بهترین برند آبمیوه‌گیری کدام است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 6 دقیقه

بهترین برند آبمیوه‌گیری کدام است؟

بهترین برند آبمیوه‌گیری کدام است؟

آبمیوه‌گیری یکی از وسایل الزامی برای همه خانه‌هاست. برای اینکه بتوانید ویتامین‌های لازم بدنتان را تامین کنید خوب است که هر از چندگاهی آبمیوه طبیعی بخورید. حالا برای اینکه خیالتان راحت باشد که آبمیوه‌ای که می‌خورید طبیعی است و به آن رنگ افزودی یا هر چیز دیگری اضافه نشده است؛ می‌توانید با یک آبمیوه‌گیری خودتان در خانه آبمیوه تهیه کنید.

اما بهترین برند آبمیوه‌گیری کدام است؟ فاکتورهای زیادی برای انتخاب یک آبمیوه‌گیری خوب وجود دارد. همچنین برندهای مختلفی هم دست به تولید این وسیله زده‌اند و بنابراین تنوع زیادی هم در بازار مشاهده می‌شود و طبیعی است که در انتخاب مردد شوید. در این مطلب قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم و ببینیم که بهترین مارک آبمیوه گیری کدام است. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید و یا قصد خرید آبمیوه گیری دارید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت مه سنتر همراه باشید.

 

برات خرید آبمیوه‌گیری به چه نکاتی دقت کنیم؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین برند آبمیوه گیری برویم بیایید کمی درباره قطعات مختلف آبمیوه‌گیری و چیزهایی که هنگام خرید این وسیله باید بدان دقت کنید، حرف بزنیم.

 

قدرت موتور

موتور یکی از اجزای تشکیل دهنده آبمیوه‌گیری است که هنگام خرید باید به قدرتش توجه کنید. بهتر است وسیله‌ای را انتخاب کنید که قدرت موتورش 500 وات به بالا باشد. درصورتی که پایین‌تر از این باشد هنگامی که چند میوه داخل آن قرار دهید، قدرتش کم می‌شود و عملکرد خوبی نخواهد داشت.

 

قدرت آبگیری

نکته بعدی که باید هنگام خرید بدان توجه کنید، قدرت آبگیری است. توجه داشته باشید که قدرت آبگیری با قدرت موتور تفاوت دارد. معنی قدرت آبگیری این است که تفاله‌ای که دستگاه به شما می‌دهد چقدر آب دارد. هرچقدر یک دستگاه آب میوه را بهتر بکشد، دستگاه بهتری است.

 

ظرف تفاله گیر دستگاه آبمیوه گیری

تعدادی از آبمیوه‌گیری‌های موجود در بازار مخزن جداشونده دارند. به این معنی که می‌توانید برای شستشو مخزن زباله را جدا نمایید. اما برخی دیگر از آبمیوه‌گیری‌ها این قابلیت را ندارند و ممکن است تمیز کردنش دردسر شود. بنابراین هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

 

صدای دستگاه

باید دستگاهی را انتخاب کنید که هنگام استفاده صدای کمتری تولید کنند. صدای زیاد علاوه بر اینکه خودتان را اذیت می‌کند باعث می‌شود در هر ساعتی که بخواهید نتوانید از آبمیوه‌گیری خود استفاده کنید. با یک جستجوی ساده از نظرات می‌توانید متوجه شوید دستگاهی که انتخاب کرده‌اید صدای زیادی دارد یا نه.

 

دهانه ورودی دستگاه

برخلاف تصور عموم که فکر می‌کنند هرچقدر دهانه آبمیوه‌گیری بزرگ‌تر باشد بهتر است، دهانه ورودی دستگاه زیاد چیز مهمی نیست زیرا در هر صورت باید میوه‌ها را اول خورد کنید و بعد درون دستگاه بریزید.

 

جنس تیغه آبمیوه‌گیری

هنگام خرید باید به تیغه آبمیوه‌گیری هم دقت کنید. جنس تیغه روی نتیجه کار تاثیر دارد. یک تیغه خوب همیشه باید تیز باشد و چرخشش به‌گونه‌ای باشد که به خوبی تفاله و آب میوه را هم جدا کند. معمولا تیغه‌های خوب از جنس استیل درجه یک هستند و در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی مقاومت می‌کنند.

آشنایی با بهترین برندهای آبمیوه‌گیری

در ادامه بهترین برندهایی که دست به تولید آبمیوه‌گیری زده‌اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

آبمیوه‌گیری بوش

آبمیوه‌گیری بوش - بهترین برند آبمیوه‌گیری

 

بوش به‌عنوان یک تولیدکننده لوازم خانگی آلمانی شهرت جهانی دارد و در ایران هم دارای طرفداران زیادی است. آبمیوه ‌گیری بوش هم مانند دیگر تولیدات این کشور کیفیت بالایی دارد. معمولا آبمیوه‌گیری‌های بوش دارای قدرت و دوام بسیار زیادی است. یکی از بهترین مدل‌های آبمیوه‌گیری بوش MES4000 است. این مدل دهانه بزرگی دارد و لازم نیست میوه‌ها به قطعات خیلی ریز تقسیم کنید. تیغه این مدل از جنس سرامیک و کاملا تیز است.

