بهترین برند اتو برای من کدام است؟

بهترین برند اتو برای من کدام است؟

اتو را باید یکی از وسایلی دانست که در همه خانه‌ها وجود دارد و بسیار هم کاربردی است. این وسیله اگر از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، به‌خاطر اینکه میزان استفاده از آن زیاد است، امکان دارد خراب شود و مجبور شوید زود به زود هزینه‌ کنید و اتوی جدید بخرید. اما اگر یک برند باکیفیت و یک مدل مطابق با انتظاراتتان انتخاب کنید مدت زیادی برایتان کار خواهد کرد.

در این مطلب قصد داریم سیر تا پیاز را درباره بهترین برند اتو بررسی کنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در درباره بهترین مارک اتو هستید و یا قصد خرید اتو دارید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت مه سنتر همراه باشید.

 

نکات مهم در خرید اتو

قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین برندهای تولیدکننده اتو در بازار برویم، بیایید چند نکته مهم که باید هنگام خرید اتو بدانید را بررسی کنیم. دانستن این پارامترها به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

 

ظرفیت مخزن آب

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید هنگام خرید اتو بدان دقت کنید، ظرفیت مخزن آب است. اگر گزینه‌ نامناسبی را انتخاب کنید باید با مشکلاتی همچون رسوب گرفتن منبع دست و پنجه نرم کنید.

 

توان مصرفی

فاکتور مهم دیگر توان مصرفی است. هرچقدر توان مصرقی کمتر باشد هزینه برق کاهش پیدا می‌کند. بنابراین به این مساله هنگام خرید دقت کنید.

 

جنس اتو

جنس اتو هم نکته مهمی است که هنگام خرید باید بدان دقت کنید. اتویی را انتخاب نمایید که در برابر ضربه، حرارت و... مقاوم باشد. معمولا کف اتوها یا از جنس سرامیک و یا استیل ضد زنگ یا آلمینیوم هستند.

 

طول سیم

هنگام خرید به طول سیم هم دقت کنید تا بتوانید اتو را به پریزهای دورتر هم بزنید و استفاده کنید.

 

 سیستم‌های به کار رفته در اتو

نکته آخری که هنگام خرید اتو باید بدان دقت کنید، سیستم‌هایی است که در این وسیله استفاده شده است. مثلا اینکه سیستم خاموشی خودکار، ضد رسوب، ضد چکه، بخاردهی عمودی و... داشته باشد.

 

قیمت اتو

قیمت اتو در برندهای مختلف با هم متفاوت است. بنابراین ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و بعد با فیلتر قیمت فقط گزینه‌هایی را بررسی نمایید که با بودجه شما هماهنگ است.

 

معرفی بهترین اتوهای موجود در بازار

برندهای لوازم خانگی مختلفی دست به تولید اتو زده زده‌اند بنابراین، هنگامی که به قصد خرید این وسیله به بازار می‌روید یا جستجوهایتان را به‌صورت آنلاین شروع می‌کنید، محصولات متنوعی پیش چشمتان ظاهر می‌شود و شما را کمی در انتخاب مردد می‌کند. ما اینجاییم تا به این سؤال شما پاسخ دهیم، « برای خرید اتو به سراغ کدام مارک بروم؟» پس قبل از خرید اتو این مطلب را تا انتها بخوانید.

فرقی ندارد که می‌خواهید از چه برندی خرید کنید، فرقی ندارد که اتویتان ایرانی باشد یا خارجی، فقط باید آن انتظاری را که از اتو دارید برآورده کند. ابتدا باید درباره همه برندهای اتو تحقیق و بررسی انجام دهید و در نهایت با انجام یک مقایسه میان برندها، انتخابتان را نهایی کنید. در این تصمیم‌گیری فاکتورهایی همچون بودجه، کارایی، وزن، رنگ و... اهمیت دارد. در ادامه چند مورد از پرفروش ترین برندهای اتو بخار را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

اتوی بوش

اتوی بوش - بهترین برند اتو

 

برند لوازم خانگی بوش که از سال 1886 درحال فعالیت است را باید یکی از بهترین تولیدکنندگان اتو دانست. جدیدترین اتوبخارهای این برند معمولا یک مخزن بزرگ زیرشان دارند که بخار را تنظیم می‌کند. این محصول پرکاربرد، سالیان سال برایتان عمر خواهد کرد و به راحتی می‌توانید از آن برای اتوکشی اتواع پارچه‌ها، پرده، لباس و حتی حوله استفاده کنید.

معمولا اتوبخارهای جدید بوش از مشخصاتی همچون سیستم قطع خودکار،بخاردهی عمودی، سیستم ضد چکه، بخاردهی انبوه و لحظه‌ای، مخزن رسوب و سیستم ضد رسوب و ظرفیت تولید بخار بیشتر برخوردار هستند و مدل‌ها و طراحی‌های مختلفی دارند.

