ایده دکوراسیون با محصولات اسمگ

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 6 دقیقه

ایده دکوراسیون با محصولات اسمگ

طراحی دکوراسیون با لوازم خانگی از جمله کارهایی است که در دهه‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. همانطور که میز، صندلی، عسلی، آینه و... هر کدام می‌توانند به ما در دکوراسیون پذیرایی کمک کنند، لوازم زیبا، خاص و منحصر به فرد نیز آشپزخانه ما را جذاب می‌کنند. ایده دکوراسیون با محصولات اسمگ موضوعی است که در این نوشته به آن می‌پردازیم.

اسمگ؛ تولیدکننده لوازم خاص

اسمگ یک برند ایتالیایی است که از سال 1948 که سال تاسیس آن است، تا اکنون که حدود 80 سال از عمرش می‌گذرد، قدم به قدم پیش آمده است و اکنون جایگاه مهمی در تولید لوازم خانگی پیدا کرده است.

وقتی اسمگ در 1955 اولین اجاق گاز خود با نام تجاری الیزابت را به بازار عرضه کرد، اوج گرفت و در سال‌های بعد با تولید انواع و اقسام لوازم خانگی در اوج ماند. سال 1963 اولین ماشین لباس‌شویی و سال 1970 اولین ظرفشویی اسمگ روانه بازار شدند که عرضه هر دو آنها در زمانه خود انقلابی در حوزه تولید این لوازم خانگی بر پا کرد. 

تا سال 1995 که اسمگ تصمیم گرفت با استخدام طراحان خاص به تولید لوازم خانگی ویژه دست بزند، ساخت لوازم تو کار مانند فر و اجاق گاز، این شرکت را در اوج نگه داشت. در دهه پایانی قرن بیستم بود که این شرکت کار خود را با معمار مشهور بین‌المللی، رنزو پیانو آغاز کرد. این همکاری منجر به تولید فر، اجاق‌ گاز و یخچال‌های نسل جدید شد که هر کدام دارای سبک طراحی ویژه‌ای هستند. تولید یخچال فریزرهای Fab جهشی بزرگ بود، چرا که اسمگ را وارد فاز جدیدی از تولید لوازم خانگی کرد؛ اتفاقی که سال 2016 با تولید مجموعه‌ای از لوازم ویژه از جمله ساخت 100 یخچال نقاشی شده با دست که توسط هنرمندان سیسیلی تزئین شده‌ است به اوج رسید.

اسمگ با به کارگیری هنر اصیل در تولیدات صنعتی این حوزه را دگرگون کرده و به مهم‌ترین شرکتی تبدیل شده است که مدعی است در کنار عملکرد، زیبایی یک فاکتور بسیار مهم در تولیدات صنعتی است. در واقع این شرکت، تولید صنعتی را با تولید هنری پیوند داده و محصولاتی را به خانه‌های مردم فرستاده است که هیچ کم از آثار هنری ندارند. 

زیبایی و منحصر به فرد بودن محصولات اسمگ به قدری است که این شرکت بارها جوایز معتبر بین‌المللی دکوراسیون داخلی را از آن خود کرده است. بر این اساس، بیراه نیست که اکنون این شرکت را تولیدکننده‌ای مهم در زمینه لوازم خانگی خاص می‌دانند و طراحان دکوراسیون داخلی برخی از ایده‌های خود را بر اساس تولیدات این شرکت طراحی می‌کنند.

تولید لوازم خانگی کوچک و پرکاربرد که عموما در آشپزخانه استفاده می‌شود، در راستای استفاده از محصولات اسمگ در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است؛ این خط تولید در سال‌های اخیر به خطوط تولید اسمگ اضافه شده و به اعتبار آن افزوده است، چرا که اکنون در کنار محصولاتی مانند یخچال و اجاق گاز، لوازمی با طراحی اسمگ داریم که ارزان‌تر هستند و بسیاری از مردم توانایی خرید آنها را دارند. 

در ادامه دو محصول پر کاربرد اسمگ را معرفی می‌کنیم و نهایتا با برشمردن برخی دیگر از محصولات این شرکت، توضیح می‌دهیم که چطور ممکن است با استفاده از تولیدات اسمگ آشپزخانه‌ای شیک و زیبا داشت. 

