آشنایی با بهترین برند ظرفشویی خارجی

آشنایی با بهترین برند ظرفشویی خارجی

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم برقی خانه است که می‌تواند هم برای صرفه‌جویی در وقت و هم برای صرفه‌جویی در آب به شما کمک کند. با وجود این دستگاه دیگر لازم نیست در طول روز چند بار پای سینک ظرفشویی ایستاده و وقتتان را برای شستن ظرف‌ها صرف کنید. بلکه می‌توانید از این فرصت در جای بهتری استفاده نمایید. در سال‌های اخیر استفاده از این وسیله بسیار در میان ایران رایج شده و در حال حاضر تقریبا در بیشتر خانه‌ها یکی از آنها را پیدا کنید. اما یقینا در ذهن کسانی که به تازگی می‌خواهند ماشین ظرفشویی بخرند، این سوال مطرح است که کدام برند را باید بخرند تا از هر نظر بهترین باشد. شرکت‌های لوازم خانگی زیادی در دنیا وجود دارند که ماشین ظرفشویی تولید می‌کنند اما برخی از آنها مانند بوش، سامسونگ، ال جی و... شهرت بیشتری در جهان پیدا کرده‌اند. در این مطلب قصد داریم چند مورد از بهترین ظرفشویی‌های خارجی که در بازار ایران وجود دارد را معرفی کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید و یا قصد خرید ظرفشویی را دارید؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کدام ماشین ظرفشویی را بخریم؟

پاسخ به این سوال که کدام ماشین ظرفشویی را باید بخرید، کاملا به سلیقه، بودجه و نیاز شما بستگی دارد. اما برای اینکه هنگام خرید ایده‌هایی داشته باشید در ادامه چند مورد از بهترین برندهای تولیدکننده این وسیله البته از نوع خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد. در این لیست هم ماشین ظرفشویی گران قیمت، هم میان رده و هم مقرون به صرفه وجود دارد و دست شما برای انتخاب کاملا باز است. اگر دوست دارید زودتر با نام‌های موجود در این لیست آشنا شوید، با ما همراه باشید.

ماشین ظرفشویی بوش

بوش

یقینا یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی برقی در جهان، بهترین ماشین‌های ظرفشویی را هم تولید می‌کند. این برند بوش نام دارد و تقریبا همه مردم ایران سال‌های سال است که با این نام آشنا هستند و تولیداتش را با اطمینان خاطر خریداری می‌کنند. ماشین‌ ظرفشویی بوش انواع مختلف و ظرفیت‌های مختلفی دارند و همچنین در سری‌های مختلف تولید می‌شوند که سری آپشن‌های مخصوص به خود را دارد. درواقع آپشن‌های یک ماشین ظرفشویی همچون تعداد برنامه‌ها، ظرفیت، انواع سنسور، میزان هوشمند بودن و... روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. معمولا اکثر ماشین‌های ظرفشویی بوش خصوصا جدیدترها بی صدا محسوب می‌شوند و همچنین برچسب انرژی A به بالا دارند و بنابراین انرژی بسیار کمی مصرف می‌کنند. این مساله روی هزینه قبض برق نیز تاثیر جدی می‌گذارد.

ماشین ظرفشویی دوو

اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی هستید که امکانات بسیار خوبی دارد اما قیمت آن نسبت به برندی مثل بوش ارزان‌تر است، باید دوو را انتخاب کنید. این برند کره‌ای مدل‌های مختلفی از ماشین‌های ظرفشویی را تولید و روانه بازار می‌‌کند که اگرچه تنوعشان بالا نیست اما کیفیت بسیار خوبی دارند. انواع ماشین‌های ظرفشویی دوو را می‌توان در Star، Shine و یا Green Ocean دسته‌بندی کرد. معمولا ماشین‌های ظرفشویی دوو ویژگی‌های متعددی دارد که از میان آنها می‌توان به قابلیت شستشوی سریع، شستشوی ظروف بسیار کثیف، مصرف انرژی کم و... اشاره کرد. همچنین تقریبا همه ماشین‌های ظرفشویی دوو برچسب انرژی رده +++A و ++A دارند و کم مصرف محسوب می‌شوند.

