آشنایی با بهترین برند خردکن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه

آشنایی با بهترین برند خردکن

بدون شک خردکن یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه است که می‌توان با آن کارهای زیادی انجام دهید. بدون وجود این وسیله باید زمان زیاد را برای خردکردن موادغذایی صرف کنید. اما بهتر است چه خردکنی بخریم؟ بهترین برندی که دست به تولید این محصول زده کدام است؟

بهترین بودن برای هرکس می‌تواند متفاوت باشد و به انتظارات شما و هزینه‌ای که می‌خواهید برای خرید آن صرف کنید، بستگی دارد اما با این حال قصد داریم در این مطلب چند مورد از بهترین مارک خردکن از نظر مردم را بررسی کنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این مطلب هستید و یا قصد خرید خردکن دارید، با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید.

 

خردکن سیلور کرست مدل SL-2021

یکی از بهترین برندهایی که دست به تولید خردکن زده سیلور کرست است. سیلور کرست به نسبت بسیاری از برندهای دیگر مانند بوش، فیلیپس و... شهرت کمتری دارد. اما با این حال خردکن آن بسیار باکیفیت است و توانسته طرفداران زیادی برای خود پیدا کند. یکی از بهترین خردکن‌های سیلور کرست مدل SL-2021 است. این مدل 1800 وات قدرت دارد و هنگام داغ شدن موتور به‌صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

این محصول، ظاهری زیبا و جذاب دارد و ظرفیت آن 3.3 لیتر است. همه اجزای آن را به جز موتور می‌توانید جدا کنید و بشویید. همه جور موادغذایی را می‌توانید در این وسیله خرد کنید. تاجایی که حتی برخی در آن اسموتی و دسر هم درست می‌کنند. البته باید دقت کنید که بیش از ظرفیت و قدرت این وسیله از آن کار نکشید. اگر به دنبال یک خرکن با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، برای خرید خردکن سیلور کرست اقدام کنید.

 

خردکن برقی بوش مدل MMR08A1

این خردکن 400 واتی، به روند پخت و پز شما سرعت می‌بخشد و به خاطر سایز کوچکش فضای کمی را اشغال می‌کند. خردکن بوش مدل MMR08A1 قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و بسیار کاربردی است. آن را از پلاستیک مرغوب ساخته‌اند و 800 لیتر ظرفیت دارد. بسیار سبک است و به‌راحتی می‌توان با آن کار کرد. اگر دوست دارید یک خرکن از برند مشهور در خانه خود داشته باشید، خرید خرد کن بوش انتخاب مناسبی است.

 

خردکن فیلیپس مدل HR2505

خردکن فیلیپس همیشه موردتوجه خریداران بوده است چراکه این برند به تولید محصولات با کیفیت شهرت دارد. خردکن‌های فیلیپس تنوع زیادی در مدل دارند که یکی از بهترین این مدل‌ها از نگاه مردم خردکن فیلیپس HR2505 است.

در این دستگاه می‌توان چیزهایی همچون پیاز، سیر، میوه‌ها، دانه‌ها، سبزیجات، گوشت و چاشنی‌ها را خرد کرد. این خردکن یک سبد با ظرفیت حدود یک لیتر دارد که خوراکی‌هایی همچون پیاز را می‌توانید در آن قرار دهید و تکه‌های خورد شده آن را تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از این خردکن، اگر می‌خواهید موادغذایی بیشتر خرد شوند، باید برای مدت بیشتری دستگاه را روشن نگه دارید.

 

Electric chopper

 

خردکن پارس خزر مدل Omega

پارس خزر هم به‌عنوان یک برند ایرانی خردکن‌های با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را وارد بازار می‌کند که یکی از پرطرفدارترین‌هایشان، مدل Omega است. این وسیله جمع و جور 780 وات قدرت دارد و می‌توانید هر چیزی را اعم از گوشت، میوه‌های خشک و سبزیجات را در آن خرد کنید. اگر به‌دنبال یک خردکن مقرون به صرفه هستید، پارس خزر بهترین انتخاب است.

