همه چیز درباره برند اسمگ از تولید تا امروز

همه چیز درباره برند اسمگ از تولید تا امروز

Smeg یک برند ایتالیایی بسیار مشهور است که به‌عنوان تولیدکننده لوازم خانگی برقی لوکس شناخته می‌شود. این شرکت در سال 1948 تاسیس شد و درحال حاضر محصولاتی همچون یخچال، فر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و... تولید می‌کند.

محصولات این برند طراحی‌های خیره‌کننده و زیبایی دارند و در ساخت آنها از فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ای استفاده شده است. به همین دلیل هم قیمت آن هم نسبت به بسیاری دیگر از برندهای موجود در بازار گران‌تر است. بنابراین شاید همه نتوانند محصولات این برند را تهیه کنند.

در این مطلب قصد داریم کمی درباره تاریخچه برند اسمگ حرف بزنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت مه سنتر همراه باشید.

تاریخچه برند اسمگ

برند اسمگ یک برند ایتالیایی با بیش از 70 سال سابقه حضور در بازار لوازم خانگی است. این شرکت در سال 1948 در شهر Guastalla تاسیس شد و کارش را با تولید ماشین ظرفشویی آغار کرد. در دهه 1950 یخچال‌ها و دیگر لوازم خانگی را هم به بازار وارد نمود.

این شرکت در سال 1956 از فناوری تولید رنگ روغنی در صنعت لوازم خانگی استفاده کرد و درواقع یکی از اولین برندها بود که این کار را انجام می‌داد. این کار برای آن بود که بتوانید محصولاتی با طراحی‌های منحصر به فرد وارد بازار کند.

در دهه 80 میلادی هم طراحان معروفی همچون مانند Ettore Sottsass و Marc Newson، وارد همکاری با این شرکت شدند. و بنابراین محصولات جدید با طراحی‌های جذاب وارد بازار شد.

شرکت اسمگ درحال حاضر حدود 2 هزار کارمند دارد و دفاتر فروشش هم در بیش از 70 کشور دنیا تاسیس شده و درحال کار است. در حال حاضر محصولات این برند شامل یخچال‌ها، فرهای برقی، ماشین‌های قهوه، ماشین‌های ظرفشویی و… هستند که به خاطر کیفیت بالا و طراحی‌های منحصر به فردشان در جهان مشهور شده‌اند.

همکاری‌های مهم برند اسمگ

همکاری‌های مهم برند اسمگ

 

اسمگ در طول سال‌های فعالیتش با چند شرکت بزرگ و مهم همکاری کرده است که یک مورد از مهم‌ترین و پر سر و صداترینشان همکاری با دولچه گابانا بود. همکاری برند امگ با دوچه گابانا موجب تولید محصولاتی شد که کمتر کسی انتظارش را داشت.

در این همکاری صد یخچال مدل FAB28 اسمگ با نقوشی که طرحشان را از منطقه سیسیل ایتالیا الهام گرفته بودند، تزئیت شدند و طراحی‌هایی منحصر به فرد پدید آوردند. همکاری این دو با هم برای تولید برخی دیگر از لوازم خانگی ادامه پیدا کرد. در سال ۲۰۱۷ در هفته طراحی میلان مجموعه‌ای از آبمیوه‌گیری، مخلوط کن اسمگ، توستر، قهوه ساز، کتری و.. به نمایش گذاشته شد که همه این محصولات با نقوش سیسیلی تزئین شده بودند.

مزایا و معایب برند محصولات برند اسمگ

برخی از مزایا و معاین برند اسمگ به شرح زیر است:

اولین وجه تمایز برند اسمگ با سایر برندهای تولیدکننده لوازم خانگی، طراحی متفاوتش است. معمولا اسمگ برای طراحی محصولات خود با طراحان مطرح جهان همکاری می‌کند و سعی دارد در این زمینه از سایر برندها متفاوت باشد.

وجه تمایز بعدی، کیفیت بالای قطعات استفاده شده است. همچنین کسانی که از این برند خرید می‌‌کنند، می‌توانند گارانتی بلند مدت دریافت نمایند.

تمایز بعدی این برند را باید در فناوری برتر و نوآورانه‌اش نسبت به دیگر برندها جستجو کرد. اسمگ در محصولات خود کارایی زیادی را به کاربرانش ارائه می‌دهد.

این برند از نظر بین‌المللی بسیار مشهور است و در بازار کشورهای مختلف محبوبیت بسیاری دارد.

تمایز بعدی این برند این است که به جزئیات توجه زیادی دارد. مثلا به طراحی و کیفیت دکمه‌ها، لامپ‌های داخلی و... توجه زیادی شده است.

اسمگ برای اینکه از کیفیت عملکرد محصولات خود آگاه شود، آزمایشگاه‌های مستقلی دارد که هر محصول را قبل از عرضه به بازار تحت آزمایش قرار می‌دهد.

