تاریخچه برند تفال، از ظهور تا امروز

تاریخچه برند تفال، از ظهور تا امروز

در این مطلب قصد داریم شما را با تاریخچه برند تفال آشنا کنیم. برند تفال یکی از محبوب‌ترین و در عین حال گران قیمت‌ترین برند لوازم خانگی می‌باشد که تاکنون توانسته رضایت مشتریان را از نظرکیفیت به خود جلب کند. بسیاری از افراد که قصد خرید اتو تفال، سرخ کن تفال و… را دارند به فروشگاه لوازم خانگی مراجعه می‌کنند. این فروشگاه‌ها می‌توانند به شکل حضوری یا آنلاین باشند و خدمات خود را از این طریق ارائه دهند. اگر شما هم به محصولات تفال علاقه‌مند هستید توصیه می‌کنیم تا انت‌ها با ما همراه باشید تا به بررسی تاریخچه برند تفال بپردازیم.

 

برند تفال


بهتر است قبل از آنکه به تاریخچه برند تفال بپردازیم باید به این موضوع اشاره کنیم که این برند فرانسوی از محبوبیت بسیار زیادی در بازار برخوردار می‌باشد و نه تنها خانم‌های خانه‌دار، بلکه نوعروسان نیز تمایل زیادی به تهیه محصولات آن دارند. متأسفانه در سال‌های اخیر نمونه‌های تقلبی این برند به وفور در بازار مشاهده شده و اعتماد خریداران سلب کرده است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای خرید به فروشگاه‌هایی مراجعه کنید که کاملا مورد اعتماد شما هستند و محصولات اصلی را به فروش می‌رسانند. اگر تمایل دارید با تاریخچه برند تفال آشنا شوید باید بگوییم که این برند در سال ۱۹۵۰ در کشور فرانسه تاسیس شد. موسس این کمپانی فردی به نام مارک گروگوایر بود.

 

پیشنهاد می‌شود: تاریخچه برند فیلیپس؛ از پیدایش تا امروز

 

تفال از کجا شروع شد؟


جالب است به موضوعی اشاره کنیم که باعث ایجاد ایده‌ای برای تولید ظروف تفلون در ذهن مارک گروگوایر شد. او متوجه شد که همسرش نمی‌تواند باقی مانده غذاهای چسبیده به قابلمه و ماهیتابه‌ها را به راحتی جدا کند. از این جا بود که ایده تولید محصولات و لوازم خانگی در ذهن او به وجود آمد و به دنبال تولید محصولی که رفت که کفه آن نچسب باشد. تولید ظروف تفلون انقلاب عظیمی را در بازار لوازم خانگی به وجود آورد. به قدری که امروزه هیچ خانه‌ای را پیدا نمی‌کنید که افراد از ظروف تفلون استفاده نکنند.
نخستین ظرف نچسب بعد از آزمایشات فراوان در سال ۱۹۵۴ میلادی تولید شد و بعد از چند سال تلاش در سال ۱۹۵۶ نخستین کارخانه تولید ظروف نچسب راه‌اندازی شد. این کارخانه نام تجاری تفال را برای خود انتخاب کرد و در سال نخست فعالیت خود توانست ۱۰۰ از تابه‌های نچسب را به تولید برساند.
شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شده باشد که دلیل نامگذاری این برند به تفال چیست؟ تفال از ترکیب نام‌های تفلون و آلومینیوم ساخته شده است. در حال حاضر این برند جزو برترین برندهای تولیدکننده لوازم برقی و غیر برقی در جهان است. هدف اصلی این برند، بالا بردن کیفیت محصول همراه با افزایش تنوع در آن‌ها می‌باشد.

 

محصولات برند تفال


چای ساز تفال

 

چای ساز تفال


پس از آنکه با تاریخچه برند تفال آشنا شدیم نوبت به این می‌رسد که محصولات آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. چای ساز یکی از کاربردی‌ترین محصولات این برند به شمار می‌رود که در اغلب مواقع طراحی آن در دو رنگ سفید و مشکی انجام می‌شود. پرفروش‌ترین چای ساز تفال مدل BJ201 می‌باشد. توان مصرفی این دستگاه حدود ۱۷۰۰ الی ۲۰۰۰ وات است. کتری آن از جنس پلاستیک و ظرفیت آن حدود ۲ لیتر می‌باشد. همچنین ظرفیت قوری آن نیز ۱ لیتر و از جنس شیشه است.



