بهترین مدل‌‌های جاروبرقی بوش

بهترین مدل‌‌های جاروبرقی بوش

اگر از هر ایرانی بپرسید که بهترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی برقی کدام شرکت‌ها هستند، حتما در لیست خود نام بوش را هم به زبان می‌آورند زیرا این شرکت از سال‌های دور تا امروز توانسته جایگاه خوبی را در دل ایرانیان و سایر برندهای جهان پیدا کند. کیفیت بالا و عمر طولانی محصولات تولید شده توسط این شرکت دلیل اصلی این محبوبیت است اما در کنار آن به روز بودن این محصولات و مجهز بودنشان به جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در زمینه لوازم برقی خانگی نیز مزید برعلت شده تا این محبوبیت را افزایش دهد. یکی از بهترین محصولاتی که توسط شرکت آلمانی بوش تولید و روانه بازار می‌شود، جاروبرقی است. این محصول سری‌ها و مدل‌های  مختلفی دارد که برای کسانی که قصد خرید آن را دارند، کسب اطلاعاتی درباره این انواع ضروری است. در این مقاله قصد داریم سری‌های مختلف جاروبرقی بوش را معرفی کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید و یا قصد خرید جاروبرقی را دارید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت مه سنتر همراه باشید.

جاروبرقی بوش سری 8

بیایید از جدیدترین سری یعنی سری 8 شروع کنیم. جاروبرقی‌های سری 8 بوش با کیفیتی متفاوت وارد بازار شده‌اند و به جدیدترین فناوری‌ها مجهز هستند. این جاروبرقی‌ها را باید با کیفیت‌ترین و در عین حال گران‌ترین تولیدات این شرکت دانست که معمولا توانشان حدود 1800 تا 2200 وات است. جاروبرقی‌های این سری، صدای بسیار کمی دارند و تقریبا می‌توان آنها را بی‌صدا دانست. ویژگی مثبت دیگر این سری، میزان کم مصرف انرژی است. در دنیای مدرن امروزی محصولاتی که کمتر انرژی مصرف می‌کنند، طرفداران بیشتری دارند. در ادامه دو مورد از بهترین جاروبرقی‌های بوش از سری 8 را به شما معرفی خواهیم کرد:

جاروبرقی بوش مدل  BGL8PRO5

این مدل را باید در لیست بهترین جاروبرقی‌های بوش قرار دارد. این وسیله 1800 وات توان دارد و دارای موتور نسبتا قدرتمندی است. خود شرکت بوش موتور این جارو را 10 سال ضمانت کرده است. یک دکمه کنترلی روی دستگاه وجود دارد که باعث می‌توانید آن را به 5 حالت مختلف بسته به نیاز خود تغییر دهید. این جاروبرقی را باید کیسه‌ای دانست که کیسه‌های یک بار مصرف و از نوع G برای آن استفاده می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • دارای 12 متر کابل
  • میزان تولید صدا 74 دسی‌ بل
  • فیلتر ULPA کلاس A
  • دستگیره Ergo Premium handle
  • بدنه محکم

جاروبرقی بوش سری 8

جاروبرقی بوش مدل  BGL8GOLDIR

یکی دیگر از بهترین جاروبرقی‌های سری 8 بوش مدل BGL8GOLDIR است. ترکیب رنگ این جاروبرقی مشکی و طلایی است که آن را بسیار جذاب‌تر از مدل‌های دیگر نشان می‌دهد. از نظر کیفیت و مشخصات فنی هم این وسیله وضعیت بسیار خوبی دارد. دارای یک موتور 2200 وایت است و مکش بسیار بالایی هم دارد. این جاروبرقی دارای فیلتر  HEPA است که از تولید گاز گلخانه‌ای جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این وسیله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تیغه آیرودینامیک
  • موتور HiSpin
  • مصرف انرژی کم
  • بهره‌مندی از Power Protect
  • Quattro Power

جاروبرقی بوش سری 6

نوع دیگر جاروبرقی‌های آلمانی بوش که قیمت کمتری نسبت به سری 8 دارند، سری 6 هستند. این جاروبرقی‌ها هم از نظر کیفیت و دوام چیزی کم ندارند و سال‌های سال برایتان کار خواهند کرد. این جاروها معمولا به فیلتر  HEPA مجهز هستند که باعث شود هنگامی در تمیز کردن خانه با آنها هستید، گاز گلخانه‌ها تولید نشود. از دیگر ویژگی های این سری وجود موتور قدرتمند در آنهاست که یعنی برخلاف جارو شارژی بوش در تمیز کردن با قدرت بیشتری عمل می‌کنند. در ادامه دو مدل از بهترین جاروبرقی‌های سری 6 بوش را به شما معرفی خواهیم کرد:

