برای جهیزیه چی بخریم؟ چک لیست لوازم برقی جهیزیه

برای جهیزیه چی بخریم؟ چک لیست لوازم برقی جهیزیه

برای جهیزیه چی بخریم؟ این سوالی ست که ممکن است برای هر خانمی پیش آید! به همین دلیل در این مقاله از مه سنتر قصد داریم به بررسی چک لیست خرید جهیزیه و آنچه که برای خرید جهیزیه و لوازم برقی نیاز دارید بپردازیم. پس اگر به زودی قراره وارد مرحله جدیدی از زندگی بشید و برای زندگی متاهلی آماده بشید این مقاله برای شماست!

لیست لوازم برقی مورد نیاز جهیزیه

خرید لوازم برقی یکی از مهمترین قسمتهای آماده سازی جهیزیه است. افزون بر لوازم اصلی مثل تلویزیون،ماشین لباسشویی، یخچال فریزر ، جاروبرقی و اجاق گاز ، لوازم برقی کوچک به خصوص برای افرادی که در شرف ازدواج هستند از اهمیت بالایی برخوردارند. چای ساز برند کرکماز، به شما این امکان را می دهد چای های خوشمزه ای دم کنید. در حالی که دستگاه قهوه ساز برند بوش به شما این امکان را میدهد در عرض چند دقیقه برای مهمانان خود قهوه درست کنید ، توستر نان براون به شما کمک می کند تا نان تست های منحصر به فردی تهیه کنید. لوازمی از قبیل مایکروویو، آبمیوه گیری، خردکن، پلوپز، غذاساز ، چرخ گوشت و ... از برندهای معروفی چون بوش، تفال، فیلیپس و کنوود با قابلیت های جذابی که دارند، کارتان را در آشپزخانه راحت‌تر می کنند. خوشبختانه صنعت لوازم برقی به قدری پیشرفت کرده که انجام کارهایی که به نظر می رسد دشوارترین کارها هستند، در عرض چند دقیقه به پایان می رسند.

 

غذاساز بوش

 

برای جهیزیه چه لوازم برقی بخریم؟

لوازم برقی کوچک مانند سرخ کن، ساندویچ میکر، خردکن، آرام پز و گریل برای آشپزخانه یک نو عروس ضروری هستند. لوازم خانگی کوچک که کارها را در آشپزخانه کاهش می دهند، به شما کمک می کنند تا در مدت کوتاهی به همه کارهایتان برسید. ست مخلوط کن، که باید در مجموعه لوازم برقی جهیزیه باشد، این امکان را به شما می دهد که سبزیجات و میوه های خود را به راحتی خورد کنید. دستگاه های مخلوط کن، که به عنوان یک همزن هم عمل می کنند، با ترکیب و آسیاب کردن آنها زندگی شما را آسان تر می کنند.

با توجه به مدل ها ، قدرت کار و مارک های این محصولات ممکن است، قیمت آنها نیز افزایش یا کاهش یابد. دلایلی که بر قیمت لوازم برقی تاثیر می گذارد، عموما کارایی آنهاست. علاوه بر موارد ذکر شده، ممکن است تفاوت در طراحی، رنگ و کیفیت لوازم باشد که از عمده دلایل متغیر بودن قیمت آنها می باشد. از جمله برندهایی که در حال حاضر در بازار لوازم خانگی ایران پیشتاز هستند و در زمینه جلب رضایت خریداران موفق عمل نموده اند، می توان به برندهای دوو و بوش برای لوازم بزرگ آشپزخانه و برندهای بوش، تفال، فیلیپس، کرکماز، براون و کنوود برای لوازم خانگی کوچک اشاره کرد.

 

پیشنهاد می‌شود: با سرخ کن بدون روغن چی بپزم؟

 

لوازم برقی مورد نیاز خانه نو

ست های لوازم برقی جهیزیه این امکان را به شما می دهد که همه لوازم خانگی کوچک و بزرگ مورد نیاز خود را یکجا خریداری نمایید. به این ترتیب ، مجبور نیستید مدت زیادی در جستجوی هر وسیله کوچک خانگی باشید و هر یک را به صورت جداگانه خریداری کنید. در عین حال ، مجموعه های لوازم برقی جهیزیه مقرون به صرفه تر از خرید یک به یک هستند.

برندهای دوو، بوش و فیلیپس با ارائه تمام لوازم برقی خانگی از جمله ماشین ظرفشویی، اتو، پنکه، سشوار، ساید بای ساید، سماور برقی، جارو شارژی، بخارگر، بخارشوی، اتو مخزن دار و ... که از ضروری ترین لوازم مورد نیاز خانه ی نو هستند ، به نوعروسان کمک می کنند تا کارهای روزمره خود را به راحتی و با سرعت و کیفیت بالایی انجام دهند.

 

پیشنهاد می شود: جامع ترین راهنمای خرید چای ساز

 

کلام آخر خرید لوازم برقی جهیزیه

لوازم خانگی برقی آشپزخانه شامل همزن دستی، گوشتکوب برقی، رنده برقی، اسپرسو ساز، میوه خشک کن، عصاره گیر، همزن با کاسه و آب مرکبات گیری، آون توستر و ... لوازم حساسی هستند. لذا توصیه میشود، این لوازم برقی را هنگام خرید از نظر ویژگی های فنی بررسی کنید. لوازمی که می خواهید سالها در آشپزخانه با لذت و بدون مشکل از آنها استفاده کنید ، باید عملکرد بالا و سهولت در استفاده را ارائه دهند. ممکن است بخواهید اطمینان حاصل کنید که محصولات دارای تیغه های فولادی ضد زنگ بوده و با توان بالا کار می کنند. پس حتما تست کنید و از تجربیات دیگران در مورد برندهای مختلف این لوازم پرس و جو کنید تا انتخاب و خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه نمایید.

 

 

 

 
هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.