بهترین برند ساید بای ساید کدام است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه

بهترین برند ساید بای ساید کدام است؟

یخچال ساید بای ساید را باید یکی از محبوب‌ترین یخچال‌ها در میان ایرانیان دانست. اکثر کسانی که می‌خواهند جهیزیه یا یخچال جدید برای خانه بگیرند، گزینه ساید بای ساید را انتخاب می‌کنند زیرا، هم طراحی بسیار زیبایی دارد و هم برای یک خانواده ایرانی کاملا جادار است.

اکثر شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی دست به تولید یخچال ساید بای ساید زده‌اند. بنابراین انتخاب میان این یخچال‌های متنوع می‌تواند برای کسی که به دنبال انتخاب بهترین گزینه است، سخت و گیج‌کننده باشد.

در این مطلب قصد داریم چند مورد از بهترین ساید بای سایدهای موجود در بازار را به شما معرفی کنیم اما، از آنجایی که در نهایت باید براساس بودجه و نیاز خود تصمیم بگیرید، این لیست فقط می‌تواند به شما چند ایده برای خرید بدهد. اگر دوست دارید بیشتر درباره ساید بای سایدها بدانید و یا قصد خرید ساید را  دارید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت مه سنتر همراه باشید.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۰ فوت دوو مدل  D2S-3330

نام برند دوو به گوش همه کسانی که حتی یک بار لوازم خانگی خریده‌اند آشناست، این برند در کنار همه لوازمی  که وارد باز کرده، دست به تولید یخچال ساید بای ساید نیز زده است. بهترین مدل ساید بای ساید دوو D2S-3330 نام دارد.

این مدل دارای قابلیت ثابت نگه داشتن دمای داخل یخچال روی 4 درجه سانتی‌گراد است که باعث می‌شود موادغذایی، میوه‌ها و سبزیجات تازه بماند. این یخچال همچنین کمپرسور اینورتر دارد که عملکرد یخچال را بهینه می‌کند و دمای داخلیش را تا حد زیادی پایین می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های این مدل از ساید بای ساید دوو می‌توان به سامانه سرمایش سریع، سامانه کنترل سرمایش الکترونیک، مصرف انرژی پایین، سیستم انجماد سریع در فریزر، سیستم قوی گردش هوای سه بعدی، قفل کودک، اخطار بازماندن در یخچال، سامانه سرمایش فلزی و... اشاره کرد.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۷ فوت بوش مدل  KAG90AI204

یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۷ فوت بوش مدل  KAG90AI204

 

بوش به‌عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی دست به تولید ساید بای ساید نیز زده است. در مقایسه با یخچال فریزر دوو قیمت بوش گران‌تر است اما به مراتب امکانات بیشتری هم دارد. محبوب‌ترین مدل ساید بای ساید بوش را باید KAG90AI204 دانست. دلیل محبوبیت این مدل را باید در کیفیت بالا و جادار بودن جستجو کرد.

 روی در این یخچال یک هوم بار قرار دارد که باعث می‌شود دسترسی به موادغذایی آسان‌تر باشد. همچنین این یخچال سیستم گردش هوای چندگانه دارد که همه قفسه‌ها را به صورت یکسان خنک می‌کند. ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204 دارای امکاناتی همچون کنترل پنل در کنار آب‌سردکن برای تنظیم دمای یخچال و فریزر به صورت جداگانه، کلاس مصرف انرژی  A+، امکان انجماد مواد غذایی تا ۱۱ کیلوگرم، سیستم هشدار بازماندن در یخچال، قفسه‌های شیشه‌ای نشکن، طراحی زیبا و بهره‌مند از تکنولوژی مدرن، امکان حفظ دمای داخل یخچال به مدت ۴ساعت پس از قطع برق، صدای بسیار کم موتور و... است.  

 

یخچال فریزر ساید بای ساید ۱۸ فوت جی پلاس مدل  GSS-K717

جی پلاس به‌عنوان یک برند تازه نفس با قیمت‌های مقرون به صرفه هم یخچال‌های ساید بای ساید محبوبی را وارد بازار کرده که یکی از محبوب‌ترین آنها مدل GSS-K717است. از آنجایی که نمایندگی این برند را گلدیران برعهده دارد، افراد بیشتری برای خرید آن ترغیب می‌شوند.