اتوبخار تفال


از دیگر محصولات پرطرفدار و باکیفیت تفال می‌توان به اتوبخار اشاره کرد. مدل GV5266 از محبوب‌ترین مدل‌ها در میان سایرین می‌باشد که عملکرد بسیار بالایی دارد. توان مصرفی آن حدود ۲۲۰۰ وات می‌باشد که قادر به تولید فشار ۸۵ گرم در دقیقه است. افرادی که این دستگاه را در اختیار دارند به راندمان عالی و سرعت اتوکشی آن اذعان دارند. مخزن این دستگاه دارای ۱ لیتر ظرفیت است که حجم مناسبی محسوب می‌شود. تکنولوژی و فناوری بکار رفته در ساخت این دستگاه به شکلی است که در مدت زمان ۸ دقیقه آماده به کار می‌شود و پوشش کف آن از جنس دوریلیوم است. این جنس از کفی باعث می‌شود که اتو به راحتی بر روی پارچه حرکت کند و عمیق‌ترین چروک‌ها را نیز از بین برد.
زودپز تفال
وجود زودپر در هر آشپزخانه‌ای الزامی است. همان طور که در تاریخچه برند تفال ذکر کردیم این کمپانی در ابتدا ظروف نچسب و تفلون را تولید کرد اما بعد از آن به سراغ ساخت سایر وسایل برقی آشپزخانه نیز رفت. یکی از کاربردی‌ترین وسایل آشپزخانه زودپز می‌باشد. طراحی این دستگاه بسیار زیبا و شکیل است که مورد استقبال بی‌نظیر خانم‌های خانه‌دار قرار گرفته است.
استفاده از زودپر نه تنها ارزش مواد غذایی را حفظ می‌کند بلکه به ایجاد طعم بهتر در غذا نیز کمک خواهد کرد. اگر بخواهیم به شیوه طراحی این محصولات اشاره کنیم باید بگوییم که به نحوی طراحی شده که با یک حرکت دست می‌توانید درب آن را باز و بسته کنید. از ویژگی‌های زودپز این است که موادی همچون حبوبات، انواع خورش ها، غلات و.… در مدت زمانی کوتاه در آن پخته می‌شوند و تمام ویتامین‌های آن نیز حفظ می‌شود.

 

پلوپز تفال

 

پلوپز تفال


پرفروش‌ترین پلوپز تفال مدل Pk8121 می‌باشد که از توان مصرفی حدود ۹۰۰ وات برخوردار می‌باشد و از ۴۵ عملکرد برخوردار است. این دستگاه یکی از کامل‌ترین انواع پلوپز در بازار شناخته شده است. قابلیت آن‌ها شامل سرخ کن، آرام‌پز، بخارپز، گرم کردن مواد غذایی و پخت انواع خورش است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به تاخیر در آغاز به کار اشاره کرد. به همین دلیل می‌توانید از تایمری که بر روی این دستگاه تعبیه شده، تنظیمات لازم را اعمال کنید.
سبدی که در پلوپز تفال در نظر گرفته شده است عملکردی همانند بخارپز دارد و می‌توانید از آن برای تهیه انواع غذاهایی رژیمی از جمله مرغ، سیب زمینی آب‌پز، سبزیجات، قارچ و… استفاده کنید. این دستگاه از یک پنل کنترلی برخوردار است که کار با آن به صورت لمسی است. صفحه کلید الکترونیکی آن نیز از یک نمایشگر lcd بهره‌مند است که به شما اجازه می‌دهد به گزینه‌های مختلف پخت دسترسی داشته باشید.

 

نتیجه گیری!


در این مطلب شما را با تاریخچه برند تفال و محصولات متنوع آن آشنا کردیم. همان طور که می‌دانید نمونه‌های تقلبی بی‌شماری از این برند محبوب در بازار وجود دارد که تشخیص اصل از تقلبی آن، به تجربه شما برمی گردد. اما به طور کلی نمونه‌های اصلی از قیمت بسیار بالاتری برخوردار هستند و کارایی بهتری دارند. اگر در این زمینه دارای تجربه نیستید توصیه می‌کنیم خرید خود را از فروشگاه‌هایی انجام دهید که از فروش محصولات اصل توسط آن‌ها مطمئن هستید.
فرقی نمی‌کند این فروشگاه‌ها حضوری هستند یا آنلاین. زیرا فروشگاه اینترنتی مه سنتر یکی از معتبرترین فروشگاه‌های لوازم خانگی در کشور می‌باشد که علاوه بر فروش محصولات اصل و برند، اقدام به ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش می‌کند. شما عزیزان می‌توانید قبل از هر اقدامی، با تیم مشاوره این سایت صبحت کنید و راهنمایی‌های لازم را در خصوص خرید محصولات مورد نظر خود دریافت کنید.

 
هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.