راهنمای خرید تلویزیون خوب

راهنمای خرید تلویزیون خوب

راهنمای انتخاب یک تلویزیون هوشمند خوب

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که هنگام خرید تلویزیون هوشمند برای خانه یا محل کار خود باید به چه معیارهایی توجه کنید؟ کیفیت تصویر تلویزیون های هوشمند ، که در بسیاری از فروشگاه های لوازم خانگی فروخته می شوند و امروزه بسیار محبوب هستند، چگونه تعیین می شود؟ برای شما کیفیت طراحی تلویزیون مهمتر است یا کیفیت تصویر full hd که ارائه می دهد؟ برخی می گویند هر دو، اما برخی دیگر بر این باورند که کیفیت تصویر مهمتر است. در این مقاله ، ما به عنوان راهنمای انتخاب یک تلویزیون خوب، به سوالات موجود در ذهن شما در مورد اینکه در هنگام خرید تلویزیون اسمارت به چه نکاتی باید توجه کرد، پاسخ خواهیم داد.

 

راهنمای انتخاب یک تلویزیون هوشمند خوب

 

تلویزیون خوب چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه وسایل الکترونیکی در زندگی ما ضروری شده اند. عصر بعد از بازگشت از محل کار، همه می خواهند جلوی تلویزیون بنشینند و اوقات خوشی را در کنار خانواده یا به تنهایی بگذرانند. قطعا هیچکس دوست ندارد تلویزیونی با صفحه محو شده و کیفیت تصویر پایین ببیند، درست است؟ بنابراین، باید به ویژگی های خاصی از تلویزیون هوشمند که خریداری می کنید توجه کنید.

آیا قصد دارید از تلویزیونی که خریداری کرده اید در خانه استفاده کنید یا محل کار؟ اگر پاسخ شما خانه است، کیفیت تصویر بالا، باید اولین اولویت شما باشد. وقتی صحبت از کیفیت تصویر بالا می شود، پانل های صفحه نمایش OLED و LED، LCD به ذهن می آیند. بسته به نیاز شما، برخی از آنها کیفیت تصویر بالایی را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند. تلویزیون های ال ای دی می توانند رنگ های واضحی را با فناوری روشنایی بالا ارائه دهند..

شایان ذکر است تلویزیون دوو در حال حاضر یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار می باشد.

 

تلویزیون خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 

 اندازه صفحه تلویزیون هوشمند

اندازه صفحه تلویزیون هوشمند خریداری شده بایستی متناسب با اندازه خانه یا محل کار شما باشد، که تجربه تماشای لذت بخش تری را برای شما فراهم کند. چگونه؟ فاصله بین تلویزیون و جایی که شما از آنجا در حال تماشا هستید، حداقل 2.5 متر است، که هم برای سلامت چشم و هم برای راحتی شما مفید است. به طور کلی، اندازه صفحه نمایش و مناطق استفاده به شرح زیر است:

صفحه نمایش 65 اینچی و بالاتر بیشتر برای سالن های بزرگ جلسات یا اتاق های سینما استفاده می شود. اگر می خواهید چنین صفحه نمایش بزرگی را انتخاب کنید ، مطمئن شوید که سالن حداقل 35-40 متر مربع باشد.

صفحه نمایش بین 50 ″ -64 ″ را می توان پرفروش ترین اندازه صفحه نمایش در حال حاضر نامید. این اندازه صفحه را می توان در بزرگترین اتاق نشیمن خانه استفاده کرد. برای این مورد هم، لازم است که اتاق شما حداقل 20-25 متر مربع باشد.

مدلهای صفحه نمایش 32 اینچی و کوچکتر، برای استفاده در اتاق خواب یا آشپزخانه مناسب هستند.

 

 

تلویزیون هوشمند دوو

 

 

رزولوشن تلویزیون هوشمند

وقتی می گوییم وضوح تلویزیون hd ، وضوح تصویر با بالاترین کیفیت در ذهن ها تداعی می شود، اما در حال حاضر، به لطف فناوری در حال توسعه از تلویزیون های full hd  یا  K4 (Ultra HD) استفاده می شود.

وضوح HD  عموما در تلویزیون های صفحه کوچک استفاده می شود و وضوح تصویر 720 پیکسل را ارائه می دهد. (720*1280)

وضوح تصویر فول اچ دی، پرکاربردترین فرمت وضوح در حال حاضر است. کیفیت تصویر 1080 پیکسل را ارائه می دهد. (1920*1080)

تلویزیون K4  کیفیت وضوح تصویر را حداقل 4 برابر تلویزیون 1080 پیکسلی ارائه می دهد. می توانید واضح ترین تصاویر و رنگ های زنده را در این نوع تلویزیون های هوشمند ببینید.

تلویزیون دوو یکی از پرفروش ترین گزینه های حال حاضر است که کیفیت تصویری بی نظیر با رنگ های طبیعی و زنده را ارائه می دهد.

 

مه سنتر

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مه سنتر با گردآوری بهترین و برترین برندهای روز دنیا در این مجموعه،امکان مقایسه و تهیه انواع لوازم خانگی را برای شما عزیزان آسان تر کرده تا بتوانید به راحتی کالای مورد نیاز خود را درب منزل دریافت کنید.

از طریق لینک زیر میتوانید تلویزیون های موجود در مه سنتر را مشاهده،مقایسه و راحت تر انتخاب کنید:

 https://mahcenter.com/categories/%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%D9%8A%D9%88%D9%86

 

 

 

 

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.