تفاوت بین موتورهای تسمه‌ای و موتور دایرکت درایو

تفاوت بین موتورهای تسمه‌ای و موتور دایرکت درایو

در خرید ماشین لباسشویی به بسیاری از آیتم‌ها و المان‌های آنها توجه می‌شود. اما یکی از مهمترین آیتم‌ها برای خرید هوشمندانه، مربوط به موتور آنها می‌شود. آیا شما چیزی از موتور تسمه‌ای و یا موتور دایرکت درایو می‌دانید؟ تفاوت بین این دو موتور در چیست و کدام‌ یک نسبت به دیگری از برتری مناسبی برخوردار است؟!  مه سنتر در نظر دارد که با ارائه‌ی اطلاعات کامل در این زمینه، شما را در یک خرید هوشمندانه ودقیق، همراهی نماید.

 

 

تفاوت موتور تسمه‌ای و موتور دایرکت درایو در انواع ماشین‌های لباسشویی:

امروزه شاهد بسیاری از ماشین‌ لباسشویی‌های مختلف هستیم که هر کدام از آنها با قابلیت‌های منحصر بفرد، به بازار رقابتی عرضه شده و توجه بسیاری از مخاطبین را به سمت خود جلب نموده‌اند. یکی از تفاوت‌های موجود در انواع ماشین‌های لباسشویی، توجه به تکنولوژی‌های به کار رفته در طراحی و تولید آنها، است. امروزه جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین، ماشین لباسشویی‌های بدون تسمه و یا به بیان دیگر موتور دایرکت درایو را به بازار عرضه نموده‌اند. اما تفاوت آنها با موتورهای تسمه‌ای چیست؟!

  • در موتورهای بدون تسمه یا همان (موتور دایرکت درایو) به سبب عدم وجود تسمه، شاهد افزایش راندمان و بهره‌وری از آنها خواهیم بود.
  • موتورهای بدون تسمه از بالانس قابل توجهی بر روی شفت درام برخوردار شده‌اند که همین بالانس وزن، لرزش آنها را تا میزان قابل توجهی کاهش داده است.
  • فناوری و تکنولوژی به کار رفته در موتور بدون تسمه (مانند برخورداری از جریان مستقیم DC و قطر زیاد سیم پیچ) عدم خرابی آنها را برای مدت زمان طولانی به همراه خواهد داشت. لذا شاهد گارانتی 10 ساله در ماشین لباسشویی‌های بدون تسمه خواهیم بود.
  • این نوع از موتورها مستقیما دیگ را به چرخش در می‌آورند. از این رو نه تنها صدا و لرزش بسیار کمی را به همراه خواهند داشت بلکه از دور موتور بسیار مناسبی نیز برخوردار خواهند بود.

 

پیشنهاد می شود: راهنمای خرید ماشین لباسشویی

 

 

برند بوش در تولید ماشین لباسشویی بوش و برند دوو نیز در موتور لباسشویی دوو اقدام به بهره برداری از این تکنولوژی‌ برتر نموده‌اند. لذا این نوع از لباسشویی‌ها نه تنها از گارانتی بسیار بالایی برخوردار هستند، بلکه از سر و صدای بسیار پایین، عدم لغزش، دور موتور بالا، عمر بالای موتور، موتور قدرتمند و بسیاری از آیتم‌های دیگر نیز برخوردار می‌باشند.

 

 

 
هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.