 

خرد کن میگل مدل GCH 400 BKS

یکی از برندهای پرطرفدار دیگر لوازم خانگی که خرید خرکن از آن طرفداران زیادی دارد، برند میگل است. این شرکت لوازم خانگی مدل‌های زیادی خردکن تولید کرده اما، یکی از پرفروش‌ترینشان مدل GCH 400 BKS است.

پایه و مخزن این وسیله از جنس پلاستیک بادوام است. این خردکن 1.5 لیتر ظرفیت دارد و دارای دو خردکن فولادی ضدزنگ است. موتور GCH 400 BKS 400 وات قدرت دارد. ولتاژ ورودی هم بین ٢٢٠-٢٤٠ ولت است. یکی از ویژگی‌های مثبت این وسیله داشتن یک کابل برق 110 سانتیمتری است که شما را در حرکت محدود نمی‌کند.

 

خردکن برقی دسینی مدل 5322

خردکن برقی دسینی نیز بسیار محصول با کیفیتی است که می‌توانید به‌عنوان یک دستیار همه‌کاره آشپزخانه از آن استفاده کنید. یکی از بهترین مدل‌های این برند 5322 است. این محصول چهار تیغه، دارای یک موتور 600 واتی است و 3 لیتر ظرفیت دارد.

کیفیت این محصول آنقدر بالاست که حتی می‌تواند یک دانه شکر را هم خرد کند، سبزیجات و مرغ و گوشت که دیگر جای خود را دارند. بدنه این خردکن از جنس فولاد ضد زنگ است و به‌خاطر مات بودنش جای اثرانگشت روی آن نمی‌ماند.

 

Electric chopper

 

خردکن برقی مولینکس مدل A320R1

برند فرانسوی مولینکس یکی دیگر از برندهایی است که می‌توانید بهترین خردکن را تهیه کنید. بهترین مدل خردکن مولینکس را باید A320R1 دانست. این وسیله در کسری از ثانیه موادغذایی را خرد می‌کند و کار شما را راه میاندازد.

این مدل حدود 1.3 کیلوگرم وزن دارد و کاسه‌ای با حجم حدود 320 میلی‌لیتر است. اگر می‌خواهید بهترین خردکن موجود در بازار را تهیه و برای مدت زیادی از آن استفاده کنید، باید به سراغ این برند فرانسوی بروید.

 

خردکن بلک اند دکر مدل GC400-B5

خرد کن بلک اند دکر نیز می‌تواند یک انتخاب خوب باشد زیرا معمولا مدل‌های مختلف این برند امکانات بسیار خوبی دارند  و عمرشان هم بالاست. یکی از بهترین مدل‌های این برند GC400-B5 است. این خردکن 400 واتی بسیار کوچک است و بنابراین فضای کمی را هم اشغال می‌کند. جدا از اینکه موادغذایی را با این وسیله می‌توانید خرد کنید امکان پوره کردن نیز وجود دارد.

بدنه خردکن بلک اند دکر مدل GC400-B5 از جنس شیشه است و ظاهری فوق‌العاده دارد. ظرفیت این وسیله را باید 1.2 لیتر دانست. از دیگر ویژگی‌های خردکن بلک اند دکر می‌توان به تیغه فولادی ضد زنگ و قطعاتی که جدا می‌شوند و می‌توانید در ماشین ظرفشویی قرارشان دهید.

 

کلام آخر

در این مطلب درباره بهترین خردکن‌های موجود در بازار حرف زدیم و آنها را به شما معرفی کردیم. اگر هنوز در خانه خود خردکن ندارید، بدون شک باید یکی از آنها را تهیه کنید زیرا دقیقا مانند یک دستگاه عمل می‌کند و می‌تواند کارهای مختلفی برایتان انجام دهید.

اگر هم که از خردکن شما از برندی است که نامش در این لیست نیامده حتما درباره این برند و تجربه استفاده از آن حرف بزنید تا دیگران هم از این اطلاعات بهره‌مند شوند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.