جامع‌ترین راهنمای خرید ساندویچ ساز

جامع‌ترین راهنمای خرید ساندویچ ساز

از آنجایی که افراد تمایل بیشتری به مصرف غذاهای آماده پیدا کرده‌اند تصمیم گرفتیم این مطلب را به راهنمای خرید ساندویچ ساز یا راهنمای خرید ساندویچ میکر اختصاص دهیم. افراد به دلایل متعددی همچون مشغله‌های کاری، مسافت طولانی از محل کار تا خانه و… زمان زیادی برای آشپزی در اختیار ندارند و دستگاه‌هایی مانند ساندویچ ساز ابزار مناسبی برای تهیه یک غذای لذیذ برای آن‌ها محسوب می‌شود. ساندویچ ساز بلک‌اند دکر، ساندویچ میکر کنوود جزو برندهای معتبر در بازارهای جهانی محسوب می‌شوند. همچنین خرید ساندویچ ساز بیشل نیز از استقبال زیادی برخوردار است. اگر به دنبال راهنمای خرید ساندویچ ساز هستید و نمی‌دانید که چه معیارهایی در انتخاب دخیل هستند تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

ساندویچ ساز


در راهنمای خرید ساندویچ ساز باید به چه نکاتی اشاره کنیم؟ در حال حاضر زندگی از سبک سنتی به سبک مدرن تغییر پیدا کرده است. این موضوع به دلایلی همچون مشغله‌های کاری افراد رخ داده است. قطعا خانم‌هایی که شاغل هستند زمان زیادی برای آشپزی در اختیار ندارند و به دنبال ابزارهایی هستند که بتوانند به کمک آن ها، غذا را در سریع‌ترین زمان ممکن آماده کنند. به همین دلیل تلاش کردیم در این مطلب با ارائه راهنمای خرید ساندویچ ساز، به این افراد کمک کنیم تا انتخاب بهتری را تجربه کنند.
ساندویچ سازها این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، اقدام به تهیه انواع ساندویچ و اسنک کنید. این دستگاه‌ها علاوه بر ظاهر جذاب و زیبا، از عملکردی بسیار عالی برخوردار هستند و کار با آن‌ها بسیار ساده است. تنها کافیست ساندویچ یا اسنک را درون آن قرار دهید و بعد از بستن درب، اجازه دهید عملیات پخته شدن و برشته شدن آن آغاز شود.

 

انواع ساندویچ ساز

انواع ساندویچ ساز


پننی


ساندویچ سازهای که به نام پننی شهرت دارند ساندویچ را گریل می‌کنند. معمولا این نوع از ساندویچ‌ها در مکان‌هایی مانند کافه سرو می‌شوند. برای آماده‌سازی انواع غذا با این دستگاه کافیست تا درب آن را باز کنید و بعد از قرار دادن ساندویچ در میان آن، درب را ببندید. ساندویچ میان دو صفحه پرس می‌شود و بعد از چند دقیقه آماده سرو می‌باشد.


مثلثی


در راهنمای خرید ساندویچ ساز باید اشاره‌ای به مدل مثلثی داشته باشیم. زیرا بسیاری از ما از این مدل استفاده می‌کنیم و بسیار محبوب می‌باشند. طراحی آن به شکلی است که می‌توانید ساندویچ‌های چهارتایی، هشت تایی و بزرگ‌تر را نیز در آن قرار دهید. توصیه می‌کنیم دستگاهی را انتخاب کنید که ظرفیت آن بر اساس نیاز شما باشد. به طور مثال اگر اعضای خانواده شما محدود است می‌توانید از مدل چهارتایی آن کمک بگیرید. نحوه طبح ساندویچ با این دستگاه همانند ساندویچ ساز پننی می‌باشد.

 

نکات مهم هنگام خرید دستگاه ساندویچ ساز

نکات مهم هنگام خرید دستگاه ساندویچ ساز


دارا بودن صفحات مختلف


اگر تا کنون از ساندویچ سازها استفاده کرده باشید به خوبی می‌دانید که دارای صفحاتی برای برشته کردن و تست کردن نان هستند. اما جالب است بدانید که برخی از مدل‌ها دارای صفحاتی برای گریل کردن نیز می‌باشند. افراد می‌توانند از این قابلیت برای گریل کردن سبزیجات و گوشت نیز استفاده کنند و از طعم آن لذت ببرند.