ایده دکوراسیون با محصولات اسمگ

خرید کتری برقی اسمگ 

یک کتری برقی زیبا تا حد زیادی به جذابيت آشپزخانه شما کمک می‌کند. کتری برقی جایی قرار می‌گیرد که در دسترس باشد، چون شما روزانه چندین بار از آن استفاده می‌کنید. به این ترتیب، کتری برقی توی چشم است و چه خوب می‌شود اگر این وسیله، زیبایی خاصی هم داشته باشد و شما و دیگران از دیدنش لذت ببرید.

اگر دنبال خرید یک کتری برقی زیبا هستید، اسمگ بهترین گزینه است. مدل KLF03DG طرح دولچه گابانا یکی از جذاب‌ترین کتری برقی های اسمگ است. ظرفیت این کتری  1.6 تا 2 لیتر است، قطع کن خودکار دارد و دارای گارانتی جهانی و تحت استاندارد اروپا است.

کتری برقی اسمگ مدل KLF03 نیز محصول جذابی است که علاوه بر زیبایی خاص خودش، عملکرد و کیفیت بسیار بالایی دارد. ظرفیت این کتری برقی 1.7 لیتر و توان آن 2400 وات است که توانی مناسب برای یک کتری برقی به شمار می‌آید.

اين مدل کتری برقی اسمگ رنگ‌های جذابی دارد. مشکی، طلایی، قرمز، صورتی و سفید آن بسیار پرطرفدار است. برخی از ویژگی‌های این مدل کتری برقی اسمگ عبارتند از خروجی ضد چکه، فیلتر مقیاس، درب با دهانه فشاری، نشانگر سطح آب، پایه شارژی با عملکرد 360 درجه و محفظه کابل. 

کتری برقی اسمگ مدل KLF04 نیز از جمله محصولات محبوبی است که می‌تواند به آشپزخانه شما زیبایی بدهد. بدنه استیل ضد زنگ، سیستم خاموشی خودکار و تنوع در رنگ‌بندی به علاوه توان بالای موتور از ویژگی‌های این دستگاه است. وجود یک کتری برقی اسمگ در آشپزخانه شما اطمینان‌بخش است، چرا که علاوه بر اینکه دستگاهی زیبا را هر روز می‌بینید، از کیفیت لوازم خانگی خود نیز مطمئن هستید. به همین دلیل خرید کتری برقی اسمگ را حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر در فکر این هستید که با گذاشتن یک کتری برقی اسمگ در آشپزخانه خود، به این فضا جذابیت ویژه‌ای بدهید، چند ایده دکوراسیون به کار شما می‌آید. رنگ یکی از فاکتورهای مهم در دکوراسیون است، بنابراین وقت خرید کتری برقی اسمگ به رنگ دیگر لوازم آشپزخانه خود و همچنین رنگ کابینت‌ها و کاشی‌ها توجه کنید و دست به انتخاب بزنید. رنگ‌بندی متنوع کتری برقی های اسمگ این امکان را ایجاد می‌کند که هماهنگی رنگی یا کنتراست، بسته به سلیقه خودتان در آشپزخانه ایجاد کنید. 

آب میوه گیری اسمگ 

آبمیوه‌ گیری اسمگ نیز از آن دست لوازمی هستند که وجود یکی از آنها در یک آشپزخانه، زیبایی خاصی به آن فضا می‌دهد. این محصولات مانند دیگر تولیدات اسمگ طراحی زیبا و رنگ‌های متنوعی دارند. 

آبمیوه‌گیری SJF01 یکی از پرطرفدارترین تولیدات اسمگ است که با قابلیت تنظیم سرعت، امکان گرفتن آبِ میوه‌های نرم و سفت را فراهم می‌کند. این دستگاه که سیستم چرخش معکوس، سرعت چرخش 43 دور بر دقیقه و مخزن تفاله 1.6 لیتری دارد، مناسب برای گرفتن عصاره میوه‌هاست. با داشتن یکی از این آبمیوه گیری‌ها امکان گرفتن آب تقریبا هر میوه‌ای برای شما میسر است. 