ظرف تفاله این وسیله را می‌توانید جدا کنید و گنجایش آن هم 3 لیتر است. این مدل یک پارچ یک و نیم لیتری مخصوص دارد که حتما باید آن را هم بخرید. MES4000 دو سرعته است و می‌توانید با نگه داشتن دکمه چرخش پالسیش اجسام سخت مانند یخ را هم خرد کنید.

 

آبمیوه‌گیری کنوود

آبمیوه‌گیری کنوود - بهترین برند آبمیوه‌گیری

 

آبمیوه ‌گیری کنوود هم یکی از بهترین‌های بازار است. این وسیله توان مصرفی خوبی دارد و تیغه آن هم از جنس استیل ضدزنگ است. کنوود را باید یک آبمیوه‌گیری پرقدرت دانست که قابلیت تنظیم سرعت هم دارد. یکی از بهترین مدل‌های این آبمیوه‌گیری را باید مدل JEM500 دانست.

با داشتن این آبمیوه‌گیری می‌توانید خودتان در خانه انواع آبمیوه‌ها، اسموتی‌ها، دسر‌های میوه‌ای و... را آماده کنید. این آبمیوه‌گیری یک بدنه از جنس استیل ضد زنگ دارد و دارای توان مصرفی 700 وات است. سرعت آن را می‌توان به دو حالت مختلف تنظیم کرد و از فیلتر استیل هم برخوردار است.

JEM500 یک دهانه 75 میلی‌متری دارد و مخزن تفاله‌گیرش را هم می‌توانید جدا کنید. این مخزن دارای حجم 2 لیتری است. این آبمیوه‌گیری یک پارچ یک و نیم لیتری هم دارد و به سیستم ضد چکه مجهز است. دو مخزن آبمیوه‌گیری کنوود مدل  JEM500 را می‌توانید به‌صورت جداگانه در دستگاه قرار دهید.

بزرگی دهانه JEM500 باعث می‌شود تا شما زحمت ریز کردن میوه‌ها را به خود ندهید. برای میوه‌های بسیار کوچک و همچنین سبزیجات حتی خرد کردن هم لازم نیست. جنس دهانه خروجی این آبمیوه‌گیری استیل است و روی دستگاه هم یک کلید چرخشی برای تنظیم سرعت وجود دارد.

 

آب مرکبات‌گیری اسمگ

آب مرکبات‌گیری اسمگ - بهترین برند آبمیوه‌گیری

 

برند لوکس اسمگ دست به تولید آب مرکبات‌گیری زده است که بسیاری از دغدغه‌های استفاده کننده‌ها از این وسیله را از بین برده است. شستشوی آب پرتقال گیری اسمگ برخلاف بسیاری از محصولات مشابه که توسط برندهای مختلف تولید می‌شود آسان است. یکی از بهترین مدل‌های آب مرکبات‌گیری اسمگ را باید مدل CJF01 دانست. با این وسیله می‌توانید انواع مرکبات بزرگ یا کوچک را آبگیری کرده و ویتامین‌های مهم آنها را وارد بدنتان کنید.

این محصول از نظر طراحی هم بسیار ویژه و زیباست و به نوعی طراحی‌های دهه 1960 را یادآوری می‌کند. این وسیله یک مخروطی با اندازه استاندارد دارد که هم برای میوه‌های بزرگ و هم میوه‌های کوچک قابل استفاده است. موتور CJF01 صدای بسیار کمی دارد و دارای چرخش بسیار بالاست. این موتور اهرم برقی ندارد و به یک سنسور خاموش کننده متصل است.

شما امکان این را دارید که همه اجزای آب مرکبات‌گیری اسمک مدل CJF01 قابل جدا شدن هستند و می‌توانید آنها را به‌راحتی بشویید.  این وسیله چرخه دو طرفه دارد و کار گرفتن آب میوه را راحت‌تر می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این وسیله در آن است که هنگام روشن بودن می‌توان به‌عنوان ظرف از آن استفاده کرد و هنگام خاموش بودن هم درب وسیله است.

 

کلام آخر

در این مطلب درباره بهترین برندهای آبمیوه‌گیری حرف زدیم که البته این چند مدل را باید در لیست پرفروش ترین برندهای آبمیوه گیری هم قرار دارد اما، به جز مواردی که در بالا معرفی شد، آبمیوه‌گیری‌های دیگری هم در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خودشان هستند. مثلا آبمیوه گیری رومانزو یکی از آنهاست. در نهایت شما باید براساس انتظاراتتان از یک آبمیوه‌گیری و همچنین بودجه‌ای که دارید یک مدل را انتخاب کنید اما قبل از خرید از طریق وبسایت مه سنتر مدل‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و یک تصمیم عاقلانه بگیرید.

اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر نظر خاصی درباره یک مدل از آبمیوه‌گیری‌های موجود در بازار دارید، آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.


محصولات مرتبط