بهترین برند پنکه کدام است؟

بهترین برند پنکه کدام است؟

پنکه را باید یکی از انواع وسایل خنک کننده دانست که وجود یکی از آن در هر خانه، محل کار، مغازه، فروشگاه و... نیاز است. این وسیله برای زمان‌هایی است که نمی‌خواهید از کولر گازی یا آبی استفاده کنید و نیاز به یک وسیله کوچک‌تر برای خنک کردن فضا و تهویه هوا دارید. پنکه برای فضاها و خانه‌های کوچک هم بسیار مناسب است. تقریبا همه شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی در تولیدات خود پنکه هم دارند اما آیا می‌دانید که بهترین برند تولیدکننده این وسیله چه نام دارد؟ در این مطلب قصد داریم چند مورد از بهترین تولیدکنندگان پنکه را به شما معرفی کنیم تا هنگام خرید این وسیله بدانید که باید به سراغ چه نام‌هایی بروید. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید و یا قصد خرید پنکه دارید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت مه سنتر همراه باشید.

پنکه پارس خزر؛ بهترین خدمات پس از فروش را دریافت کنید

پنکه پارس خزر؛ بهترین خدمات پس از فروش را دریافت کنید

اگر به دنبال یک پنکه ایرانی خوب و با کیفیت هستید که قیمت مناسبی دارد و از خدمات پس از فروش خوبی هم برخوردار است؛ باید به سراغ پنکه پارس خزر بروید. این شرکت دست به تولید انواع پنکه ایستاده، رومیزی، دیواری، سقفی و سه منظوره در مدل‌های مختلف زده است که معمولا این پنکه‌ها کارایی بالا و صدای کمی دارند و سال‌های سال برایتان کار خواهند کرد. پنکه‌های پارس خزر را از نظر طراحی نیز باید از بهترین‌های بازار دانست. شما می‌توانید قیمت پنکه پارس خزر و مدل‌های مختلف آن را از وبسایت مه سنتر مشاهده فرمایید.

 پنکه تفال؛ نامی که همیشه به آن اعتماد می کنید

تفال را باید یکی از خوش نام‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در جهان دانست. این شرکت فرانسوی تمام اعتبارش را مدیون محصولات باکیفیتی است که در طول سال‌های فعالیتش تولید و روانه بازار کرده است. تفال پنکه‌هایی در مدل‌های متنوع دارد که ایستاده و رومیزی را باید از معروف‌ترین آنها دانست.  همه پنکه‌های تولید شده توسط این شرکت جدا از طراحی زیبا، دارای ویژگی‌هایی همچون توانایی برای تامین هوای خنک محیط‌های سر بسته، ضد پشه بودن و... هستند. این پنکه‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که برای کودکان خطرآفرین نباشند.

پنکه بوش؛ ینجا کیفیت حرف اول را می زند

برند دیگری که پنکه‌های بسیار باکیفیت و زیبایی را تولید و روانه بازار کرده است، بوش نام دارد. پنکه‌های آلمانی بوش بیشتر به خاطر امکانات آپدیت شده‌شان توجه خریداران را جلب می‌کنند. البته این مساله که بوش از قدیم یک برند معتبر لوازم خانگی بوده که در بازار ایران هم طرفداران زیادی داشته است؛ نیز روی پر فروش بودن این محصول در بازار ایران بی تاثیر نبوده است. از ویژگی‌های پنکه‌های بوش می‌توان به کیفیت طراحی و ساخت بالا، تنظیمات مختلف جهت و سرعت چرخش، کنترل دار بودن، تنظیم اندازه ارتفاع و… اشاره کرد.

پنکه فلر؛ بهترین پنکه ایستاده بازار اینجاست!

پنکه فلر؛ بهترین پنکه ایستاده بازار اینجاست!

فلر را باید یکی از بهترین تولیدکنندگان پنکه‌های ایستاده در جهان دانست. معمولا تولید این برند آلمانی همگی بی صدا هستند و مصرف برق کمی هم دارند. از نظر طراحی هم پنکه‌های فلر را باید بسیار چشم‌نواز و زیبا دانست. به اعتقاد بسیاری از خریداران این وسیله برای جهیزیه گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

پنکه سانی؛ اگر کالای ایرانی می پسندید

یکی دیگر از برندهای ایرانی که پنکه‌های بسیار باکیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است، سانی نام دارد. درواقع پنکه‌های سانی توسط شرکت سرایش تولید می‌شوند و انواع مختلفی همچون ایستاده، رومیزی، سقفی و سه منظوره دارند. معمولا این پنکه‌ها دارای کنترل هستند و می‌توان سرعت و جهت چرخش را در آنها تنظیم کرد.

