بررسی بهترین برندهای لباسشویی با مه‌سنتر

بررسی بهترین برندهای لباسشویی با مه‌سنتر

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین وسایل برقی در خانه‌های ایرانی است. از آنجایی که هر سال تعداد افرادی که آپارتمان‌نشینی را به زندگی در خانه‌های بزرگ حیاط‌‌‌‌‌‌‌دار ترجیح می‌دهند بیشتر می‌شود؛ لزوم وجود یک لباسشویی با امکانات بالا مثلا خشک‌کن بیشتر حس می‌شود. برندهای لوازم خانگی زیادی وجود دارند که لباسشویی‌هایی با بهترین امکانات تولید می‌کنند. بنابراین تشخیص اینکه چه برندی بهتر از دیگری است کار آسانی نیست زیرا بهتر بودن را باید با مقایسه فاکتورها و آپشن‌های متعددی پیدا کرد. اگر قصد خرید لباسشویی دارید در این مطلب با مه سنتر همراه شوید تا بهترین برندهای لباسشویی را بررسی کنیم.


بهترین ماشین لباسشویی را چگونه انتخاب کنیم؟


• قبل از اینکه به سراغ بررسی برندهای مختلف برویم باید درباره این موضوع حرف بزنیم که اصلا معیارهایی که باید برای انتخاب لباسشویی در نظر گرفت چه هستند.
• یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب ماشین لباسشویی این است که برند مورد نظر در ظرفیت‌های مختلف ماشین داشته باشد تا هر خانواده با هر تعدادی بتواند آن را تهیه کند.
• مورد مهم بعدی میزان قدرت موتور است. معمولا دور موتورهای ماشین لباسشویی بین 1000 تا 1600 است و باید دقت کنید که کمتر از این میزان نباشد.
• مورد حائز اهمیت دیگر این است که لباسشویی صدای کمی داشته باشد و لرزش نداشته باشد. برخی از لباسشویی‌ها خصوصا زمانی که درحال خشک کردن لباس هستند؛ لرزش و سر و صدای زیادی دارند و باعث آزار و اذیت همسایگان می‌شوند. بنابراین نمی‌توانید در هر ساعتی که بخواهید روشنشان کنید.
• نکته بعدی توجه به درجه کارایی مصرف انرژی است. قبل از خرید باید برچسب انرژی محصول را چک کنید تا بتوانید انتخاب بهینه‌تری داشته باشید. در دنیای مدرن وسایل بهینه بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.


آشنایی با بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی


حالاکه می‌دانید که باید به چه چیزهایی توجه کنید؛ وقت آن رسیده که چند مورد از بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی را با هم بررسی کنیم. با ما همراه باشید.


دوو مدل DWK-7103

دوو مدل DWK-7103


یکی از بهترین ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7103 با ظرفیت 7 کیلوگرم است. رتبه مصرف انرژی این محصول +++A است و به همین دلیل یک ماشین لباسشویی بسیار بهینه به حساب می‌آید. توان موتور این ماشین 1000 دور در دقیقه است که نسبت به بسیاری برندهای دیگر کم محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به صفحه نمایش، ظرفیت 7 کیلوگرمی دیگ و پشتیبانی‌ از برنامه‌های شستشویی خاص اشاره کرد. دوو مدل DWK-7103 برای استفاده یک خانواده با جمعیت متوسط مناسب است.


اسنوا مدل SWM-84616


اگر علاقمند به خرید اجناس ملی هستید، یکی از بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی در میان برندهای ایرانی، ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84616 با ظرفیت 8 کیلوگرم است. این مدل بیشتر برای خانواده‌های پرحمعیت پیشنهاد می‌شود.
این مدل 14 برنامه شستشو دارد و کار با آن بسیار ساده است. از دیگر ویژگی‌های ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84616 می‌توان به موتور دیجیتال اینورتر با 60 درصد مصرف کمتر، قابلیت اضافه کردن لباس حین فرایند شستشو، سیستم ضد چروک و استفاده از فناوری نانو اشاره کرد.


بکو مدل WTV 8736 XS


ماشین لباسشویی بعدی که باید در این لیست قرار گیرد، WTV 8736 XS بکو است. این ماشین به فناوری بلوتوث مجهز است. یعنی شما می‌توانید برنامه‌های شستشوی موردنظرتان را دانلود کنید. همچنین وجود یک صفحه نمایش دیجیتالی کوچک به شما کمک می‌کند تا زمان دقیق شستشو را ببینید.
موتور این وسیله 1400 دور در دقیقه قدرت دارد. از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به موتور اینورتر ProSmart، بی صدا بودن، کم لرزش بودن، مصرف انرژی بهینه وامکان شستشو با بخار است.