تنها ایرادی که می‌‌توان به محصولات برند اسمگ وارد کرد این است که قیمت محصولاتش بالاست و بنابراین همه نمی‌توانند بخرند. درواقع تعدادی از محصولات Smeg، به دلیل استفاده از ظرفیت کمتر و عدم وجود برخی امکانات مانند سیستم هوشمند، نسبت به محصولات مشابه دیگر برندها، قیمت بیشتری دارند.

معرفی انواع محصولات اسمگ

در ادامه برخی از محبوب‌ترین محصولات برند اسمگ را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ماشین ظرفشویی توکار اسمگ مدل ST2FAB

ظرفشویی اسمگ

ماشین ظرفشویی توکار اسمگ مدل ST2FAB را باید یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند دانست. این ماشین ظرفشویی در رنگ‌های بسیار شادی تولید و وارد بازار می‌شود، دارای 9 برنامه مثل برنامه شستشو و خیس خوردن ظرف‌هاست و در 27 دقیقه شستشوی ظرف‌ها را انجام می‌دهد.

یخچال اسمگ مدل FAB28

محصول محبوب بعدی برند اسمگ، یخچال مدل FAB28 است. این وسیله برای خانه‌های کوچک طراحی شده و بسیار زیباست. از ویژگی‌های این یخچال می‌توان به ترموستات قابل تنظیم، محفظه‌ای برای یخ بستن سریع مواد غذایی، ظرفیت ۲۳۲ لیتری، ظرفیت جایخی ۹۹ لیتری، دو کشو برای جایخی و 5 طبقه هم در یخچال اشاره کرد.

همچنین چهار جا برای نگهداری بطری و یک کشو برای نگهداری از سبزی و میوه هم در این یخچال وجود دارد. این یخچال در رنگ‌های سیاه، آبی، قرمز، سفید، نقره‌ای، صورتی، کرم، نارنجی، سبز تیره و سبز روشن، تولید می‌شود.

قهوه ساز مدل ECF01

قهوه‌ساز اسمگ

دستگاه قهوه ساز اسمگ هم در رنگ‌های مختلفی همچون کرم، قرمز، آبی یا مشکی و... وارد بازار شده است و یک بدنه درخشان دارد. مخزن آب این قهوه ساز یک لیتری است و می‌توان آن را به‌راحتی از دستگاه جدا کرد. این دستگاه به لوازم جانبی همچون پورتافیلتر و دو تا فنجان و قاشق اشاره کرد.

این قهوه ساز فناوری ترموبلاک دارد که حرارت را تنظیم می‌نماید و جلوی داغ شدن بیش از حد را می گیرد. البته اگر اهل نوشیدن اسپرسو هستید بهتر  است به جای این وسیله اسپرسوساز اسمگ را بخرید.

 

همزن مدل SMF01

یکی دیگر از محصولات محبوب برند اسنگ، همزن مدل SMF01 است. این همزن که طراحی بسیار هنرمندانه‌ای دارد دارای خطوطی باریک و زیبا و یک روکش براق و مات و یک بدنه آلمینیومی است و در رنگ‌های مختلفی همچون کرم، سیاه، قرمز، آبی روشن و نقره‌ای تولید می‌شود.

از ویژگی‌های کاربردی این محصول می‌توان به یک کاسه ۴,۸ لیتری، ۱۰ حالت سرعت، امکان حرکت چرخشی مخلوط‌کننده اشاره کرد. پشت این همزن یک دکمه وجود دارد که با زدن آن می‌توان به راحتی سر همزن را از دستگاه جدا کرد و یا سر جایش گذاشت.

از مشکلات این همزن می‌توان به قیمت بالا و همچنین سنگین بودنش اشاره کرد. اگر این برند را برای آشپزخانه خود پسند کردید، پیشنهاد می‌شود آب پرتقال گیری اسمگ و همچنین گوشتکوب برقی اسمگ را هم امتحان کنید.

اجاق گاز صفحه‌ای اسمگ مدل Linea Aesthetic PVS750

یکی دیگر از محصولات اسمگ که در بازار طرفداران زیادی پیدا کرده است، اجاق گاز صفحه‌ای مدل Linea Aesthetic PVS750 است. برای ساخت این وسیله از استیل محکم و شیشه بادوام استفاد کرده‌اند و طراحی آن برای استفاده در خانه‌های کوچک بسیار مناسب است.

از میان ویژگی‌های این اجاق گاز می‌توان به شیشه‌ای و به رنگ نقره، صفحه‌ای با ضخامت 75 سانتیمتر، فندک برقی اتوماتیک و ۵ نوع شعله بزرگ و کوچک مجهز اشاره کرد.

کلام آخر

در این مطلب درباره برند لوازم خانگی اسمگ یک برند مشهور ایتالیایی است و کالاهای لوکس و گران‌قیمت تولید می‌کند، حرف زدیم. اگر اهل خرید اجناسی با طراحی‌های خاص هستید، یقینا بهترین گزینه برای شما برند اسمگ است. پس زمانی که برای خرید به فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کردید حتما سراغ محصولات اسمگ را از فروشنده بگیرید.

 جدا از طراحی زیبا، این شرکت از مواد بسیار با کیفتی هم برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. اگر نکته دیگری درباره برند اسمگ و محصولات آن وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.