تفاوت اتو بخار با اتو پرسی؛ کدام برای من بهتر است؟

تفاوت اتو بخار با اتو پرسی؛ کدام برای من بهتر است؟

 

اتو کردن البسه باعث می شود که شکل ظاهری آن ها بهتر شود و طول عمر آن ها بیشتر شود. شما با اتو کردن لباس هایتان می توانید علاوه بر این که از لباس هایتان مراقبت کنید، خوش تیپ تر نیز به نظر برسید. برای این منظور می توانید هم از اتوی بخار و هم از اتوی پرسی استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم به بررسی تفاوت اتو بخار با اتو پرسی بپردازیم. اگر تازه عروس هستید و قصد خرید اتو دارید پس از بررسی تفاوت اتو بخار با اتو پرسی به راحتی می توانید در خصوص خرید خود تصمیم گیری نمایید.

 

انواع اتو

 


برای بررسی بهتر و دقیق تر تفاوت اتو بخار با اتو پرسی در ابتدا باید با انواع اتو آشنا شویم.

 

اتو پرسی:

 

اتو های پرسی خود از انواع اتو های بخار می باشند که برای اتو کردن پارچه، شلوار، ملحفه و ... به کار می روند. اتو های پرسی می توانند با سرعتی بالا و انواع صفحات متنوع پارچه ها و لباس های شما را صاف کنند. همچنین لازم است بدانید که استفاده از این مدل اتو نیازمند تجربه و فضای زیادی می باشد.

 

پیشنهاد می‌شود: تفاوت جنس کفه‌های اتو بخار و مهم ترین نکات قبل از خرید آن

 

اتو مخزن دار:

 

اتو های مخزن دار به دلیل داشتن مخزن جداگانه آب می توانند بخار بسیار زیادی تولید کنند و قدرت صاف کنندگی بالاتری داشته باشند. از سوی دیگر به دلیل وجود مخزنی که گفتیم نیاز نیست که مرتبا اقدام به پر کردن آب اتو نمایید چرا که آب آن سریعا تمام نمی شود.

 

اتو بخار:

 

اتو بخار که یکی از پر مصرف ترین انواع اتو در میان دیگر اتو ها می باشد، قابل استفاده به صورت سریع و آسان است. اتو های بخار این قابلیت را دارند که در دما های مختلف و مناسب انواع پارچه تنظیم شوند. همچنین آبی که هنگام اتو بر روی لباس اسپری می کنید باعث می شود که سرعت و قدرت اتو کشی شما افزایش پیدا کند. یک تفاوت اتو بخار با اتو پرسی در قیمت آن می باشد که دارای قیمت مناسب تری است. ولی توان متر آن باعث می شود که زمان اتو کشی شما بالاتر رود.

 

بخارگر:

 

لباس های حساس و گران، پرده های حریر و ... بخارگر انتخاب مناسبی می باشد. با استفاده از این نوع اتو های می توانید لباس ها را به صورت عمودی اتو کنید. دقت داشته باشید که بخارگر ها فقط با یک بخش بخار ساز اقدام به صاف کردن لباس های شما می کنند.

 

معرفی کامل اتو بخار

 

معرفی کامل اتو بخار

 

اگر بخواهیم به بررسی کامل تفاوت اتو بخار با اتو پرسی بپردازیم در این بخش به معرفی کامل اتو بخار خواهیم پرداخت. اتو بخار از فشار دست و گرما و بخار آب برای صاف کردن لباس ها استفاده می کنند. استفاده از دکمه بخار و اسپری آب در حین اتو کردن با این گروه از اتو های موجب می شود که اتو قدرت بیشتری برای صاف کردن لباس ها داشته باشد. اتو های بخار که دارای صفحه های سرامیکی می باشند، دارای یک مخزن می باشند که با پر کردن آن می توانید از بخار آب استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت اتو بخار تفال بخش فروشگاه وب سایت را چک نمایید.