ماشین ظرفشویی آاگ

ماشین ظرفشویی بعدی که طرفداران زیادی دارد و باید نام آن را در این لیست قرار دارد، آاگ است. این برند دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و البته قیمت نسبتا بالایی هم دارد. در بیشتر مدل‌های ظرفشویی آاگ بازو یا پروانه پخش آب به صورت ماهواره‌ای طراحی شده و بنابراین آب را به تمام گوشه و کنار دستگاه می‌رساند و ظرف‌ها را به خوبی آبکشی می‌کند. بنابراین می‌توان گفت این ماشین ظرفشویی برای کسانی که به تمیزی بیش از حد حساس هستند، بسیار مناسب است. ماشین‌های ظرفشویی آاگ دارای ویژگی‌های دیگری همچون سنسور تعیین میزان کثیفی، تنظیم زمان، سنسور مصرف حداقل آب، برق و مواد شوینده و... نیز هست.

ماشین ظرفشویی سامسونگ

سامسونگ

برند سامسونگ هم ماشین‌های ظرفشویی با کیفیت و فوق‌العاده‌ای دارد که باعث شده به یکی از گزینه‌های اول همه کسانی که می‌خواهند ماشین ظرفشویی بخرند، تبدیل شود. قیمت ماشین‌های ظرفشویی سامسونگ بسیار متنوع است و به امکانات آن بستگی دارد. بنابراین شما یک ماشین ظرفشویی سامسونگ با قیمت میان‌رده هم می‌توانید در بازار پیدا کنید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید این ماشین ظرفشویی به آن توجه کنید، این است که در ایران مدل‌های تقلبی برند سامسونگ نیز زیاد وجود و بنابراین هنگام خرید باید به همه جزئیات محصول دقت نمایید. برند سامسونگ در ماشین‌های ظرفشویی خود از بهترین و بروزترین امکانات از جمله شستشو نصف ظرفیت، شستشو و خشک‌سازی 60 دقیقه‌ای، آبکشی بهداشتی برای از بین بردن باکتری‌ها و امکان تنظیم ارتفاع طبقه وسط استفاده کرد.

ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی خارجی بعدی که در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و باید نام آن را در لیست معرفی کنیم، ال جی است. این برند کره‌ای محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کنند. کیفیت ویژگی اصلی محصولات این برند است. اکثر ماشین‌های ظرفشویی ال جی، 14 نفره هستند و انرژی بسیار کمی مصرف می‌کنند. معمولا این ماشین‌های ظرفشویی 9 برنامه شستشو دارند و شما می‌توانید از میان آنها آن برنامه‌ای که بیشتر به کارتان می‌آید را انتخاب کنید. بی صدا بودن ویژگی بعدی این ماشین‌های ظرفشویی است. این ماشین ظرفشویی را می‌توانید به تلفن همراه خود متصل کرده و از راه دور کنترلش کنید. ماشین‌های ظرفشویی ال جی از نظر ظاهری نیز بسیار شیک است و طراحی فوق‌العاده زیبایی دارد.

بهترین ماشین ظرفشویی خارجی

در این مقاله چند تا از بهترین ماشین‌های ظرفشویی خارجی را به شما معرفی کردیم که از نظر خریداران کیفیت بسیار بالایی دارند و ارزش خریدشان بیشتر از سایر برندهاست. در این لیست هم ماشین ظرفشویی گران قیمت مانند بوش و سامسونگ وجود دارد و هم می‌توانید گزینه‌های مقرون به صرفه‌ای همچون دوو را برگزینید و در نهایت این شمایید که باید براساس نیاز و بودجه خود بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. اگر نکته دیگری درباره بهترین ماشین‌های ظرفشویی خارجی وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه استفاده از هر کدام این برندها را دارید؛ اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. همچنین اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی دارید مدل‌های مختلف همه این برندها را می‌توانید از وبسایت مه سنتر به صورت آنلاین خریداری نمایید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.