بررسی کامل برند بوگاتی؛ محصولاتی برای خاص پسندها!

بررسی کامل برند بوگاتی؛ محصولاتی برای خاص پسندها!

بوگاتی را باید یک شرکت ایتالیایی لوازم خانگی دانست که در سال 1923 کارش را با تولید وسایل خانگی کوچک آغاز کرد. محصولات این شرکت طراحی خاص و زیبایی دارند و توانسته‌اند طرفداران مخصوص به خود را در جهان به دست آورند. وجه تمایز شرکت بوگاتی نسبت به رقبای خود همین طراحی و رنگ‌بندی خاصی است که دارد. درواقع طراحی‌های خاص این برند باعث شده، سبک و استایل خاص خود را داشته باشد. البته باید بدانید که محصولات این شرکت از نظر کیفیت هم بسیار عالی است. بوگاتی در تولید محصولات خود از تکنولوژی پیشرفته و مواد با کیفیت استفاده می‌کند و به همین دلیل است کسانی که معمولا این محصولات را در خانه خود دارند، تجربه مثبتی از برند بوگاتی در ذهنشان ثبت می‌شود.

لوازم خانگی بوگاتی ساخت کجاست؟

بوگاتی یک برند لوازم خانگی ایتالیایی است که از سال 1923 فعالیتش را آغاز کرده و هنوز هم به عنوان یکی از لاکچری‌ترین و خاص‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی را تولید و روانه بازار می‌کنند. این برند ایتالیایی محصولاتش با کیفیتش را در رنگ‌های جذابی همچون قرمز، بنفش، سبز، نارنجی و... تولید می‌کند. این باعث می‌شود کسانی که از محصولات بوگاتی در خانه خود استفاده می‌کنند؛ آشپزخانه‌ای شاد و رنگی داشته باشند.

برند بوگاتی چه محصولاتی تولید می کند؟

شرکت ایتالیایی بوگانی محصولات بسیار خوب و باکیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است که در ادامه برخی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین این محصولات را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

همزن بوگاتی

همزن را باید یک وسیله کوچک و بسیار کاربردی در آشپزخانه دانست. همزن بوگاتی ظاهری بسیار زیبا و هنری دارد و از آنجایی که بدنه‌اش از جنس پلاستیک است، وزن سبکی هم دارد. این وسیله یک پارچ کوچک پلاستیکی و مدرج دارد که می‌توانید برای مخلوط کردن موادغذایی از آن استفاده کنید. این همزن دو درجه سرعت دارد که برای کارهای مختلف می‌توانید از سرعت‌های مختلف آن استفاده کنید. همزن بوگاتی فضای بسیار کمی را در آشپزخانه شما اشغال می‌کند و این را باید بر مزیت‌های دیگر آن اضافه کرد. همزن بوش، فیلیپس و همزن اسمگ نیز از بهترین برندهای همزن هستند.

کتری برقی بوگاتی

این وسیله آب را در زمان بسیار کمی به جوش می‌آورد و برای کسانی که شاغل هستند و به هر دلیلی فرصت زیادی را برای انجام کارهای خانه ندارند، بسیار مناسب است. طراحی ارگونومیک این کتری، جذابیت آن را دو چندان کرده است. جنس این کتری برقی استیل است و روی یک پایه گرد قرار دارد. امکان چرخش 360 درجه این وسیله را خواهید داشت. شما می‌توانید برخی از اطلاعات جزئی مانند حجم آب را از روی دسته کتری مشاهده کنید.

اسپرسوساز بوگاتی

اسپرسوساز بوگاتی

یکی ازمحبوب‌ترین محصولات بوگاتی، اسپرسوساز است. ظاهر این وسیله بسیار زیباست و کاملا در آشپزخانه شما به چشم خواهد آمد. بدنه محکم آلمینیومی و استیل این اسپرسوساز نشان می‌دهد کیفیت آن نیز بسیار بالاست. از ویژگی‌های این وسیله می‌توان به وجود چکه گیر، امکان ایجاد کف شیر و گرم کردن شیر و... اشاره کرد. علاوه‌بر بوگاتی، اسپرسوساز دلونگی و اسپرسوساز مباشی نیز از معروف‌ترین برندهای اسپرسوساز هستند.

