بهترین برند اسپیکر و مهم ترین نکات قبل از خرید

بهترین برند اسپیکر و مهم ترین نکات قبل از خرید

سیستم پخش خانگی امروزه به یکی از اصلی ترین اجزای منزل تبدیل شده اند که طرفداران بسیاری نیز دارند. سیستم های صوتی خانگی امروزه انواع متفاوتی دارند که هر کدام ویژگی ها و مزیت های خاص خودش را دارد. در این مقاله قصد داریم که شما را با برخی از انواع اسپیکر های خانگی و بهترین برند اسپیکر آشنا سازیم. بی شک شما هم هنگام چیدمان خانه مایل هستید که بهترین برند اسپیکر را با بهترین قیمت تهیه کنید. این مقاله می تواند راهنمای شما باشد تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید.

 

بهترین مارک اسپیکر چیست؟

 

کمپانی‌های بسیاری ارائه دهنده انواع اسپیکر خانگی می باشند ولی بهترین برند اسپیکر کدام است و بهترین اسپیکر و پخش کننده خانگی را باید از چه برندی و چه فروشگاهی تهیه کنیم؟ برای پاسخ به این سوال ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

اسپیکر سونی- بهترین برند اسپیکر:

سونی بی شک ارائه دهنده برترین لوازم صوتی و تصویری در دنیا است و لوازمی که تولید می کند همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. و البته قیمت بالایی نیز دارند. ویژگی‌هایی که دستگاه‌های پخش کننده سونی برای شما فراهم می کنند شامل این موارد می باشد:

  • رقص نور حرفه ای
  • سیستم ذخیره سازی موسیقی
  • ایجاد صدایی شفاف و بدون نویز و پارازیت
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • دارای پورت های متنوع همچون پورت LAN، USB و ...
  • دارای چرخ در زیر اسپیکر برای حمل راحت دستگاه

برای خرید اسپیکر سونی کلیک کنید.

 

اسپیکر مکسیدر- بهترین برند اسپیکر:

 

شرکت مکسیدر اسپیکر های تولیدی اش را در مدل ها و انواع متفاوتی تولید می کند. نوع دی جی اسپیکر های مکسیدر در دسته بهترین برند اسپیکر قرار می گیرند که دارای قیمت مناسبی نیز می باشند. اکثر اسپیکر های مکسیدر به صورت دو بانده یا تک بانده به بازار عرضه شده اند. باند و ساب هایی که درون اسپیکر های مکسیدر تعبیه شده اند باعث می شوند که لذت شنیدن موسیقی دو چندان شود. ویژگی کارائوکه اسپیکر های مکسیدر باعث می شود که بتوانید با میکروفون های این اسپیکر سرگرم شوید و صدای خود را بشنوید. برای خرید اسپیکر مکسیدر یا دیگر لوازم خانگی مانند خرید تلویزیون و ... از فروشگاه مه سنتر کلیک کنید.

 

پیشنهاد می شود: بررسی جامع اسپیکر های مکسیدر

 

اسپیکر دوو- بهترین برند اسپیکر:

 

سینمای خانگی دوو می تواند خانه شما را به یک سینمای تبدیل کند. برند دوو امتحان خودش را پس داده است و استفاده از اسپیکر و تلویزیون دوو به صورت همزمان لذت دیدن فیلم را چندین برابر می کند.

 

انواع پخش کننده خانگی

 

انواع پخش کننده خانگی

 

سیستم های پخش کننده خانگی انواع متفاوتی دارند که ویژگی ها و مزیت های هر یک متفاوت است.

سینمای خانگی:

سینمای خانگی مجموعه ای از ابزار های صوتی و تصویری است که با داشتن آن ها می توانید تجربه حضور در سینما را در منزل داشته باشید. ساب و استریو و ووفر از جمله مواردی هستند که می توان به وسیله آن ها کیفیت پخش صدا را افزایش داد.

 

بلندگو:

بلندگو ها یکی از مهم ترین عوامل در تعیین کیفیت سینمای خانگی هستند. یکی از راه هایی که به وسیله آن می توانیم کیفیت یک بلندگو را تشخیص دهیم شنیدن صدای بلندگو و مقایسه آن با دیگر بلندگو ها می باشد. بلندگوها در مجموع موارد زیر را در خود جای می دهند:

  • ساب: پایین ترین فرکانسی که می خواهیم توسط ساب ایجاد می شود که بیشترین انرژی را نیز از آمپلی فایر می گیرد. یک ساب خوب می تواند به سادگی شیشه ها را بلرزاند و یا باعث ترس افراد شود.
  • بلندگوی مرکزی
  • بلندگو های کناری
  • بلندگو های جلویی

 

دی وی دی پلیر:

 

دی وی دی پلیر یکی از پرفروش ترین دستگاه های پخش کننده خانگی می باشد که در اکثر خانه ها وجود دارد. این دستگاه به سادگی به تلویزیون متصل می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

 

منبع تغذیه:

 

آمپلی فایر یا منبع تغذیه انرژی مورد نیاز باند و ساب را تامین می کند. این منبع شامل پیش تقویت کننده و رمز خوان می باشد.