 

مزایا و معایب اتو بخار

 

در ادامه بررسی تفاوت اتو بخار با اتو پرسی می بایست به عنوان کردن مزایا و معایب اتو بخار بپردازیم. این اتو ها که دارای ابعاد کوچکی می باشند در فضای هایی همانند کمد به راحتی جا می گیرند ولی همین کوچک بودن آن ها باعث می شود که زمان بیشتری را صرف اتو کردن کنید و مخزن آب را چندین بار در طی اتو کردن پر نمایید. از سوی دیگر اتو بخار ها به دلیل داشتن تنظیم‌های دمایی متفاوت برای استفاده تمامی افراد راحت می باشند و نیازی نیست که تجربه خاصی در این زمینه داشته باشید. مزیت دیگر اتو های بخار این است که شما با کم یا زیاد کردن فشار دست می‌توانید تعیین کنید که کدام بخش نیاز به گرمای بیشتر یا کمتری دارد. اتو بخار بوش یکی از بهترین و با کیفیت اتو های موجود در بازار است که رسوب نمی گیرد و خط رسوب را بر روی لباس باقی نمی گذارد. برای خرید اتو بخار فیلیپس می توانید از سایت ما اقدام نمایید.

 

از اتو پرسی چه می دانید؟

 

از اتو پرسی چه می دانید؟

 

در مرحله دیگر بررسی تفاوت اتو بخار با اتو پرسی نیاز به بررسی کامل اتو پرسی داریم. اتو پرس که پیشتر گفتیم برای استفاده از آن باید مقداری تجربه داشته باشید به حالتی طراحی شده است که باید ابتدا پارچه مد نظر را بر روی صفحه اتو قرار دهیم و سپس قسمت بالایی دستگاه را بر روی پارچه قرار دهیم و پارچه را پرس کنیم. این اتو ها می توانند با کمترین زحمت و سریعا لباس های شما را اتو کنند.

 

پیشنهاد می‌شود: جامع ترین راهنمای خرید بخارگر

 

مزایا و معایب اتو پرسی

 

در این بخش از بررسی تفاوت اتو بخار با اتو پرسی نوبت به بررسی مزیت ها و معایب اتو پرسی می رسد. استفاده از آن برای افرادی که مبتدی هستند سخت است و همین مسئله ممکن است باعث آسیب رسیدن به لباس شما شود. اما مزیتی که می توان برای آن برشمرد این است که بر خلاف اتو بخار ها شما نیازی به حرکت دست هایتان ندارید و تنها با یک فشار لباس هایی صاف و یک دست خواهید داشت.
اتو پرسی دارای ابعاد بزرگی می باشند که نمی توان آن را درون کمد قرار داد و حتما می بایست در مکانی ثابت قرار گیرد و مناسب مکان های کوچک نمی باشد. از سویی اتو پرسی هوشمند می باشد و می تواند به صورت خودکار خاموش شود و یا هنگام آسیب به لباس به شما هشدار دهد. در کنار وزن سنگینی که دارد مخزن آب بزرگی نیز دارد که باعث می شود نخواهید مرتبا آن را آب کنید.

 

اتو پرسی بهتر است یا اتو بخار

 

اتو پرسی بهتر است یا اتو بخار

 

پس از بررسی تفاوت اتو بخار و اتو پرسی نوبت به تصمیم گیری و انتخاب می رسد. دستگاه های اتو فشار می توانند در مدت زمان کمی لباس های شما را صاف کنند. ولی هزینه بالایی دارند و کار کردن با آن ها سخت است. از سویی دیگر اتوهای فشار برای اتو کردن تمام بخش های لباس مناسب نیستند و ممکن است به آن ها آسیب وارد کنند ولی اتو های بخار به دلیل آن که دارای نوک تیزی می باشند می توانند به راحتی تمام بخش های لباس را اتو کنند.

 

نتیجه گیری

 

با توجه به مطالبی که عنوان شد شما تصمیم گیرنده هستید که بین اتو بخار و یا اتو پرسی یکی را متناسب با هزینه، کارایی، مکان زندگی و ... انتخاب کنید. ولی در نظر داشته باشید که در کنار اتو پرسی حتما به اتو بخار نیز نیاز خواهید داشت. همچنین می توانید برای خرید لباسشویی و یا اطلاع از قیمت انواع لباسشویی به بخش های دیگر وب سایت ما مراجعه کنید.

 
هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.