشویی پاکشوما

پاکشوما یک برند ایرانی است که ماشین‌های ظرفشویی فوق‌العاده‌ای را تولید و وارد بازار می‌کند. کیفیت این دستگاه را می‌توان به راحتی با مدل‌های خارجی مقایسه کرد. از ویژگی‌های ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌توان به بی‌صدا بودن، مصرف برق پایین، برنامه‌های شستشوی متنوع برای انواع ظروف و... اشاره کرد.

ظرفیت ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما 15 نفره است و برای خانواده‌های پرجمعیت یک گزینه مناسب به حساب می‌آید. این دستگاه برنامه‌های شستشوی متنوعی دارد و از آن می‌توان حتی برای شستن میوه و سبزی نیز استفاده کرد. ظرفشویی پاکشوما دارای سه سبد مختلف است و تنظیمات 24 ساعته نیز دارد.

 

ماشین ظرفشویی امرسان

برند آخری که باید در این لیست به شما معرفی کنیم، امرسان است. از میان ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی ایرانی می‌توان به کیفیت بسیار بالا، ظرفیت 14 تا 15 نفر، قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی، برنامه‌های شستشوی متنوع مانند شستشوی سریع، شستشوی اقتصادی، بخارشوی، شستشوی ظروف حساس و شکننده، امکان شستشو با نصف ظرفیت، امکان ایجاد تاخیر و سرعت دادن در شستشو و نداشتن سر و صدا اشاره کرد.

 

کلام آخر

در این مطلب درباره بهترین ماشین‌های ظرفشویی ایرانی و خارجی موجود در بازار حرف زدیم و پس از خواندن آن باید بدانید از میان کدام برندها به دنبال ماشین ظرفشویی خوب بگردید. البته توجه داشته باشید که برندهای خوب و با کیفیت دیگری هم در بازار وجود دارد که امکانات فراوانی دارند.

درواقع انتخاب بهترین مدل به نیازها و بودجه شما بستگی دارد. ممکن است شما مدل دیگری خارج از این لیست پیدا کنید که خرید آن هم برایتان مقرون به صرفه باشد و هم نیازهایتان را برطرف کند. در این صورت برای خرید تردید نکنید.

اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.