مایکروویو یا آون توستر؟

مایکروویو یا آون توستر؟

در عصر حاضر برای گرم کردن مجدد غذا، ترجیح اکثر مردم استفاده از وسایل پخت و پز کوچک مانند مایکروویو یا آون توستر، به جای اجاق گاز است. چرا که افزون بر رفاه و راحتی که فراهم می کنند، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی میشود. اما بیایید ببینیم مایکروویو یا آون توستر،کدام یک بهتر است؟

 

 

مایکروفر چی بخریم؟

 

 

مقایسه­ ی استفاده از انرژی مایکروویو و آون توستر

وقتی صحبت از مصرف انرژی به میان می آید، رقابت بین این دو دستگاه چندان شدید هم نیست. یک مایکروویو به طور متوسط ​​حدود 750-1100 وات مصرف می کند و یک آون توستر حدود 1200-1700 انرژی مصرف می کند. اساسا، هنگام استفاده از یک دستگاه کانتر به جای اجاق معمولی، اجاق توستر تقریبا نیمی از انرژی را مصرف می کند، در حالی که مایکروویو حدود یک سوم انرژی را مصرف می کند. به راحتی می توان فهمید که با مایکروویو، انرژی کمتری مصرف خواهید کرد.

این دو دستگاه کاربردهای متفاوتی دارند و برای مصارف مختلفی استفاده می شوند. حالا اگر چیز داغی می‌خواهید و به غیر از داغ بودن، واقعا فاکتورهای دیگر برایتان مهم نیست، باید سراغ مایکروفر بروید.

اما اگر می خواهید فرایندی نظیر گرم کردن در فر را تجربه کنید، در این صورت، آون توستر راهی است که غذا را آهسته تر و همچنین یکنواخت تر گرم می کند. در هر صورت، اگر از این وسایل برای گرم کردن مجدد غذا یا پختن غذاهای کوچک و سریع استفاده می کنید، در هزینه و انرژی خود نسبت به فر معمولی صرفه جویی خواهید کرد.

 

 

پیشنهاد می شود: استفاده های جالب از مایکروفر که تا به حال نمیدانستید!!!

 

مایکروفر خوبه یا آون توستر؟

 

 

زمان تصمیم گیری

در نهایت انتخاب از بین این دو، به شما بستگی دارد. هر دو دستگاه، تنظیمات متنوعی دارند که تطبیق پذیری پخت و پز را فراهم می کنند. با استفاده از هر دوی آن ها می توانید کارهای زیادی انجام دهید، از گرم کردن مجدد پاستا گرفته تا آب جوش، آب کردن سینه مرغ و ریختن پاپ کورن. با آون توستر هم می توانید پخت و پز انجام دهید، گرم کنید، سرخ کنید، و غیره.

اما به طور کلی اگر می خواهید که غذای خود را سریع گرم کنید، یک مایکروویو ال جی یا سولاردام را با حداقل مصرف انرژی انتخاب کنید. اما اگر باز هم می خواهید غذایتان با نصف انرژی فر، به خوبی گرم شود، از یک آون توستر هیرو، برمن یا کومتای استفاده کنید.

 

 

قیمت توستر و مایکروفر

 

 

در هر صورت بهتر است از مایکروویو یا آون توستر، برای گرم کردن مجدد غذا، یا برای پخت سریع غذا استفاده کنید. پختن لازانیا یا استیک و ... در این دستگاه ها در واقع چندان بهینه تر از استفاده از فر نیست!

فروشگاه اینترنتی مه سنتر با فروش بهترین و باکیفیت ترین لوازم خانگی از قبیل آون توستر، از برندهای معروفی چون هیرو، ال جی و بوش، خیال مشتریان خود را از بابت خریدی امن و مطمئن راحت می کند.

خرید لوازم پخت و پز

 

 

 

 

 

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.