جاروبرقی بوش مدل BGL6PRO1

این جاروبرقی قدرتمند، جدا از تمام ویژگی‌هایی که هکه جاروبرقی‌های تولید شده توسط شرکت بوش دارند، دارای یک مزیت منحصر به فرد است . آن چیزی جز سیستم RobustAir نیست. وجود این سیستم باعث می‌شود، جریان هوای قدرتمندی وارد دستگاه شده و عملکرد آن را بهتر کند. این کالا همچنین دارای فیلتر Hepa نیز هست که ذرات گرد و غبار را به راحتی جذب خود می‌کند و باعث می‌شود از آلودگی محیط اطراف جلوگیری به عمل آید. از دیگر ویژگی‌های جاروبرقی بوش مدل BGL6PRO1 می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

  • کابل 15 متری
  • میزان صدای 70 دسی بل
  • تعداد 5 سری

 جاروبرقی بوش مدل   BGC41X36

این مدل جاروبرقی بوش از سری 6 برای افرادی که به آلرژی مبتلا هستند، گزینه بسیار مناسبی است. با وجود فیلتر UltraAllergy که قابلیت شستشو هم دارد، تا میزان بالایی (بالاتر از 90 درصد) آلرژی‌ها، ذرات ریز گرد و غبار و باکتری‌ها از بین می‌رود و محیط اتاق کاملا پاک می‌شود. این وسیله ویژگی‌های مثبت دیگری نیز دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • سیستم EasyClean
  • کنترل سنسور هوشمند
  • سیستم کواترو پاور
  • لوازم جانبی فراوان

 

جاروبرقی بوش سری 6

جاروبرقی بوش سری 4

سری 4 نسبت به دو مورد قبلی قدیمی‌تر است و بنابراین قیمت کمتری هم دارد. اگرچه فناوری‌های استفاده شده در این سری نسبت به سری‌های 6 و 8 کمتر است اما باز هم به خاطر کیفیت بالاسش به خوبی اعتبار نام برند بوش را حفظ کرده است. موتور جاروبرقی بوش سری 4 بین 2000 تا 2200 وات قدرت دارد که این یعنی باید انتظار تمیزکنندگی بالایی از این محصول داشته باشید. نوع لوله مدل‌های سری 4 هم مانند سری 6 تلکسکوپی است و تولید و مونتاژ اکثر مدل‌ها در خود آلمان انجام شده است. به‌طورکلی جاروبرقی‌های بوش از سری 4 را باید بهترین جاروها با قیمت میان رده دانست. در ادامه یکی از بهترین مدل‌های جاروبرقی بوش سری 4 را به شما معرفی خواهیم کرد:

جاروبرقی بوش مدل BGS21POW2Vacuum

این جاروبرقی که قطعات آن در کشور لهستان مونتاژ شده، یکی از بهترین مدل‌های سرس 4 است و باید آن را مخزن دارد و بدون نیاز به کسیه دانست. موتور این وسیله 750 وات است و یک رنگ قرمز و مشکی جذاب دارد. دسته جاروبرقی BGS21POW2 بوش از نوع آرگونومیک است و شما به راحتی بدون اینکه مچ دستتان اذیت شود می‌توانید با آن کار کنید. این وسیله یک کابل 7 متری دارد که یعنی تا شعاع زیادی از دور برتان را می‌توانید جارو بزنید. از دیگر ویژگی‌های این جاروبرقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مقرون به صرفه
  • دوچرخ برای جابه‌جایی راحت
  • فیلتر تصفیه هوا
  • مخزنی با گنجایش 2 لیتر

کدام مدل از جاروبرقی های بوش را بخریم؟

در این مقاله سری‌های مختلف جاروبرقی بوش را به شما معرفی کردیم و در کنار چند مورد از بهترین مدل‌های هر سری را نیز نام بردیم. همه محصولات شرکت بوش با کیفیت بسیار بالایی تولید و روانه بازار می‌شوند اما پاسخ این سوال که بهتر است کدام مورد را به عنوان بهترین مدل خریداری کنید، کاملا به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. اگر نکته دیگری درباره انواع جاروبرقی‌های بوش وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. همچنین اگر قصد خرید محصولات بوش برای مثال جاروبرقی یا ظرفشویی بوش را دارید، می‌توانید مدل‌های مختلف این محصولات را از وبسایت مه سنتر به صورت آنلاین خریداری کنید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.