اتو بوش در رنگ‌های بنفش، خاکستری، سفید، سبز، قرمز و... در بازار به فروش می‌رسند. هنگام استفاده از این وسیله به جز اتو کردن، میکروب‌ها و باکتری‌های لباس هم از بین می‌رود. معمولا انواع اتوهای این برند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

انواع اتوهای بوش به شرح زیر است:

  •    اتو دارای مخزن بزرگ در بخش زیرین
  •    اتو دارای مخزن کوچک که با آب کردن آن اتو با کمک بخار گرم می‌شود.
  •    اتو پرس که در سایزهای بزرگ طراحی شده است و مصرف خانگی و صنعتی دارد.

یکی از بهترین اتوبخارهای بوش را باید مدل TDA703121A دانست که در رنگ‌بندی‌های مختلف وارد بازار شده است. این اتو قدرت بخار بالایی دارد، کف آن سرامیکی است و دارای منافذی است که از آن بخار کف خارج می‌شود.

 

اتو تفال

اتو تفال - بهترین برند اتو

 

یکی دیگر از بهترین برندهای لوازم خانگی که دست به تولید اتو زده، تفال است. تفال به‌عنوان یک برند فرانسوی اتوهای بسیار باکیفیتی را روانه بازار کرده است و در بازار ایران هم طرفداران زیادی دارد. به‌طوری که در هر فروشگاه لوازم خانگی پیدا می‌شود.

معمولا طراحی اتوهای این برند بسیار هوشمندانه هستند، امکان چسبیدن روی لباس را ندارند و به‌راحتی انواع لباس و پارچه را می‌توان به آن اتو کشید. از میان مهم‌ترین ویژگی‌های این برند می‌توان به کفی سرامیک، امکان اتوکشی عمودی، کفی ضد خش و ضد ضربه و... اشاره کرد.

اتوهای تفال قدرت بسیار بالایی دارند و سال‌های سال برایتان کار خواهند کرد. معمولا این اتوها از سیستم‌های ضد رسوب و ضد چکه آب برخوردارند و می‌توانند سر سخت‌ترین چین و چروک‌ها را هم برطرف کنند. داشتن بدنه مستحکم و بادوام نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این اتوهاست که باید هنگام خرید اتو تفال بدان دقت کنید.

اتوهای تفال گنجایش مخزن آب، سیستم محافظت از بافت پارچه، بخاردهی کاربردی و... دارند و دسته‌هایشان به‌صورت راحت و مناسبی طراحی شده است. انواع اتوهای تفال به شرح زیر هستند:

  •       اتو بخار تفال دستی
  •       اتو بخار تفال مخزن دار
  •       اتو بخار تفال پرسی 

 

اتو پاناسونیک

اتو پاناسونیک - بهترین برند اتو

 

پاناسونیک یکی از برندهای بسیار قدیمی لوازم خانگی است که اتوهای متنوعی تولید و وارد بازار کرده است. با اتوهای پاناسونیک می‌توانید همه چیز مثلا همه انواع پارچه، حوله، لباس، پرده و... را می‌توانید اتو کنید. این اتوها معمولا قابلیت تنظیم بخار، قابلیت تکیه و ایستاده به روی دسته، سیستم قطع خودکار و ….دارند. اتوهای پاناسونیک را می‌توان به دو نوع اتوبخار و اتوی خشک تقسیم کرد. بهترین اتوهای این برند مدل NI-JW670 و مدل NI-E410T هستند.

 

اتوی فیلیپیس

اتوی فیلیپیس - بهترین برند اتو

 

اتوی فیلیپس هم طرفداران زیادی در بازار لوازم خانگی دارد زیرا این برند از قدیم به‌عنوان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان این وسیله شناخته می‌شده است. این اتوها اکثرا قابلیت بخاردهی عمودی و سیستم قطع خودکار دارند و جنس کفیشان هم بسیار باکیفیت است. برای خرید اتوی فیلیپس نیز می‌توانید به صورت آنلاین از وبسایت مه سنتر اقدام نمایید.

 

کلام آخر

در این مطلب درباره بهترین اتوهای موجود در بازار حرف زدیم و سه مورد از بهترین برندهای تولیدکننده اتوی موجود در بازار را به شما معرفی کردیم. پس از خواندن این نوشته اطلاعات بیشتری درباره خرید اتو پیدا خواهید کرد و می‌توانید به صورت آنلاین از وب سایت مه سنتر انواع اتوها را با هم مقایسه کنید و بهترین را برای خود انتخاب نمایید.

اگر نکته دیگری درباره خرید اتو وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.