آب مرکبات گیری

آب مرکبات گیری بوگاتی دارای یک ظاهر زیبا و مینیمال است که در عین حال کارایی بالایی هم دارد. برای استفاده از این وسیله کافی است که میوه‌ها را روی سطح این آب مرکبات‌‌گیری فشار دهید تا موتورش شروع به کار کند. هنگامی که آبمیوه شما آماده شد؛ لازم نیست مخزن را از دستگاه جدا کنید بلکه فقط با کج کردن آن می‌توانید آبمیوه را درون لیوان بریزید. اما هنگام شستشو می‌توانید تمام بخش‌های این دستگاه را از هم جدا کنید.

مخلوط کن بوگاتی

وسیله دیگری که می‌توانید از برند بوگاتی تهیه نمایید، مخلوط‌ کن برای آماده کردن انواع و اقسام اسموتی‌ها و نوشیدنی‌هاست. البته برای مخلوط کردن موادغذایی هم می‌توانید از این وسیله استفاده نمایید. این مخلوط کن دارای یک پارج با حجم 1.5 لیتر است. همچنین یک پیمانه هم برای ریختن یک اندازه موادغذایی دارد. باید بدانید که سرعت این وسیله را می‌توانید در چهار درجه کم،‌ متوسط،‌ زیاد و خیلی زیاد تنظیم کنید.

توستر بوگاتی

در پایان این لیست باید توستر بوگاتی را به شما معرفی کنیم. این وسیله دارای دو درگاه برای ورودی نان است. شما می‌توانید با آن کارهایی همچون تست کردن، یخ زدایی، گرم کردن نان و... را انجام دهید. همچنین این توستر یک سینی خصوص برای جمع کردن خرده نان‌ها دارد که تمیز کردن دستگاه را برایتان راحت‌تر می‌کند.

توستر بوگاتی

سایر محصولات بوگاتی

شرکت لوازم خانگی بوگاتی به جز این موارد محصولات دیگری همچون بخارپز، ساندویچ‌ساز، سرخ‌کن، آسیاب، رنده برقی، بستنی‌ساز، چای‌ساز، کف‌شوی، پرزگیر، آرام‌پز، پنکه، ترازو، هواپز و... را نیز تولید و روانه بازار می‌کند.

قیمت لوازم خانگی بوگاتی چقدر است؟

بوگاتی را به‌طورکلی باید یک برند لامچری و گران قیمت دانست. حالا تصور کنید که این محصول با نوسات دلار در ایران گران هم می‌شود. با این وجود قیمت محصولات آن به فاکتورهای مختلفی همچون مدل، ظرفیت، جنس، امکانات و... بستگی دارد. با وجود تمام این تفاسیر محصولات بوگاتی به دلیل طراحی زیبا و خاص و همچنین کیفیت بالایی که دارند، همیشه دارای طرفداران فراوانی هستند. اگر شما هم یکی از این طرفداران هستید، می‌توانید برای دیدن قیمت انواع محصولات بوگاتی و خرید آنلاین آنها از فروشگاه آنلاین لوازم خانگی مه‌سنتر کمک بگیرید.

آیا محصولات بوگاتی را بخریم؟

در این مقاله به بررسی کامل برند بوگاتی و محصولات آن پرداختیم. این برند ایتالیایی لوکس، با محصولات زیبا و خاصش دل بسیاری از افراد را ربوده است. در پاسخ به این سؤال که آیا محصولات بوگاتی را بخریم یا نه، باید گفت اگر قیمت کالا برایتان اهمیتی ندارد و به دنبال یک محصول باکیفیت، زیبا و خاص هستید؛ بوگاتی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اما در صورتی که قیمت برایتان اهمیت دارد می‌توانید محصولات مشابه از برندهای دیگر را در وبسایت مه سنتر با هم مقایسه کرده و یک گزینه مقرون به صرفه انتخاب نمایید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه استفاده از یکی از محصولات بوگاتی را دارید؛ اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.