 

ساندبار:

 

ساندبار یکی از انواع پخش کننده خانگی می باشد که می توان آن را در جلوی تلویزیون به صورت افقی قرار داد. ساندبار به دلیل مزایایی که دارد به راحتی جایگزین سینمای خانگی می شود. دوو یکی از معتبر ترین ارائه دهنده های ساندبار در دنیا می باشد. برای خرید ساندبار دوو کلیک کنید.

 

پیشنهاد می شود: آشنایی با ساندبار و کاربردهای آن

 

تفاوت ساندبار با اسپیکر

 

تفاوت ساندبار با اسپیکر

 

ساندبار وسیله ای است که در آن تعداد بسیاری بلندگو به کار رفته است و می تواند یک سیستم صوتی مناسب را برای خانه شما فراهم کند. ساندبار ها اما گاهی ممکن است ریموت کنترل شما را از کار بیاندازد. این اتفاق به دلیل ارتفاع زیاد ساند بار و قرار گرفتن آن مقابل چراغ ال ای دی تلویزیون رخ می دهد. ولی اگر هنگام خرید دقت کنید و ساند باری متناسب و ارتفاع مناسب تهیه کنید با چنین مشکلی روبرو نخواهید شد. البته برخی از ساند بار ها نیز یک IR REPEATER  دارند که امواج دریافتی از ریموت کنترل را تقویت می کند و برای تلویزیون ارسال می کند. اما در هنگام خرید ساندبار باید به نکات زیر نیز توجه کنید:

  • متصل شدن کنترل صدای ساندبار به تلویزیون: این ویژگی موجب می شود که پخش صدا از داخل تلویزیون متوقف شود و هنگامی که با ریموت کنترل در حال کم یا زیاد کردن صدا می باشید. دستور شما مستقیما بر میزان صدای ساندبار تاثیر بگذارد.
  • وجود صفحه نمایش بر روی ساندبار: امروزه اغلب ساندبار ها دارای پنل صفحه نمایش می باشند و عدم وجود آن نشان می دهد که مدل ساندبار قدیمی است و بهتر است که از خرید آن صرف نظر کنید.

اسپیکر ها نیز در دسته پخش کننده های خانگی پر طرفدار قرار می گیرند که برخی از انواع مدل های آن را معرفی خواهیم کرد:

  • اسپیکر های سقفی: اسپیکر های سقفی که از بهترین برند اسپیکر تهیه کرده اید هنگام ساخت منزل مسکونی درون سقف خانه تعبیه می شوند و با وصل کردن آن ها می توانید موسیقی یا صدا فیلم و سریال را به وضوح و رسایی بشنوید.
  • اسپیکر های ستونی به اسپیکر های اطلاق می شود که به صورت ستونی در کنار تلویزیون قرار می گیرند و زیبایی خاصی نیز به محیط خانه شما می بخشند.

 

راهنمای خرید اسپیکر

 برای خرید بهترین برند اسپیکر باید نکاتی را رعایت کنید. در این بخش می خواهیم به بررسی نکاتی بپردازیم که راهنمای خرید اسپیکر می باشند:

  1. طراحی بلندگو ها: اسپیکر ها در گذشته اغلب به رنگ مشکی با بدنه پلاستیکی و ابعاد بزرگ ساخته می شدند امروزه اسپیکر های متفاوتی با طرح های زیبا به بازار عرضه می شوند. شما می توانید به سادگی از میان این طراح های متفاوت اسپیکری را انتخاب کنید که بیشترین همخوانی را با دیزاین منزل تان داشته باشد.
  2. تعداد کانال اسپیکر: تعداد کانال های اسپیکر یک فاکتور مهم دیگر هنگام انتخاب اسپیکر می باشد، هر چه تعداد کانال ها بیشتر باشد کیفیت صدا نیز بالاتر می رود. از سوی دیگر اسپیکر ها که دارای 3 یا 4 کانال می باشند نیز کیفیت صدای مناسب و قیمت مناسبی دارند.
  3. توجه داشته باشید که بزرگ بودن اسپیکر دلیلی بر خوب بودن آن نمی باشد.
  4. اسپیکری تهیه نکنید که فرکانسی بالاتر از کیفیت شنیداری شما داشته باشد.
  5. اگر قصد خرید اسپیکر قابل حمل دارید، دقت کنید که ظرفیت باتری و حافظه دستگاه وضعیت مطلوبی داشته باشند. برای خرید پخش کننده خانگی و بهترین برند اسپیکر با بهترین کیفیت و امکانات بالا می توانید از مه سنتر اقدام کنید.

 

نتیجه گیری

اسپیکر ها و ساندبار ها به دلیل کیفیت صدای بالایی که دارند امروزه بسیار مورد توجه خانواده ها قرار می گیرند. علاوه بر این که می توان این اسپیکر ها را به تلویزیون وصل کرد و از تماشای سریال و فیلم های سینمایی لذت برد. می توان با پخش موسیقی توسط آن ها در مهمانی ها و دورهمی ها لحظات شادی ساخت.

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.