این مدل کمپرسور هوشمند اینورتور دارد و بنابراین بسیار کم انرژی مصرف می‌کند و می‌تواند کاملا و از همه جهت یک انتخاب مقرون به صرفه باشد.این مدل دارای یک دستگیره مخقی است که طراحی ظاهرش را زیباتر نشان می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های مدل  GSS-K717جی پلاس می‌توان به مقاومت نوفراست در برابر برفک، سرمایش سریع، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر (Holiday)، نمایشگر لمسی LED، امکان اخطار باز ماندن در یخچال فریزر و... اشاره کرد.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید ۱۵ فوت ایکس‌ ویژن مدل  TF540

یخچال فریزر ساید بای ساید ۱۵ فوت ایکس‌ ویژن مدل  TF540

 

اگر اهل خرید وسایل ایرانی هستید و برای ساید بای ساید خود هم به دنبال یک برند ایرانی خوب می‌گردید، خرید یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TF540 را به شما توصیه می‌کنیم. این وسیله جدا از اینکه ظاهری زیبا و حرفه‌ای دارد؛ کارایی و امکانات فراوانی را در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهد. TF540 دارای چهار در است و آبسردکن و یخساز نیز دارد. دیگر ویژگی‌های این مدل، مجهز بودنش به فناور‌های AAT، صفحه نمایش LED با پنل لمسی، نمودار مصرف انرژی A، سیستم کنترل دمای هوشمند، سیستم گردش هوای چندگانه، انجماد سریع و سرمایش بدون برفک،محفظه ویژه میوه و سبزیجات و ... است.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت ال جی مدل  MDN73

مگر می‌شود ال جی به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین شرکت‌های لوازم خانگی جایی در این لیست نداشته باشد؟ یکی دیگر از ساید بای سایدهای پر فروش در بازار، مدل MDN73 شرکت ال جی است. این یخچال فریزر طراحی زیبایی دارد  و در ساخت آن از به روزترین فناوری‌ها استفاده شده است. این یخچال دارای 4 در است و آن را به صورت Door In Door طراحی کرده‌اند

این تکنولوژی علاوه بر اینکه به یخچال زیبایی بخشیده، باعث کاهش مصرف انرژی و دسترسی آسان به موادغذایی نیز شده است. از دیگر ویژگی‌های MDN73 می‌توان به طبقات تاشو، دکمه مخفی برای باز کردن در یخچال، فناوری انجماد سریع، فیلتر ضد بو و ضد باکتری (Hygiene Fresh)، سیستم عیب‌یاب هوشمند، مصرف انرژی کم در رده A، کمپرسور اینورتر خطی و بسیار کم‌صدا و... اشاره کرد.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۰ فوت اسنوا مدل  S8-2261S

یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۰ فوت اسنوا مدل  S8-2261S

 

یخچال فریزر ایرانی اسنوا مدل  S8-2261Sرا هم باید یکی از محبوب‌ترین ساید بای سایدهای بازار ایران دانست. این ساید بای ساید با تمامی سلایق سازگار است و امکانات بسیار خوبی را در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهد.

مدل S8-2261S دارای کمپرسور اینورتر است که سرعت موتور را کنترل می‌کند و از آنجایی که به صورت خودکار جریان برق را افزایش و کاهش می‌دهد، در مصرف برق تا حد زیادی صرفه‌جویی می‌نماید. ویژگی‌های دیگر این محصولعبارتند از: سیستم سرمایش هوشمند دارای حسگرهای شش‌گانه تشخیص دما، آبسردکن، دستگاه اخطار باز ماندن در، فیلتر تصفیه آب و قفل کودک و…

 

کلام آخر

در این مطلب چند مورد از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های یخچال ساید بای ساید موجود در بازار را به شما معرفی کردیم تا در صورتی که قصد خرید این وسیله را دارید، نام چند تا از بهترین‌ها در ذهنتان باشد. اگرچه این لیست براساس امتیازهای خریداران تهیه شده است اما باید توجه داشته باشید که در نهایت هنگام خرید باید به بودجه و نیاز خودتان توجه کنید.

مثلا اندازه ساید بای ساید را باید براساس تعداد اعضای خانواده انتخاب کنید. بنابراین بهتر است قبل از خرید سری به وبسایت مه‌سنتر بزنید و مدل‌های مختلف را با هم مقایسه نمایید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر نکته دیگری درباره بهترین برندهای تولیدکننده یخچال ساید بای ساید وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر یخچال ساید بای سایدی می‌شناسید که جایش در این لیست خالی است، آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و هنگام خرید یخچال ساید بای ساید بتوانید از آن استفاده کنید.


محصولات مرتبط