یکی دیگر از جذاب‌ترین آبمیوه‌گیری‌های اسمگ مدل CJF01 است که البته بهتر است آن را آب مرکبات گیری بنامیم. این دستگاه زیبا که در رنگ‌های متنوع عرضه شده است موتوری 800 واتی، بدنه استیل ضدزنگ و ظرفیت 0.6 دارد. 

اگر دنبال یک آبمیوه‌گیری خاص هستید، حتما به سراغ دولچه گابانای اسمگ مدل SJF01DGUK بروید. این دستگاه زیبا و با کیفیت بدنه استیل ضدزنگ، گردش موتور 43 دور بر دقیقه، مخزن یک لیتری و مخزن تفاله 1.6 لیتری دارد. 

رنگ‌هایی که اسمگ برای محصولات خود از جمله آب‌میوه گیری‌ها انتخاب می‌کند، رنگ‌هایی خاص هستند که می‌توان گفت فقط ویژه این برند محسوب می‌شوند. این شرکت علاوه بر لوازمی با رنگ‌های معمول سفید و مشکی، سبزها، آبی‌ها، صورتی ها و طلایی های خوش‌رنگ و ویژه‌ای هم دارد. 

رنگ های متنوع آبمیوه گیری‌ها و آب مرکبات گیری‌های اسمگ این امکان را ایجاد می‌کند که دکوری زیبا در آشپزخانه داشته باشید. شما می‌توانید رنگ آبمیوه گیری خود را با ظروف تان هماهنگ کنید. ماگ‌های رنگی، هم طیف رنگ آبمیوه‌گیری و آب مرکبات‌گیری به آشپزخانه شما جلوه زیبایی می‌دهد، ضمن اینکه قرار گرفتن چند محصول اسمگ در آشپزخانه، مانند اسپرسوساز و کتری برقی باعث می‌شود امکان چینشی مناسب را داشته باشید؛ محصولات اسمگ به دلیل خاص بودن، می‌توانند محور دکوراسیون شما باشند و چینش لوازم دیگر آشپزخانه بر اساس آنها انجام شود. 

ایده دکوراسیون با محصولات اسمگ

معرفی چند محصول دیگر اسمگ 

اسمگ هر چند لوازمی خاص با طراحی ویژه تولید می‌کند، اما دست به ساخت و عرضه انواع مختلف لوازم خانه زده و شما می‌توانید با محصولات آن، کل آشپزخانه خود را تجهیز کنید. 

از یخچال‌های خاص گرفته تا اجاق، فر، چرخ گوشت و آبمیوه‌گیری و همچنین چای ساز و اسپرسوساز اسمگ در بازار وجود دارد. 

علاوه‌ بر اینها اسمگ در سال‌های اخیر یک خط تولید جدید با عنوان لوازم خانگی کوچک ایجاد کرده و به ساخت و عرضه دستگاه‌های کوچک مورد نیاز در آشپزخانه پرداخته است. توسترها، گوشت‌کوب‌ها وهمزن‌ها از معروف‌ترین این لوازم هستند و این شرکت حتی اقدام به تولید ست کارد و بلوک، آسیاب قهوه، اسموتی‌ساز و سرویس قابلمه هم کرده است که همگی طرح‌ها و رنگ‌های خاصی دارند. 

جمع بندی 

محصولات اسمگ فوق‌العاده زیبا هستند و طراحی ویژه آنها باعث می‌شود که وجود حتی یکی از محصولات این شرکت در آشپزخانه شما، حال و هوای ویژه‌ای به آن بدهد. ایده دکوراسیون با محصولات اسمگ، ایده‌ای است که می‌توانید روی آن فکر کنید تا خانه و آشپزخانه‌ای زیبا داشته باشید. اسمگ در چند دهه فعالیتش توانسته طرفداران ویژه و حتی متعصب خود را پیدا کند و دلیل این اتفاق طراحی ویژه محصولات در کنار کیفیت بالای کالاهای آن است.