از توپ ماشین لباسشویی و کاربردهای آن چه می دانید؟

از توپ ماشین لباسشویی و کاربردهای آن چه می دانید؟

با توپ ماشین لباسشویی آشنا هستید؟ طراوت و تمیزی البسه همیشه از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بسیاری از ما به دنبال روش هایی می گردیم که به واسطه آن بتوانیم لباس های پاکیزه و تمیزی داشته باشیم. تا امروز مردم در سراسر جهان برای شستشوی البسه خود از پودر های لباسشویی استفاده می کردند. ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی توپ های شوینده ای به بازار معرفی شده اند که جز بهترین شوینده های لباس می باشند. برای آشنایی بیشتر با این گوی جادویی و کاربرد های توپ ماشین لباسشویی حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید. همچنین می توانید برای خرید لوازم خانگی از بهترین برند های دنیا به فروشگاه ما مراجعه کنید.

 

توپ ماشین لباسشویی چیست؟

 

توپ ماشین لباسشویی گویی می باشد که امروزه جای انواع پودر های شوینده ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار می گیرد. این توپ می تواند یکی از بهترین جایگزین ها برای شوینده های شیمیایی باشد. شوینده هایی مانند صابون، پودر، نرم کننده و ... دارای انواع مواد شیمیایی می باشند که برای پوست مضر است و باعث آسیب رسیدن به پوست و ایجاد حساسیت در پوست می شوند. همچنین استفاده مکرر از شوینده های شیمیایی باعث آسیب رسیدن به بافت پارچه می شود و ممکن است پارچه به مرور زمان پاره شود یا آسیب ببیند. از سوی دیگر مواد به جا مانده از شستشو بر روی پارچه ممکن است برای پوست نوزادان یا سالمندان مضر باشد و باعث بروز حساسیت در آن ها شود. توپ ماشین لباسشویی از آن جایی که هیچ اثر شیمیایی بر روی لباس برجا نمی گذارد می تواند سلامت پوست شما را حفظ کند.

 

مطالعه بیشتر 👈 تفاوت بین موتورهای تسمه‌ای و موتور دایرکت درایو

 

چرا از توپ ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟

 

چرا از توپ ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟

 

توپ ماشین لباسشویی با استفاده از اشعه مادون قرمزی که منتشر می کنند می‌توانند هیدروژن موجود در مولکول‌های آب را بشکنند و آن را به گروه‌های مولکولی کوچک‌تری تقسیم کنند. این عمل موجب می‌شود که حرکت مولکول‌های آب فعالانه‌تر شود و قدرت شستشوی آب افزایش پیدا کند. یون‌های منفی که از طریق این دستگاه آزاد می شوند می‌توانند باعث نرم شدن سطوح شوند تا میکروب‌ها به راحتی از روی لباس پاک شوند. طیف پی اچی که توسط گوی‌های لباسشویی ایجاد می‌شود برابر با طیف پی اچ پودرهای لباسشویی می‌باشد و بر همین اساس می‌توانند لکه‌های روغنی را پاک کنند. برخی دیگر از مزیت های توپ لباسشویی:

 

  • مقرون به صرفه بودن
  • جلوگیری از آسیب رسیدن به لباس ها و ماشین لباسشویی
  • مناسب برای لباس های کودکان و سالمندان
  • دارای خاصیت های ضد قارچ و ضد باکتری

 

برای اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی دوو می توانید به بخش فروشگاه ما مراجعه نمایید.

 

انواع توپ لباسشویی

 

توپ های لباسشویی تنها به شکل توپ مانند وارد بازار نمی شوند، توپ لباسشویی ممکن است به شکل های بیضی، گوی لباسشویی و دیسک لباسشویی در فروشگاه ها یافت شود. سازندگان توپ های لباسشویی ادعا دارند که این توپ ها می توانند تاثیری بهتر از پودر های شستشو داشته باشند و برخی از آن ها نیز مجددا قابل شارژ هستند.

توپ های لباسشویی دیگری نیز وجود دارند که موادی مانند تکه های سرامیک یا مایعات رنگی و یا تکه های مغناطیسی درونشان وجود دارد. تاثیر این توپ ماشین لباسشویی نیز مانند پودر های شوینده می باشد و علاوه بر آن می توانند بسیار کارآمد تر نیز باشند.