بوش مدل WAK20200IR

بوش مدل WAK20200IR


بوش یکی از معتبرترین برندهای لوازم برقی در جهان محسوب می‌شود و بنابراین طبیعی است اگر نامش در این لیست قرار گیرد. یکی از بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی WAK20200IR از این برند است. اگر به دنبال یک لباسشویی اقتصادی و کم مصرف هستید، حتما این گزینه برایتان مناسب خواهد بود.
این مدل به فناوری ActiveWater و سنسور آب مجهز است و بنابراین براساس میزان کثیفی لباس‌ها به میزان لازم آب استفاده می‌کند. یکی از مشکلاتی که این ماشین لباسشویی دارد فیلتر آب خروجی آن است که با کوچک‌ترین زباله یا مقداری نخ و مو بسته می‌شود.
البته در صورتی که هرچند وقت یک بار این فیلتر را تمیز کنید، به مشکل بر نخواهید خورد. از ویژگی‌های لباسشویی بوش مدل WAK20200IR می‌توان به ظرفیت 7 کیلویی، رتبه انرژی :+++A، دور موتور 1000، قفل کودک، پشتیبانی از برنامه‌های شستشوی مختلف اشاره کرد.


دوو مدل Dwk-Primo8oW


ماشین لباسشویی بعدی که باید در این مقاله معرفی شود دوو مدل Dwk-Primo8oW است. این مدل 8 کیلوگرم ظرفیت دارد و از نظر مصرف انرژی هم بهینه است. این لباسشویی از نوع پریمو است و بنابراین موتور دایرکت درایو دارد.
از ویژگی‌های اصلی این ماشین لباسشویی می‌توان به تعادل و ثبات بالا، صدا و لرزش کم و قدرت موتور 1400 دور و برنامه‌های مختلف شستشو اشاره کرد. این دستگاه بخارشو و قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شستشو ندارد اما از برنامه‌ها و حالت‌های خاص برای صرفه‌جویی پشتیبانی می‌کند.


آ ا گ مدل LFB7E8431B

آ ا گ مدل LFB7E8431B


این ماشین لباسشویی 8 کیلوگرم ظرفیت دارد و باید آن را یکی از با کیفیت‌ترین لباسشویی‌های موجود در بازار دانست. یکی از نقاط قوت آ ا گ مدل LFB7E8431B، موتور آن است که از نوع OKOInverter بوده و 10 سال ضمات دارد و از قدرتمندترین کمپرسورهای موجود در بازار است.
ویژگی مثبت دیگر این ماشین صدای بسیار کم هنگام شستشو است. دور موتور آ ا گ مدل LFB7E8431B، 1400 دور در دقیقه بوده و مصرف انرژی هم بسیار پایین است. جدا از همه این مشخصات خوب فنی، این ماشین ظاهر بسیار زیبایی هم دارد.
این دستگاه بخارچین دارد که باعث می‌شود که لباس‌ها پس از شسته شدن نیازی به اتو نداشته باشند و بوی بد لباس‌ها هم از بین می‌رود. از دیگر ویژگی‌های لباسشویی آ ا گ مدل LFB7E8431B می‌توان به تعادل اتوماتیک، شروع کار دوباره به صورت اتوماتیک، قابلیت شستشوی سریع در 14 دقیقه، سیستم عیب‌یابی هوشمند، قابلیت ضد لکه، ضد چروک و... اشاره کرد.


لباسشویی درب فضایی بکو 8736


مدل آخری که در این لیست باید به شما معرفی شود، لباسشویی بکو مدل درب فضایی است. این لباسشویی 8 کیلوگرمی یک درب شیشه‌ای بزرگ و پنل تمام لمسی دارد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به بارگیری مجدد، مکث، شستشوی اضافی، نمایش برنامه‌ها و... اشاره کرد.
این لباسشویی طوری طراحی شده است که به راحتی بتوان آن را تمیز کرد. براساس این طراحی لباس‌ها خیلی آرام و به صورت موج‌وار جابه جا می‌شوند تا آسیب کمی ببینند. ورودی این لباسشویی فقط آب سرد است و برای گرم کردن آب در از هیتر استفاده می‌کند که باعث کاهش انرژی می‌شود.
دیواره درام این لباسشویی به صورت مارپیچ طراحی شده است و باعث می‌شود لباس‌ها چین و چروک نخورد و بوی خوش بگیرد و تمام باکتری‌ها و مواد آلرژی‌زایش را از بین می‌برد.


کلام آخر


در این مطلب بهترین لباسشویی‌های موجود در بازار را بررسی کردیم. هنگام انتخاب لباسشویی مناسب به جز این ویژگی‌ها باید به مواردی همچون قیمت، تعداد اعضای خانواده، اندازه لباسشویی، طراحی و... نیز دقت کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.
اگر لباسشویی خوب دیگری می‌شناسید که به نظرتان جایش در این لیست خالی است، نامش را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بتوانند از نظرتان بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

 

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.