پنکه لونا؛ باد خنکی بر گرمای خوزستان

لونا را نیز باید یک پنکه ایرانی دانست که توسط شرکت نور خوزستان تولید می‌شود. این برند بیشتر تولیدکننده پنکه‌های سقفی است و با همین محصول هم شهرت پیدا کرده است. اما جدا از پنکه سقفی محصولات دیگری هم مانند پنکه دیواری، ایستاده، سه منظوره و مه پاش را نیز می‌توانید از برند لونا در بازار پیدا کنید.

پنکه بیشل؛ به این محصول اعتماد کنید

پنکه بیشل؛ به این محصول اعتماد کنید

بیشل یک برند لوازم خانگی تایوانی است که پنکه‌های تولید شده توسط آن در ایران طرفداران زیادی دارد. این شرکت انواع و اقسام پنکه‌های دیواری، سقفی، ایستاده و... را تولید می‌کنید. شما می‌توانید برای خرید پنکه بیشل، نام این برند را در همین وبسایت سرچ کنید.

پنکه تک الکتریک؛ یک چینی با کیفیت

تک الکتریک TECH ELECTRIC برخلاف تصور بسیاری از افراد یک برند چینی است که انواع و اقسام پنکه را نیز تولید می‌کند. درحال حاضر پنکه‌های ایستاده این شرکت در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. از ویژگی‌های اصلی پنکه‌های تک الکتریک می‌توان به طراحی زیبا، تنظیم حالت پایه و کنترل دار بودن اشاره کرد.

پنکه مگامکس؛ برای آنان که اولویتشان جنس ایرانی است

مگامکس را هم باید یک تولیدکننده پنکه ایرانی دانست که در سال‌های خرید جایگاه ثابتی در بازار لوازم خانگی ایران پیدا کرده است. این برند پنکه‌های مختلفی همچون ایستاده، دیواری و رومیزی و... را تولید و روانه بازار می‌کند که این پنکه‌ها از ویژگی‌هایی همچون قابلیت تنظیم ارتفاع، کنترل دار بودن، تنظیم حالت چرخش و سرعت حرکت پره‌ها و همچنین ضد زنگ بودن بنده فلزی برخی از برخوردار هستند.

پنکه  برنازی؛ تولیدکننده بهترین پنکه های صنعتی

اگر به دنبال یک پنکه صنعتی خوب و باکیفیت می‌گردید؛ باید به سراغ برند برنازی بروید. درحال حاضر این شرکت ایرانی انواع و اقسام پنکه مه پاش و پنکه‌های صنعتی ایستاده و دیواری را با کیفیت فوق‌العاده بالایی تولید و روانه بازار کرده است. طراحی مدرن را باید مهم‌ترین ویژگی پنکه‌های برنازی دانست. این ویژگی باعث می‌شود حضور این پنکه علاوه بر کارایی بالا، زیبایی فراوانی هم به محیط ببخشد.

برند تولیپس؛ اعتباری به اندازه صنایع الکتریکی ناسیونال

برند تولیپس؛ اعتباری به اندازه صنایع الکتریکی ناسیونال

تولیپس را باید یکی از برندهای شناخته شده ایرانی دانست که به شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران تعلق دارد. این برند در کنار تمام لوازم برقی خانگی که روانه بازار کرده است، پنکه هم تولید می‌کند. تولیدات تولیپس معمولا از ویژگی‌هایی همچون با قابلیت تغییر ارتفاع، تنظیم جهت چرخش و سرعت حرکت پره‌ها برخوردار هستند.

پنکه خود را از چه برندی انتخاب کنیم؟

در این مطلب فهرست از بهترین تولیدکنندگان پنکه را به شما معرفی کردیم. همه نام‌هایی که در این لیست قرار گرفته است؛ محصولات بسیا خوب و باکیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کند. تعدادی از این نام‎ها ایرانی است و طبیعتا هم قیمت مناسب‌تر و هم خدمات پس از فروش بهتری هم دارند. تعداد دیگری از نام‌ها نیز متعلق به بهترین برندهای دنیاست که باکیفیت‌ترین محصولات را تولید می‌کنند و البته قیمت بالاتری هم دارند. اینکه کدام هنگام خرید باید به سراغ کدام یک از این برندها بروید کاملا به نیاز، بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. به جز نام‌هایی که در این مطلب بدان اشاره شد، برندهای بسیار دیگری همچون پنکه مایدیا، ارشیا، دمنده و... نیز وجود دارد که در میان آنها هم مدل‌های پنکه بسیار باکیفتی می‌توانید پیدا کنید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه استفاده از پنکه‌های تولید شده توسط هر کدام از این برندها را دارید؛ اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید. 

هر چی که مي خواهيد ! درب منزل تحویل بگیرید.