 

پیشنهاد می شود: راهنمای خرید ماشین لباسشویی

 

کاربرد های توپ ماشین لباسشویی

 

کاربرد های توپ ماشین لباسشویی

 

توپ های لباسشویی به طور قطع یکی از بهترین محصولات شوینده و بهداشتی هستند که کاربرد ها و مزیت های زیر را به همراه دارد:

 

:حافظ محیط زیست هستند

 

یکی از مهم ترین ویژگی های این توپ ها این است که در راستای حفظ بشر و محیط زیست او ساخته شده اند. توپ ماشین لباسشویی به دلیل آن که مواد شیمیایی و مضر را به محیط زیست برنمی‌گرداند ضرری برای محیط زیست ندارد. هر توپ لباسشویی می‌تواند اندازه 45 کیلوگرم پودر لباسشویی کارایی داشته باشد. این توپ‌ها همچنین سازگار با ساختار ماشین لباسشویی می باشند.

 

:صرفه جویی در هزینه

 

از آن جا هر توپ می تواند با 45 کیلوگرم پودر لباسشویی برابری کند استفاده از آن قطعا موجب صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد.

 

:صرفه جویی در مصرف آب

 

استفاده از توپ لباسشویی به دلیل آن که نیاز به آبکشی مجدد برای شستن کف ندارد، می تواند باعث صرفه جویی در مصرف آب شود.

 

:نرم و ضد الکتریسیته

 

استفاده از این گوی ها باعث می شود که هیچ ماده شیمیایی بر روی لباس شما باقی نماند و پوست شما دچار آلرژی و حساسیت نشود. از سوی الکتریسیته ساکن موجود در لباس هایتان پس از شستشو با این گوی ها از بین خواهد رفت.

 

:این توپ ها گیر نمی کنند

 

برخی از افراد گمان می کنند که این توپ ها ممکن است با گیر کردن به ماشین لباسشویی باعث خراب شدن آن شوند. ولی باید بدانید که توپ لباسشویی به هیچ عنوان به ماشین گیر نمی کند.

 

پیشنهاد می شود: کامل ترین چک لیست نگهداری از لباسشویی

 

روش استفاده از توپ ماشین لباسشویی

 

توپ ماشین لباسشویی با استفاده از قلیایی کردن آب درون ماشین های لباسشویی می تواند باعث از بین رفتن لکه های روغن و چربی از روی لباس ها شود. تمیزی واقعی لباس ها هنگامی مشاهده خواهد شد که دو عدد توپ لباسشویی را همراه با مقدار بسیار کمی پودر لباسشویی داخل لباسشویی بریزید. شاید نگران رنگ لباس هایتان باشید که از بین بروند یا به لباس های دیگر رنگ بدهند. در این خصوص نیز باید بگوییم که توپ لباسشویی به هیچ عنوان باعث از بین رفتن رنگ لباس ها و یا رنگ گرفتن لباس ها شود ولی این توپ ها با قلیایی کردن آب داخل ماشین مانع از رنگ گرفتن یا رنگ پریدگی لباس ها می شوند.

برای استفاده از این توپ ماشین لباسشویی چنانچه روزانه اقدام به شستشوی لباس هایتان می کنید بهتر است احتیاجی به استفاده از پودر ندارید. ولی اگر هفته ای یک بار لباس هایتان را می شویید بهتر است که از مقداری پودر لباسشویی نیز استفاده کنید. همچنین دقت داشته باشید که هر توپ لباسشویی برای حدود 3 کیلوگرم لباس مورد استفاده قرار می گیرد. پس بهتر است که برای لباس شویی های بیشتر از 7 کیلوگرم از دو توپ لباسشویی استفاده کنید. برای خرید لباسشویی بوش با وزن های متفاوت می توانید از فروشگاه ما اقدام نمایید.

برای شارژ این محصول می توانید پس از هر پنجاه بار استفاده از آن توپ را به مدت 30 ثانیه در محلول آب و سرکه به نسبت سه به یک شستشو دهید و برای خشک شدن آن را در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.

 

نتیجه گیری

 

با توجه به مطالبی که عنوان شد روزانه مقدار زیادی پودر لباسشویی در سراسر جهان مصرف می شود که می توانند آسیب بسیار به محیط زیست برساند و یا موجب صرف هزینه بالایی شود. توپ های ماشین لباسشویی می توانند در این راستا کمک شایانی به مردم و محیط زیست نمایند.

 

 

 

 

 
هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.