انتخاب بر اساس نیاز


در راهنمای خرید ساندویچ ساز توصیه می‌کنیم دستگاهی را انتخاب و خریداری کنید که کاملا با نیاز شما منطبق است. در غیر این صورت پول خود را هدر داده اید. نوعی از ساندویچ سازها هستند که وافل ساز خانگی نیز می‌باشند. وافل از خوراکی‌های خوشمزه‌ای محسوب می‌شود که برای صبحانه مناسب هستند و طعم بسیار دلچسبی دارند. عملکرد این دستگاه‌ها همانند ساندویچ ساز می‌باشد و تنها تفاوت آن‌ها در شکل صفحات می‌باشد. شکل صفحات آن به شکل پنجره‌ای است و جنس آن از تفلون، آلومینیوم و چدن می‌باشد.


توجه به توان مصرفی


ساندویچ سازها از نظر توان برق مصرفی با یکدیگر متفاوت اند. پیشنهاد می‌کنیم در این زمینه دقت زیادی به خرج دهید تا مصرف برق شما افزایش پیدا نکند. معمولا توان مصرفی این دستگاه‌ها از ۴۶۰ الی ۱۴۰۰ وات است. اگر قصد دارید ساندویچ ساز را برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار دهید بهتر است به سراغ توان مصرفی ۷۵۰ وات بروید. اما اگر مدیر یک کافی شاپ هستید و می‌خواهید مدت زمان آماده‌سازی انواع ساندویچ را کوتاه کنید باید به سراغ توان‌های بالاتر بروید.


نچسب بودن صفحات


صفحاتی که در ساندویچ سازها تعبیه می‌شود باید کاملا نچسب باشد تا امکان جدا کردن و شستشوی آن‌ها آسان شود. اغلب ما دستگاه‌هایی را در خانه داریم که صفحات آن جدا نمی‌شوند و باید بلافاصله بعد از اتمام پخت غذا، با استفاده از یک دستمال خشک آن را تمیز کنیم. این دستگاه‌ها مشکلات زیادی را به همراه می‌آورند. به طور مثال اگر باقی مانده مواد غذایی به سطح آن بچسبد جداسازی آن با مشکل مواجه خواهد شد و می‌تواند باعث آسیب دیدگی دستگاه شود.


دسته عایق


در راهنمای خرید ساندویچ ساز باید اشاره‌ای به اهمیت عایق بودن دستگاه کنیم. بهتر است ساندویچ‌سازی را انتخاب کنید که در تمام بخش‌ها عایق باشد. زیرا اغلب برندها فقط دسته را به صورت عایق تولید می‌کنند تا افراد در حین کار کردن با ساندویچ ساز دچار سوختگی نشوند. دستگاه‌هایی که کاملا عایق هستند از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشند. معمولا برندهای خارجی دارای این ویژگی هستند.


تایمر


ساندویچ سازهایی که دارای تایمر هستند مزیت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. زیرا می‌توان از اتمام زمان پخت مطلع شد و از سوختن ساندویچ جلوگیری کرد. دستگاه‌هایی که مجهز به این تکنولوژی هستند کارایی بیشتری دارند و می‌توانند راندمان بهتری داشته باشند.

 

پیشنهاد می‌شود: با سرخ کن بدون روغن چی بپزم؟

 

نتیجه گیری!


استفاده از دستگاه‌هایی همانند ساندویچ سازها، برای افرادی که دارای رژیم غذایی هستند بسیار مناسب است. زیرا امکان طبخ یک غذای خوش طعم اما بدون روغن را فراهم می‌کند. بدین وسیله می‌توانید میزان مصرف چربی و کالری را کنترل کنید. در راهنمای خرید ساندویچ ساز به این موضوع توجه داشته باشید که این دستگاه‌ها دارای المنت‌هایی هستند که خیلی سریع داغ می‌شوند و عملیات پخت را انجام می‌دهند. اغلب برندهای تولیدکننده ساندویچ ساز از رنگ‌های سیاه، سفید و نقره‌ای در تولیدات خود استفاده می‌کنند. این رنگ‌ها کاملا منطبق با سلیقه مصرف کنندگان است. اما رنگ نقره‌ای محبوبیت بیشتری در میان لوازم خانه و آشپزخانه دارد.
ساندویچ سازها بر اساس کارایی، تکنولوژی و برند از قیمت‌های گوناگونی برخوردار هستند. به همین دلیل طیف وسیعی از افراد می‌توانند به راحتی آن را تهیه کنند و در آشپزخانه مورد استفاده قرار دهند. نه تنها خانم‌های خانه دار، بلکه تمام کسانی که دارای کافه هستند و تمایل دارند خوراکی‌های خوشمزه در کنار قهوه سرو کنند می‌توانند از این دستگاه زیبا و پرکاربرد استفاده کنند.

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.